![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() HJ61, käyttöauton siistimistä.
![]() Aloittelevana offailijana aloitanpa pitämään rojektitopiccia tosta ensimmäisestä maasturihankinnasta. Samalla täällä saa (toivottavasti) vastauksia kysymyksiin, mitä tuo monsteri tulee varmasti aiheuttamaan. Aiemmin siis jotain turaillut amerikkalaisten kanssa ja onhan tallissa vieläkin -67 impala, sellasena tehdään mitä milloinkin kehdataan ja viitsitään projektina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Päänvaivaa vain nyt aiheuttanut öljynpaine mittari, viisari kun kuumalla konella on ensimmäisen viivan päällä ja kone kuulemma laakeroitu jtn 200tkm kieppeillä? Nyt siis 520tkm mittarissa ja öljyinä 5w-40 teboili diesel. Ja ekaa kertaa tällaisen puikossa, onkohan se vain 4-vedon ominaisuus, kun tiukkaan kääntyessä tavallaan tuntuu "potkivan vastaan" ja takapäästä paukahtelee kovasti? Vai onko se neliveto päällä vain niin kankea? Kone ja voimansiirto kuivia, jostain vain sotkee koneen apuk. kyljen ja koneen takaosan. Ilm. venttiilikopan tiiviste antautumassa, miten iso työmaa se on vaihtaa? Kiitoksia jos jaksoit lukea, varmaankin vähän tyhmiäkin kysymyksiä, mutta jostainhan se on lähdettävä ja liikaa pidä luottaa noihin vehkeisiin ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() öljynpaine
pistä erillinen mittari uudella anturilla. itellä on kylmällä koneella alkuperänen mittari toisen viivan alla ja jälki asennettu näyttää 6 ja 7 baarin välissä
ja jos ei oo lukko päällä takana nii ei kyl kuuluis paukkua eikä oikein sillonkaan ,mut on tommonen aina neliveto päällä kankea tarkista kardaani ristikot jos nelvetopäällä paukkuu Viimeksi muokannut jpee90 : 02.02.2014 17:34 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sähköinen vai mekaaninen jälkiasennettu öp mittari sulla on? Mulla sähköinen tossa letukassa ja se näyttää mitä sattuu
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() paine
sähkönen siinä on mut niinhän se alkuperänenkin on mut ite tarkistin mekaanisella et pitää paikkansa
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ristikoiden rasvailun kanssa jo ollukkin ongelmia, pitääpä niitä katsella tässä tarkemmin. Ei ole perän lukotkaan päällä, enkä ole edes testannut. Myyjä sano, notta ne päälle menee, muttei tahdo lähteä pois...
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Lukkojen merkkivalot toimii ja niihin olen luottanut sokeasti. Miten saan katsottua eihän lie sittenkin lukko päällä; perä ilmaan ja renkaita pyörittelemällä??
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Oli sensenthään suorempi tuo puskuri..
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Käyttöauton laittoa - Grand Cherokee maastokelpoiseksi | Timo_L | Maasturiprojektit | 974 | 23.04.2024 13:57 |
Käyttöauton etsintää... LC Disco III | AnttiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.03.2012 20:50 |
Käyttöauton entisöinti.... | Castrol | Maasturiprojektit | 8 | 17.03.2012 19:54 |
käyttöauton hankinta! | nyyberö1 | Chit-Chat | 3 | 19.03.2010 12:19 |
Käyttöauton koeajopäivä Jyväskylän Laajavuoressa | adv | Tapahtumat | 1 | 12.12.2005 13:46 |