![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Suzuki Vitara -kysymyksiä!Morjes. liittysin juuri foorumille ja minulla olisi sopiva offi-vehje kiikarissa. maastureista sekä offivehkeistä kun minulla ei ole oikeastaan mitään tietoa niin ajattelinkin kysyä neuvoa heti täältä ettei tule ostettua paskaa. Olen siis tehnyt alustavat kaupat suzuki vitarasta vm 91 -mitä ko. autosta pitäisi katsoa ja mitkä paikat näissä yleensä hajoaa ensin? autolla on ajettu jonkin verran offia ja pohjassa on klommoja ym. jälkiä autoon on myös vaihdettu uusi jäykempi kytkin. kone on 1.6l bensa löytyy myös hidas neliveto. moottorin osaan katsoa mutta mites voimansiirto ym.. onko tällasessa mitään lukkoja? vai vetääkö vain 2-pyörää? pahoittelen jos viesti meni väärään kategoriaan tms. tämä on ensimmäinen postaukseni. ![]() Toivottavasti saan neuvoja pian.
Viimeksi muokannut A.I : 08.06.2012 13:14 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Apua moottorin ostoon | Topi1982 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.09.2010 07:26 |
Auton katon maalauksesta kysymyksiä | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.03.2010 07:07 |
Range kysymyksiä heti auton saatuaan | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 03.11.2005 12:26 |
Vinkkiä maasturin ostoon | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 18.10.2005 18:46 | |
Nappinelivetoon liittyviä kysymyksiä (J6, J7) | JF | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.12.2004 15:15 |