Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.02.2012, 11:20
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

nissan patroll jutusteluu


arvon raati vois heittää kommentii nyt aiheesta

-mitäs eroa pääasiassa noilla patrolleilla on ku 2.8td ja 3.3td?
-tommonen -90 2.8td, tekeekö käyttöautona mitään? 400-500tkm ajettuna...
-yleisvikoja on mitkä...?
ja muutenkin voi kommentoida aihetta, jos liittyy siihen. olen vain ehkä hankkimassa tällaisen eikä ole ennen patrollia ollut.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.02.2012, 11:30
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

3.3 on valurautakannella ja akselit lehtijousilla, 2.8 herkemmällä alukannella ja kierrealustalla.. Noinniinku karrikoidusti..
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.02.2012, 11:39
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Olikos tuo 90 vuoden Patrolli SD-koneella vai uudemmalla mallilla?
Ainakin pienemmissä SD-koneissa tuo kansi on hiukan huonosti suunniteltu vesiputkituksen osalta, kun menee niin lähellä sylinterinputkia että palaa tiiviste siitä helposti. Varsinkin ahdettuna. Mietiskelin että onko tuossa isommassa, SD33 koneessa tuota samaa vikaa?

Valukansi tosiaan ei mene kieroon niin helposti kuin alumiinikansi, sillä suosisin valurautaista kantta sekä läpivirtaavaa konetta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.02.2012, 11:54
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Kolmos-Patrollissa(160) on SD33-kone, Espanjassa on tätä tehty lyhyenä vielä 90-luvulla pitkäänkin L28 ja RD28-koneisena.

Nelos-Patrollissa(Y60) on RD28-kone ja on siihen kai saanut TD42:kin.

Vitosessa(Y61) on RD28, ZD30 ja TD42 koneet.

Siis riisseleistä, bensamyllyistä en puhu nyt mitään. Tuo SD mahtanee olla kaikkein lujin noista koneista.

-P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
-Minä-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.02.2012, 12:18
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

no tekeekös tuollaisella ylipäätään mitään...? itekkin enemmän mielessä se 3.3td, mutta tuo nyt olisi lähellä ja hinta myös melkein kohdallaan.

pajerosta, L200 ja king cab:ista on kokemuksia... niin ja siitä on yksi hehku kuulemma poikki aika juuresta, tiedä sitten saako vaihdettua. mutta kuulemma lähtee ihan hyvin käyntiin eikä ole ajossakaan vaatinut mitään "kikka kolmosia"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.02.2012, 13:09
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Kyllä sillä tekee vaikka mitä

-P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
-Minä-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.02.2012, 19:40
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
no tekeekös tuollaisella ylipäätään mitään...? itekkin enemmän mielessä se 3.3td, mutta tuo nyt olisi lähellä ja hinta myös melkein kohdallaan.

pajerosta, L200 ja king cab:ista on kokemuksia... niin ja siitä on yksi hehku kuulemma poikki aika juuresta, tiedä sitten saako vaihdettua. mutta kuulemma lähtee ihan hyvin käyntiin eikä ole ajossakaan vaatinut mitään "kikka kolmosia"
Saapi sen hehkun vaihdettua, oli vaikka ihan juuresta poikki. Tosin voi mennä hankalaksi jos tippuu osia siitä hehkutulpasta koneen sisään. Tämä siis siinä tapauksessa jos sen tulpan joutuu poraamaan tai muuten hajottamaan siihen paikallensa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.02.2012, 13:29
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -P- Näytä viesti
Kolmos-Patrollissa(160) on SD33-kone, Espanjassa on tätä tehty lyhyenä vielä 90-luvulla pitkäänkin L28 ja RD28-koneisena.

-P-

Ja P 40, 4 litran suora pensakutonen.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 10.02.2012, 16:10
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

jos mieli tekee tällästä autoo niin mikäs siinä.
en usko yhen hehkun aiheuttava päänvaivaa onhan siinä vielä toimivia enenmmän ku perus volkkarissa
ite ainakin tykästyin ja jatko jalostus on alotettu heti
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään patroll SEMMI O/M/V Ajoneuvot 0 04.12.2011 11:09
Myydään soa patroll sössö84 O/M/V Ajoneuvot 10 15.03.2009 11:31
välitetty m: nissan patroll kuvia 799.99e verot ok hj O/M/V Ajoneuvot 16 27.07.2007 19:20
M: Patroll -82 Hemi O/M/V Ajoneuvot 6 04.06.2007 09:22
patroll petrool Tekniikka & Jutustelu 24 03.02.2006 20:22


Sivu luotu: 18:06 (GMT +2).