![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() nissan patroll jutusteluuarvon raati vois heittää kommentii nyt aiheesta -mitäs eroa pääasiassa noilla patrolleilla on ku 2.8td ja 3.3td? -tommonen -90 2.8td, tekeekö käyttöautona mitään? 400-500tkm ajettuna... -yleisvikoja on mitkä...? ja muutenkin voi kommentoida aihetta, jos liittyy siihen. olen vain ehkä hankkimassa tällaisen eikä ole ennen patrollia ollut.
|
|
||||
|
||||
![]()
3.3 on valurautakannella ja akselit lehtijousilla, 2.8 herkemmällä alukannella ja kierrealustalla.. Noinniinku karrikoidusti..
|
|||
|
|||
![]()
Olikos tuo 90 vuoden Patrolli SD-koneella vai uudemmalla mallilla?
Ainakin pienemmissä SD-koneissa tuo kansi on hiukan huonosti suunniteltu vesiputkituksen osalta, kun menee niin lähellä sylinterinputkia että palaa tiiviste siitä helposti. Varsinkin ahdettuna. Mietiskelin että onko tuossa isommassa, SD33 koneessa tuota samaa vikaa? Valukansi tosiaan ei mene kieroon niin helposti kuin alumiinikansi, sillä suosisin valurautaista kantta sekä läpivirtaavaa konetta. |
|
||||
|
||||
![]()
Kolmos-Patrollissa(160) on SD33-kone, Espanjassa on tätä tehty lyhyenä vielä 90-luvulla pitkäänkin L28 ja RD28-koneisena.
Nelos-Patrollissa(Y60) on RD28-kone ja on siihen kai saanut TD42:kin. Vitosessa(Y61) on RD28, ZD30 ja TD42 koneet. Siis riisseleistä, bensamyllyistä en puhu nyt mitään. Tuo SD mahtanee olla kaikkein lujin noista koneista. -P-
|
|||
|
|||
![]()
no tekeekös tuollaisella ylipäätään mitään...? itekkin enemmän mielessä se 3.3td, mutta tuo nyt olisi lähellä ja hinta myös melkein kohdallaan.
pajerosta, L200 ja king cab:ista on kokemuksia... niin ja siitä on yksi hehku kuulemma poikki aika juuresta, tiedä sitten saako vaihdettua. mutta kuulemma lähtee ihan hyvin käyntiin eikä ole ajossakaan vaatinut mitään "kikka kolmosia" |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sillä tekee vaikka mitä
![]() -P-
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja P 40, 4 litran suora pensakutonen. |
|
||||
|
||||
![]()
jos mieli tekee tällästä autoo niin mikäs siinä.
en usko yhen hehkun aiheuttava päänvaivaa onhan siinä vielä toimivia enenmmän ku perus volkkarissa ![]() ite ainakin tykästyin ja jatko jalostus on alotettu heti ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään patroll | SEMMI | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.12.2011 11:09 |
Myydään soa patroll | sössö84 | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 15.03.2009 11:31 |
välitetty m: nissan patroll kuvia 799.99e verot ok | hj | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 27.07.2007 19:20 |
M: Patroll -82 | Hemi | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.06.2007 09:22 |
patroll | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 03.02.2006 20:22 |