Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi
toi on vähän hankala jos joutuu laittaa kaasarin imupuolelle ainakin ahtoputkista pitäs saada mahdollisimman lyhyet että toimii edes jotenkin eikä coolerii voi käyttää.. ei se kyllä tahdo toimii halutulla tavalla yleensä. 
helpoin on varmaan purkaa kaasari isompaa suutinta ja possuliimalla kasata joka paikka, kestää jonkun aikaa mutta aina sieltä jostain välistä tulee bensat ulos.. painekotelo on varmaan paras jos vakio kaasaria haluaa käyttää siinä on vaa suunnittelemistä kaikki läpiviennit jne. bensaa syö ihan saatanasti noi viritykset  yks jos koittas löytää jotkut weberit niitä on paineistettuna ja saa jälkikäteen paineistettuu ja kaasari turbon bensanpaineensäädin. nii ja sit sytkä pitäs muuttaa vähintään kiinteeks tai 2 toimiseks... parashan ois ruisku viritellä sais kaiken hyödyn ja megalla ohajata sit sytkääki..  just tälläsen pelleilyn takii mä en tykkää bensakoneista saatanan paskat..(en vaan osaa!) 
|
Tuota systeemiä kokeilin joskus että paineistettu weber,korkeapainpumppu,paineensäädin,liimatut tiivisteet... Voimaa oli ja hauskaa mutta kestoa ei.....Olisihan se oikea turbo-kaasutin tai ruisku parempi... Weberin turbokaasutin maksaa prkl yli 700€