![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Huono käynnistyvyys gr patrollissa ja muita pikkuvikoja.Eli kone ei lähe ihan helpommalla pyörimään ja kun lähtee niin se käy kuin olisi miinus 40 pakkasta ensimäisen minuutin ajan. Ei ole kansi vikaa ihme kyllä vaikka näissä 2,8 grssä se ei ole harvinaisuus? Ja öljyn paineet nousee sinne kolmoseen käynnistäessä ja ajossa laskee alle ykkösen. Öljympumppu ois todennäköinen alhaseen öljypaineeseen mutta entäpä jos vaihtais öljyt johonki vähän tökötimpään eli korkeempaan viskositeettiin näin kevään alla auttaisko se asiaan? Pajalle varmaan vien kaikkine vikoineen päivineen mutta jospa sitä vaikka innostuis ite tekemään jotai. Tosi kiva peli tuo muuten on eli ajossa tosi pirteä. 35" alla ja kulkee reippaasti ylämäkeä vitosellakin. Kuinkas on porukalla kestäneet nää nissanit noin yleensäkkin noin niinku vaikka Hj61 verrattuna? Pehmeämpi tuntuu kyyti olevan kuin hjssä vaikka sama alusta? SOAttu gr patrolli vuosikerta 1992
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onko akkujen ja koneen väliset piuhat kunnossa? Maadotukset?
Hehkut kunnossa? Vuotaako löpö linja? Paljos öljyn paineet on kuumana tyhjäkäynnil? En kyllä ajais yhtää jos paineet laskee ajossa. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Savuttaa muuten valkosta savua aika perkeleesti ensimmäisen minuutin ajan. Kuumana tyhjäkäynnil alle sen ykkösen menee ja pysyy ajossakin siellä. Öljynpaine anturissakin vois olla vika ??? Tai sitten yritän vaan uskotella itselleni... Mutta kone käy ihan nätisti. Ehkä lievää venttiilien nakutusta mutta vetoja löytyy ja ei syö öljyä yhtään tai muutakaan sitten yhtään. Mitähän öljypumppu tommoseen kustantaa? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei kuullosta kovin lupaavilta paineilta...Ite kun en alta yhen paineita mittarissa ole nähnyt edes kuumalla koneella. Tarkista se anturin liitin ja johtosatsi siitä vierestä. Minulla ainakin oli se liitin aika heikossa kunnossa. Niin ja haiskahtaa kansi vauriolta. Nesteet kanavissa. Tai suuttimet ehtoo puolella. Mut helppo ja halpa tarkistaa se liitin, ja onko syylärin korkissa mitään ylimäärästä.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Osta 20€ mekaaninen paine mittari. Ja kato paineet uusiks. Jos edelleen vain 1bar ni äkkiä kone levjäks.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
eikös gr ö-paine mittarissa viivanväli ole 2.bar.ja jossakin tekniikka kirjassa oli 0.75 paine normaali tyhjäkäynnillä lämpöisenä.minulla patrolissa joka minulla n.4v ollut koko ajan paineet kylmänä 6-7 ja lämpöisenä n.1 bar.se kylmä valkoinen savu normaalia jos ei haise imelälle,gr hehkutus aika on liian lyhyt vanhuuttaan,nappihehku alkuperäisen rinnalle niin lähtee tasaiseen.napista 4.sek lisää.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onko -91 GR patrollissa 24v järjestelmä | vannika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.04.2012 20:49 |
GR Patrollin huono kylmäkäynti | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.07.2009 16:35 |
patrollissa vanne ja laturi hatutusta | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.09.2007 15:38 |
huono kylmäkäynnistys patrollissa | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2005 20:23 |
Patrollin huono käynnistyvyys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.07.2005 19:09 |