Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.07.2012, 21:37
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Jeep-Valmet Wagoneer -79


Niin se vaan tuli vuoden päivät kateltua nettiautosta tätä Wagoneeria ja kun hinta tippu niin oli pakko hakea pois.



Kyseessä on siis Jeep Wagoneer -79, moottorina maahantuojan asentama Valmet 411B jonka jatkona nelivaihteinen manuaali.
Jeeppi on ensirekisteröity Suomeen vasta 1980, rekisterikilpien ja myyjän kertomuksen perusteella auto on ollut uudesta asti Lapissa. Vuonna -94 autoon on tehty järkyttävän näköinen katon korotus jotta se on saatu rekisteröityä pakettiautoksi. Viimeinen katsastus on vuodelta -97 jonka jälkeen auto on ollut hyötykäytössä, sillä on aurattu jäätietä Pellossa. Viimeiset kolme vuotta auto on vain seisonut, siitä oli tarkoitus ottaa varaosia Valmet 702:een mutta edellinen omistaja ei raskinutkaan purkaa sitä.
Tuossapa muutama kuva:








Tarkoitus on rakentaa Wagosta offipeli, johon tulee kuitenkin kilvet ja pitäisi pystyä ajamaan maantielläkin. Mutta kuitenkin offipainotteinen, ei tuosta mikään käyttöauto tule. Rakennusvinkit on tervetulleita, oon uus näissä hommissa. Kovin nopeaa auto tuskin tulee edistymään, koitan keskittyä nyt enemmän valmistumaisillaan olevaan Volvo-projektiin.


Viimeksi muokannut KarstaMasa : 16.07.2012 23:08
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.07.2012, 22:05
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.342
Perusasetus

Kauhian isoja kuvia oot saanu tänne.. Mut tervetuloa palstalle ja jeep+valmet kuullostaa aina hyvälle.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.07.2012, 22:13
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Ihan vinkkinä jos takaluukku on hyvä niikö lapin autoissa yleensä nii kannattaa laittaa säilöön ja hommata huonompi mettään meinaan niitä ei ole hyviä enään missään. ja mulla vois olla huonompi tarjolla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.07.2012, 22:14
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Kauhian isoja kuvia oot saanu tänne.. Mut tervetuloa palstalle ja jeep+valmet kuullostaa aina hyvälle.
No niimpä vain eikä muokkaamalla kummene! Ootahan kun laitan kokonaan uudet kuvat...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.07.2012, 22:44
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KarstaMasa Näytä viesti
No niimpä vain eikä muokkaamalla kummene! Ootahan kun laitan kokonaan uudet kuvat...
Noh, ennemmin isoja kuvia kuin ei kuvia ollenkaan. Laita ihmeessä paljon jatkokertomusta tämän auton elämästä. Ja kuvien kera.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.07.2012, 23:21
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Noh, ennemmin isoja kuvia kuin ei kuvia ollenkaan. Laita ihmeessä paljon jatkokertomusta tämän auton elämästä. Ja kuvien kera.
No onnistuihan se viimein! Piti muuttaa kuvat gif-muotoon. Nuo jpg:t venyi aina isoksi.

Tosiaan auto on melko hyvässä kunnossa vaikka se on ollut viime vuodet vähällä huomiolla. Esim ovet, takaluukku ja helmat on täysin ruosteettomia, pohjassa on sitten muutama pehmeä paikka mutta helposti korjattavissa. Katon korotus tuosta lähtee ensimmäiseksi ja tilalle tulee suoraa peltiä, myös "virkistävä" Finlandia 2000-kattoluukku saa lähtöpassit.
Sähkölaitteista ei toimi muutakuin yksi sisävalo, lasinpyyhkimet ja takaluukun lasinnostin. Johtosarjasta on tullut aikojen saatossa pelkkää puuhapiuhaa, joten varmaan helpoimmalla pääsee jos tekee koko sarjan uusiksi...
Tekniikka pelaa tosi hienosti, kone lähti heti käymään kun sai apukaapeleilla virtaa. Vaihteet ja neliveto pelaa niinkuin pitääkin. Jarrut laahaa melkoisesti, ne pitää käydä läpi ensi tilassa.

Tuossapa kuvaa kun käytiin ajelemassa, serkkupoika Nivalla perässä.



Ja tuossa hieman ajovideota, Pete-serkku ratissa.
http://s964.photobucket.com/albums/ae129/KarstaMasa/Wagoneer/?action=view¤t=2012-07-16-014.mp4

Viimeksi muokannut KarstaMasa : 16.07.2012 23:26
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.07.2012, 16:34
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

VALMET


Onneksia olkoon ostoksesta!! hyvä että pääsee harvinaisuus aktiivi käyttöön eikä mätäne jossai ladon takana!

tuo katto korotus on kyl aivan ihana ootko iha varma et haluut purkaa sen?

eikös tässäkin oo se lyhyellä ykkösellä varustettu laatikko?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.07.2012, 19:51
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
Onneksia olkoon ostoksesta!! hyvä että pääsee harvinaisuus aktiivi käyttöön eikä mätäne jossai ladon takana!

tuo katto korotus on kyl aivan ihana ootko iha varma et haluut purkaa sen?

eikös tässäkin oo se lyhyellä ykkösellä varustettu laatikko?
Kiitos vain! Saa nähdä oonko mie auton pelastus vai tuho... Ei nyt sentään, koitan pitää autoa arvokkaasti.

Voin irrottaa katon ehjänä jos joku haluaa sen ostaa? Joo vaihteet menee L-1-2-3 eli L on ykkösen paikalla ja ykkönen kakkosen jne.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.07.2012, 20:19
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 935
Perusasetus

Saapikos ton korotuksen purkaa jos meinaa sen pitää tiisselipakuna?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.07.2012, 20:49
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.970
Perusasetus

Pilaa sen huoltopakuksi, sillähän se hoituu.

Ps. Laitoin privaa KarstaMasalle
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 17.07.2012, 21:37
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Saapikos ton korotuksen purkaa jos meinaa sen pitää tiisselipakuna?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Pilaa sen huoltopakuksi, sillähän se hoituu.

Ps. Laitoin privaa KarstaMasalle
Mie luulen kans että onnistuu, jos ei muuten niin sitten tosiaan huoltoautoksi. Pitää käydä varmistaan konttorilla...
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.07.2012, 22:35
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/Toijala, Finland.
Viestit: 2.126
Perusasetus

Kannattaa sit lukee nuo young n dum:in jutut autonrakentamisesta kun niistä löytyy tota VALMET JEEP asiaa paljon ja vinkkejä myös muilta tietäjiltä.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 17.07.2012, 23:23
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd Näytä viesti
Kannattaa sit lukee nuo young n dum:in jutut autonrakentamisesta kun niistä löytyy tota VALMET JEEP asiaa paljon ja vinkkejä myös muilta tietäjiltä.
Kyllä kyllä. Kannattaahan se kysellä ja miettiä ennenku tekee, muuten menee rahaa ja hermot.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 19.07.2012, 19:55
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Jaahah, itsekin pitkään tuota autoa katselin ja odottelin että hinta tippuu... oisin varmaan itsekin hakenut jos olisin tiennyt että autossa on tuo hitaalla 1-vaihteella oleva vaihteisto. Hyvä että meni kuitenkin hyötykäyttöön tämäkin auto.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 19.07.2012, 22:38
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hencca Näytä viesti
Jaahah, itsekin pitkään tuota autoa katselin ja odottelin että hinta tippuu... oisin varmaan itsekin hakenut jos olisin tiennyt että autossa on tuo hitaalla 1-vaihteella oleva vaihteisto. Hyvä että meni kuitenkin hyötykäyttöön tämäkin auto.
Joo ja jos oikeen päättelin niin alkuperäinen lukkoperäkin siinä on takana. Tasauspyörästön kopassa lukee Spicer ja siihen on pultattu sarjanumerolaatan lisäksi toinen pienempi laatta, eikö se tarkota että siinä on lukko? Voin olla väärässäkin, mutta se selviää myöhemmin.
Muista hienouksista vois mainita vielä hienon originellin kasettimankan jossa on myös erillinen equalisaattori. Ja vänkärin aurinkolipassa on valaistu peili, toimii kans!

Edit: Eipäs innostuta, ei se pikkulaatta ole merkki lukosta vaan se on "lubrication tag".

Viimeksi muokannut KarstaMasa : 20.07.2012 13:46
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 21.07.2012, 11:26
moskuqso:n Avatar
moskuqso moskuqso ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.10.10
Sijainti: Tornio, Suomi Finland
Viestit: 3
Perusasetus

Olikos sulla masa lapin-neliveto ry:n kavereiden yhteystietoja? Olisi VAPEPA asiaa heille päin.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 21.07.2012, 13:50
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja moskuqso Näytä viesti
Olikos sulla masa lapin-neliveto ry:n kavereiden yhteystietoja? Olisi VAPEPA asiaa heille päin.
En oo kerhon jäsen vielä mutta katoppa saatko tuota linkkiä auki:
http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=15
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 24.07.2012, 15:54
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Kävin tänään konttorilla papereiden kans. Auton saa omiin nimiin vasta rekisteröinnin yhteydessä. Ei siinä mitään, mutta sitten se toinen kysymys...
Saako katon korotuksen poistaa ja rekisteröidä esim huoltoautoksi?
No ei saa! Kuulemma aikoinaan poikkeusluvalla pakettiautoksi rekisteröityjä autoja ei saa muuttaa, koska siitä on saatu veroetua. Eli sillä on voitu kiertää jopa yli kymppitonnin verot. Jos auton muuttais niin ne kierretyt verot saattais mätkähtää kerralla maksettavaksi!
Eikä katsastusmies muuttanut kantaansa vaikka selitin että eihän sitä oo uutena muutettu pakuksi vaan vasta vuonna -94. Onhan tästä uutena autovero maksettu!
Noh, käyn pyytämässä lausunnon vielä jostain muualta tai soitan trafille suoraan...
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 24.07.2012, 16:28
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KarstaMasa Näytä viesti
Kävin tänään konttorilla papereiden kans. Auton saa omiin nimiin vasta rekisteröinnin yhteydessä. Ei siinä mitään, mutta sitten se toinen kysymys...
Saako katon korotuksen poistaa ja rekisteröidä esim huoltoautoksi?
No ei saa! Kuulemma aikoinaan poikkeusluvalla pakettiautoksi rekisteröityjä autoja ei saa muuttaa, koska siitä on saatu veroetua. Eli sillä on voitu kiertää jopa yli kymppitonnin verot. Jos auton muuttais niin ne kierretyt verot saattais mätkähtää kerralla maksettavaksi!
Eikä katsastusmies muuttanut kantaansa vaikka selitin että eihän sitä oo uutena muutettu pakuksi vaan vasta vuonna -94. Onhan tästä uutena autovero maksettu!
Noh, käyn pyytämässä lausunnon vielä jostain muualta tai soitan trafille suoraan...
Bullshit, pyydäppä kirjallisena, tuon voi lisäksi laittaa ihan 6 hengen maasturiksikin ilman veroja jos ulosotto löytyy kun on noin vanha.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 24.07.2012, 17:21
Otto Otto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.05
Sijainti: Länsi-Siperia
Viestit: 168
Perusasetus

Jos on jälkikäteen pakuksi muutettu ja verot suomeen rekisteröitäessä täysmääräisinä maksettu, niin saa muuttaa vaikka ja miksi ilman veroseuraamuksia. Sensijaan jos on rekisteröity uutena pakettiautoksi ja saatu sillä veroihin alennusta, niin ne verot tulevat kyllä tänä päivänäkin täysmääräisinä maksuun mikäli ajoneuvon tyyppi vaihtuu sellaiseksi mistä olisi aikanaan pitänyt verot maksaa.

Nimim. pihalla hapantumassa 26 vuotta vanha audi josta saisi ottaa suksiboksin pois katolta mikäli maksaisi veroja vähän reilut 40 tuhatta euroa.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 24.07.2012, 18:42
murikka murikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.05
Sijainti: Askola city
Viestit: 239
Perusasetus

Eikös maastoautoja ole jollain aikavälillä tuotu kevennetyllä autoverolla suomeen?
Ja tuosta johtuen taitaa suurimmassa osassa 80-lukulaisista ainakin olla voimanulosotto, joka osaltaan vaikuttanut veroihin, näin olen ymmärtänyt. Ja kevennetynveron auton jos on aikanaan muuttanut henkilöautosta pakuksi tai huoltoautoksi, pitäis maksaa loppu vero täysimääräisenä jotta voi muuttaa takas. Jos taas on aikanaan maksettu täydet verot, ei pitäis olla ongelmaa.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 24.07.2012, 19:29
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Niin no, onhan tässä ulosotto, joten varmaan tää on tullu kevennetyllä verolla suomeen. Ensimmäisen kilven mukaan rekisteröity uutena Lappiin, ei hajuakaan onko ollu ensin yksityisellä vai firmalla, kenties valtiollakin omistuksessa. Onkohan valtion autoista maksettu veroa samalla lailla kuin muistakin?

Mutta tosiaan ei uutena vielä pakettiauto, vaan vasta vuodesta -94. Tällä perusteella toivon että ei tarvis veroja maksaa. Mutta huomenna selvitän lisää...

Auton historiasta selvisi taas uutta tietoa. Vuonna -91 silloinen omistaja oli tulossa keskellä yötä jostain pohjoislapista kalareissulta ja perässä oli iso vene trailerilla. Jossain äkäslompolon kohdalla tiessä oli iso heitto ja traileri kevitti keulaa niin paljon että jeeppi suistui oikealle puolen ojaan.
Se selittää tuon etumaskin erilaisen oikean päädyn. Muut vauriot on kuitenkin korjattu kunnolla, ei näy lommoja.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 24.07.2012, 20:03
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Joo, maasturithan on tuotu aikanaan suomeen autoverovapaina. Edellytyksenä on ollu neliveto ja ulosotto.
Vuonna -94 se on sitten muutettu pakettiautoksi pienemmän dieselveron toivossa. Vaatimuksena on ollu 3m³ yhtenäistä tavaratilaa ja 1,3m korkeus.

Maasturin voi muuttaa pakusta takaisin maastohenkilöautoksi ilman veroseuraamuksia jos se on vanhempi ku 5/-82 tai sinnepäin.
Kannattaa tarkistaa tarkemmat päivät/vuodet.

Vanhasta autosta huoltoautoa tehtäessä on myös verovapaus, eli kolmepaikkasen huoltoauton siitä voi tehdä pakun dieselverolla ja matallalla katolla. Tarvitaan vaan se yli 1800kg omamassa ja huoltovarustus.
Mutta, kerran huoltoautoksi muutettua ei sitten muuteta enää miksikään muuksi, vaan se on loppuelämänsä ajan huoltoauto!
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 25.07.2012, 05:42
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Joo, maasturithan on tuotu aikanaan suomeen autoverovapaina. Edellytyksenä on ollu neliveto ja ulosotto.
Vuonna -94 se on sitten muutettu pakettiautoksi pienemmän dieselveron toivossa. Vaatimuksena on ollu 3m³ yhtenäistä tavaratilaa ja 1,3m korkeus.

Maasturin voi muuttaa pakusta takaisin maastohenkilöautoksi ilman veroseuraamuksia jos se on vanhempi ku 5/-82 tai sinnepäin.
Kannattaa tarkistaa tarkemmat päivät/vuodet.

Vanhasta autosta huoltoautoa tehtäessä on myös verovapaus, eli kolmepaikkasen huoltoauton siitä voi tehdä pakun dieselverolla ja matallalla katolla. Tarvitaan vaan se yli 1800kg omamassa ja huoltovarustus.
Mutta, kerran huoltoautoksi muutettua ei sitten muuteta enää miksikään muuksi, vaan se on loppuelämänsä ajan huoltoauto!
Nyt kuulostaa hyvältä! Tämän kun sais vielä viralliselle paperille!
Jep, rekisteriotteessa lukee juurikin tuo 3 kuutiota ja 1,3 metriä. Tarkoitushan mulla ei oo muuttaa maastohenkilöautoksi, koska silloinhan tulis kallis dieselvero ja toisaalta mulla ei oo ees takapenkkejä ja turvavöitä tuohon, enkä tarvi, älkää tarjotko. Eli huoltoautoksi pitäis saada. Tänään soittelen ja kyselen taas, mutta nyt unta kuulaan.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 25.07.2012, 11:49
KarstaMasa:n Avatar
KarstaMasa KarstaMasa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.07.12
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Jee jee jeeppi! Soitin trafin ajoneuvoveroneuvontaan, ja ne sanoi just samaa kuin Viipokin. Ei tuu veroseuraamuksia jos muuttaa huoltoautoksi. Riittää kun auton omamassa on 1800kg ja se muuten täyttää huoltoautolta vaadittavat kriteerit. Mulla lukee rekisteriotteessa omamassa 2130kg ja eiköhän tuosta huoltoauton saa leivottua...
Katto siis lähtee talven aikana, jos jollain on tarvetta pehmustetulle peltiveneelle niin ottaa yhteyttä!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
valmet 411b + Jeep young n dum Tekniikka & Jutustelu 34 04.09.2010 20:55
jeep valmet/wagoneer savu Maasturiprojektit 49 14.11.2008 09:09
jeep valmet Tekniikka & Jutustelu 19 17.10.2004 20:51
M: Jeep Wagoneer -75 O/M/V Muut 2 28.09.2004 09:40


Sivu luotu: 16:39 (GMT +2).