Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.09.2011, 12:44
peedro:n Avatar
peedro peedro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: itä-suomi
Viestit: 179
Perusasetus

uaziin turboa


Do dii..Nyt alkas uakkerissa koppa olla oikeessa korossa ja muutoinkin ulkoapäin soma..

Nyt vois jotain jännää laatia tuonne teknikkapuolelle,nurkissa pyörii ylimääräisenä jonkun traktorin turbo.Mitähän tuo volgan moottori tykkäis jos puhaltimen kylkeen ruuvaisi kiinni?.Ilmeisesti noissa on jo vakiona sen verran alhaiset puristukset jotta sen puolesta kyllä,vaan miten lie alakerran laita?..

Tarkotus oli käyttää ihan kohtuu ahdoilla,pikkasen piristystä vain.meininki oli kokeilla ensin tuolla omalla kaasuttimellaan..Eihän se varmaan voi mennä kun vituks mut ihan mielenkiinnosta

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.09.2011, 12:48
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peedro Näytä viesti
Do dii..Nyt alkas uakkerissa koppa olla oikeessa korossa ja muutoinkin ulkoapäin soma..

Nyt vois jotain jännää laatia tuonne teknikkapuolelle,nurkissa pyörii ylimääräisenä jonkun traktorin turbo.Mitähän tuo volgan moottori tykkäis jos puhaltimen kylkeen ruuvaisi kiinni?.Ilmeisesti noissa on jo vakiona sen verran alhaiset puristukset jotta sen puolesta kyllä,vaan miten lie alakerran laita?..

Tarkotus oli käyttää ihan kohtuu ahdoilla,pikkasen piristystä vain.meininki oli kokeilla ensin tuolla omalla kaasuttimellaan..Eihän se varmaan voi mennä kun vituks mut ihan mielenkiinnosta
Itsellä sama ajatus ja käyttämätön vnt-turbo nurkissa...Olihan täälä muistaakseni joskus turbopurkki-uaz mutten muista oliko moottori oma...
Kun saisi sen kaasarin turbon imupuolelle niin olisi moni asia helpompi
__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.09.2011, 13:38
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

toi on vähän hankala jos joutuu laittaa kaasarin imupuolelle ainakin ahtoputkista pitäs saada mahdollisimman lyhyet että toimii edes jotenkin eikä coolerii voi käyttää.. ei se kyllä tahdo toimii halutulla tavalla yleensä.
helpoin on varmaan purkaa kaasari isompaa suutinta ja possuliimalla kasata joka paikka, kestää jonkun aikaa mutta aina sieltä jostain välistä tulee bensat ulos.. painekotelo on varmaan paras jos vakio kaasaria haluaa käyttää siinä on vaa suunnittelemistä kaikki läpiviennit jne. bensaa syö ihan saatanasti noi viritykset yks jos koittas löytää jotkut weberit niitä on paineistettuna ja saa jälkikäteen paineistettuu ja kaasari turbon bensanpaineensäädin. nii ja sit sytkä pitäs muuttaa vähintään kiinteeks tai 2 toimiseks... parashan ois ruisku viritellä sais kaiken hyödyn ja megalla ohajata sit sytkääki.. just tälläsen pelleilyn takii mä en tykkää bensakoneista saatanan paskat..(en vaan osaa!)

Viimeksi muokannut tdi : 30.09.2011 13:42
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.09.2011, 13:49
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
toi on vähän hankala jos joutuu laittaa kaasarin imupuolelle ainakin ahtoputkista pitäs saada mahdollisimman lyhyet että toimii edes jotenkin eikä coolerii voi käyttää.. ei se kyllä tahdo toimii halutulla tavalla yleensä.
helpoin on varmaan purkaa kaasari isompaa suutinta ja possuliimalla kasata joka paikka, kestää jonkun aikaa mutta aina sieltä jostain välistä tulee bensat ulos.. painekotelo on varmaan paras jos vakio kaasaria haluaa käyttää siinä on vaa suunnittelemistä kaikki läpiviennit jne. bensaa syö ihan saatanasti noi viritykset yks jos koittas löytää jotkut weberit niitä on paineistettuna ja saa jälkikäteen paineistettuu ja kaasari turbon bensanpaineensäädin. nii ja sit sytkä pitäs muuttaa vähintään kiinteeks tai 2 toimiseks... parashan ois ruisku viritellä sais kaiken hyödyn ja megalla ohajata sit sytkääki.. just tälläsen pelleilyn takii mä en tykkää bensakoneista saatanan paskat..(en vaan osaa!)
Tuota systeemiä kokeilin joskus että paineistettu weber,korkeapainpumppu,paineensäädin,liimatut tiivisteet... Voimaa oli ja hauskaa mutta kestoa ei.....Olisihan se oikea turbo-kaasutin tai ruisku parempi... Weberin turbokaasutin maksaa prkl yli 700€
__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.09.2011, 13:53
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
Tuota systeemiä kokeilin joskus että paineistettu weber,korkeapainpumppu,paineensäädin,liimatut tiivisteet... Voimaa oli ja hauskaa mutta kestoa ei.....Olisihan se oikea turbo-kaasutin tai ruisku parempi... Weberin turbokaasutin maksaa prkl yli 700€
justiin myin yhen ehjän turbo weberin 40mm 80€ että kyllä niitä sattuu välillä harraste ystävälliseen hintaan noitaki ku tarvii 2 ni se on iha arpa pelii mistä toisen sit löytää siks mäki sen myin megallekki tulee äkkii hintaa se 500-1000 euroo vaikka itsekoottava kortti on ~100

Viimeksi muokannut tdi : 30.09.2011 13:56
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.09.2011, 14:45
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthr...t=26919&page=2 löyty ku vähä etti :-)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Pari turboa. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 16 14.02.2011 09:00
turboa..:) Anfi Tekniikka & Jutustelu 2 27.10.2009 21:27
turboa hj:hin Tekniikka & Jutustelu 6 17.02.2008 19:29
Turboa G:hen pee Tekniikka & Jutustelu 3 25.06.2006 22:39


Sivu luotu: 09:45 (GMT +2).