![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#2
|
||||
|
||||
![]()
SD 33 ja SD 33 T on kyllä rattailla, ne kettingit kuuluu polokupyöriin ja mopoihin.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
niinpä mahtoi olla
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
onko näin myös 2.8td myllyssä? eli kansi jopa vähän parempi kuin pajerossa? eli se 2.8td kone hihnalla. kiitoksia vastauksista, on tässä nyt jo tullutkin vähän lisää tietoa ittelle. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
itse karsastan pajeroa voimansiirron ja kannen takia niin paljon että mikä vaan on parempi auto.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
MIkä voimansiirrossa mättää?
Jos valitsee cooleri-version, ni siinä on yleensä jo Canterin laatikko, joka kestää ihan varmasti. Se Galantin laatikko on aika lasu, kun ei se kestä siinä Galantissakaan. Ja kansi kestää kanssa, jos vaan malttaa ne lämmitys ja jäähdytyskäytöt. Cooleriversiossa siis tämä. En muista, missä lienee kuvat, mutta ajelin aikoinaan tojotien mukana omalla pallerolla, eikä siinä kansi pettänyt. Parhaimmillaan meni vesi konepellin päällä "kahlatessa" Kaiken saa rikki, tosin Tojo kestää sitä älytöntä väärinkäyttöä pisimpään. -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#7
|
|||
|
|||
![]()
autoa katteltu tänään..
- huohottaa ihan hieman, normaalia yleensä - se yks hehku poikki, saman pytyn kohdalla suutin päältä vähän kostea (onkohan minkälainen homma, diesel pajalle?) voi myös olla löysällä - ei nyt pahempia kurnutuksia maantiellä 80 vauhdissa nelikko päällä, ehkä jotain lievää korinaa pakki päällä tyhjäkäynnillä peruuttaessa - lämmintä ilmaa tuntui tulevan ohjaamoon - nätti käynti ääni, eikä kärytä sinistä putkesta - startti oli vinkunut aamusella tyhjää (menee vaihtoon) joten ei päästy pahemmin starttailemaan - muutama ruoste kohta korissa, hangessa viittinyt pahemmin alkaa kattelee alustaa - ahtoja n. 0.5bar maantiellä 80 vauhdissa, ei pitäis olla rukattu ku ei savuttanut oikeastaan yhtään |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Lainaan tätä topic:ia.
Kun sd33 vm-81-83 on 24voltin startti niin mistä löytäisi 12voltin startin siihen. Ymmärrän että 24volttisessa on enemmän vääntöä ja niin edespäin. Kun on vaan pelkkä kone niin ei viitsis alkaa tekemään kaikkea sähköjä 24v. Kun kone menee putkitushärveliin ja meinasin tehdä 12voltin sähköt. Kun kuulemma kinkkukaapin hehkut kävisi. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Sd 33 on tehty myös 12 v versiona. Ei taida olla kovin yleinen täälläpäin. Kengurumaan lämpimästä käynnistyy pienemmälläkin jännitteellä ja heikommalla teholla ( vain 2 kw ).
http://www.limbat.com.sg/htm1/snissan.htm http://www.limbat.com.sg/starter_ima...ssan/mg137.jpg Yhden marinoidun tiedän jossa oli 12 v kaikki sähköt. Tilalle meni uus Iveco ja vanhat marinointiromut oli nettiveneessä myynnissä viime kesänä. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään patroll | SEMMI | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.12.2011 11:09 |
Myydään soa patroll | sössö84 | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 15.03.2009 11:31 |
välitetty m: nissan patroll kuvia 799.99e verot ok | hj | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 27.07.2007 19:20 |
M: Patroll -82 | Hemi | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.06.2007 09:22 |
patroll | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 03.02.2006 20:22 |