![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Blaserin rohjo ja HJ60Elikkäs tuli hetken mielijohteesta hommattua 80 luvun 6.2 diisseli Runko näytti terveeltä ku pimeässä katteltiin ![]() Ulkokuoressa on vähän rapsakkaa mutta ei paha Alla oli uuret 33/12.5.15 allterrainit Myyjä puheli että ei lähe käymään ja sähköjä sekoitettu konehuoneessa No pitihän sitä heti tänään kokeilla ja pyöritti pirun laiskasti Olihan siel sähköt ko käänsin päävirrat päälle niin johan sytty valoja Mutta edelleen pyöritti huonosti niin totesin akkujen olevan paskat Sit piti virtaa saada lisää no otin appiukon HJ:n ja tuikkasin 24v ni johan pyöritti ja lähti ku palmun alta käymään ![]() Ilmastointikin pelaa ja kaikki muutkin härpäkkeet. Superwinch napalukot näyttäs olevan laitettu.onko muuten mimmoset? Kestääkö? Jatkuu tarina ku ensin sade loppus et pääsis paremmin tutustuun autoon.
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. Viimeksi muokannut jabe : 07.10.2013 05:37 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kytkettävät napalukot kestää varmasti paremmin kun alkuperäiset automaattilukot. Turbo ja intercooler keulaan, tiheemmät välitykset, 38 kummit, 4" korotus niin tuo on ihan käyttökelpoinen kapine
![]() Ei vaiskaan! hyvä käyttöpeli tuollasenaan, varmaan pakettiauto kun on diesel. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Autosta tulee ihan leikki kampe offailuun! 38 pyörät löytyykin jo ![]() Ja korotus suunnitteilla. Mites noi napalukot merkkinä? Onko hyvä?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
vähä vinssiähä ne napikset huutas noi nimesä puolesta
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sanotaan nyt niin, että jos ne napalukot hajoo, niin niiden tilalle on halpana ja vahvana ratkaisuna umpilaipat esim vanhempien wagoneerien Dana44 akselista....mulla saattas semmoset jostain löytyäkkin.
Mut kumpi hajoo tossa autossa ensin etuvetarin ristikko vai napalukkko......veikkaan sitä ristikkoa ![]() Ps: KYLLÄ JENKKI ON JEES ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Punkalle tällä 14.9. ?????????????????????????????????????
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
No mä kyselen sit kun ja sit kun jompikumpi morjestaa ristikko tai lukko
![]() Näillä näkymin punkalle tuun kokeileen ![]() Mut ainakin HJ:n kartturiks oon punkalle tulos ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
mikäköhän vaivaa kun ei jaksa 12v pyörittää ku muutaman kerran ja sit loppuu kokonaan?
ja saman tekee kun kokeiltiin antaa 24v niin hetken menee ilosesti ja sit hyytyy? startti avata huomen ja kattoa mitä se on syönyt! vinkkejä voi antaa jos epäilee jotakin vikaa,tai on jollakin ollut samanlaista vikaa!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
jos saan starttaan kunnol nii sit tulos!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Startti, kaapelit.. omassa samaa oiretta oli startin vaihdolla tuli kuntoon..
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
kaapelit hyvät! eli startti pöydälle huomenna
![]() olikos muuta polttoaine pumppua ku moottorin kyljessä? onko tankis esim: siirtopumppua?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Lämpeekö startille menevä johto startatessa?
Toi vanha kiisseli tarttee rivakan starttauksen et lähtee hyvin käyntiin. Jos akut huonot tai kontakti akun ja startin välillä niin saattaa tehdä noin. Mulla tippunut kerran startin päästä johto ajossa, oireili just samanmoisesti ennen sitä. Kaapelikenkää startissa kiinnipitävä mutteri oli löystynyt ja tippunut pois. Noihin startteihin saa korjausarjoja. Vanha startti parempi kuin uus välitetty. Alkuperänen startti on puolet painavempi kuin välitetty startti. Erottaa kokonsa puolesta helposti. Ja noista napalukoista, jos ovat kokonaan metallia sisuskaluineen niin hyvät. Joissain löytyy muoviosaa sisältä ne ei välttis kestä yhtä kovaa käyttöä. Tosin en ole omasta saanut rikki automaattinapiksia vaikka niitäkin haukutaan. En tosin offaa omalla, toimii käyttöautona. Hyvän näkönen vekotin. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole kuin kalvopumppu moottorin kyljessä.
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ei lämmenny eikä ees kun syötettiin 24v starttikin oli kylmä. tarvii viel paremmin kattoa niin piuhoja startin persiistä. juu isolta mötikältä näytti startti olevan. en tierä viel napalukkojen sisuskaluista,mut tarttis käyttää auki piruuttaan. mistäs kannattanee kysellä startin korjaussarjaa?
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Jenkkilästä...
Voi olla että suomen ameriikan vauhtiputkillakin olisi, mutta luulen että myyvät mielummin noita välitettyjä kiinalaisia startteja. Kurkkaa summit tai rockauto, noista oon itelle tilannu vaikka ja mitä... |
#16
|
|||
|
|||
![]()
ok kiitos
![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli joskus samanlaista vaivaa kun oli toinen akuista oikkarissa
__________________
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, saa siitä palkan ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() South West Trade Hämeenlinna ja sitte pääkaupunkiseudulla on kans South West Trade petikon nurkilla, US Parts Herttoniemessä. Ja sit tietty netti tilailu, mutta niissä kun tilaa väärin, niin osan vaihtaminen ei olekkaan niin helppoa ![]() Sit muutenki siihe käynnistelyyn, niin hehkut jos on mykät, niin on sit juur vaikee saada käymään. Siihen kyl auttaa esim tehokas kuumailmapuhallin imusarjaan tohottaan. Starttipilottia ei suositella!!!!!!!!!!!!!!!! Sit ilmaus kannattas ehkä suorittaa kans. Erillistä ilmausruuvia ei ole, joten suuttimien päästä putket löysälle ja kaasu pohjaan ja startilla ympyrää. Ja jotta startti ei ressaannu, niin kannattais vielä hehkut ottaa irti sen starttailun ajaks. Samalla näkis myös onks hehkutulpat poikki, eli rikki. |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos! Tarvii alkaa kyseleen hilppeitä noista paikoista!
Juu ilmaus on tuttua ton vanin kans! Hehkut kyl pitää tarkistaa ja kokeeilla et toimiiko kunnolla!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#21
|
|||
|
|||
![]()
Olipas mukava purkaa startti pois kun oli yhdellä pultilla kiinni
![]() Puhdaskin oli joten ei varmaan kauaa ku on ollu pöydällä!
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Ja tässä se vika tais olla
![]() Oli korjattu liimalla ja nippusiteellä Startin hommaan uuden tai jostain käytetyn! Tai tähän hätään solenoidi jostain! Saa tarjota jos jollain ylimääränen
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
#23
|
||||
|
||||
![]()
on sentää toi tukirauta tallessa....
|
#24
|
||||
|
||||
![]()
Eiks noihin diiseleihin kannata vaihtaa sellanen välityksen kanssa oleva startti mitä itse purin tuossa keväällä 3 kpl kiisseli blazereita niissä kaikissa oli vaihteiston kassa oleva startti, tuntu startaavan pikkupakkasessakin yhdellä 60A akulla ihan hienosti.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#25
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Et en tiedä sitten ![]()
__________________
Masinmäki. Kaasulla sitä autoa viedään. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blaserin konepelti LUKOSSA | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.08.2010 22:45 |