Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.02.2010, 20:59
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

toyotan mekaanisesta vinssistä?


jokunen kysymys vinssistä.eli ostin mekaanisen vinssin kun tuo entinen on niin huonossa kunnossa sisuskaluiltaan. näköjään on mekaanisessa vinssissä sisuiskaluissa eroja vaikka ovatkin kumpikin läpivetävää mallia.elikkä onkos noissa ulkokuorissa sitten eroja että käykö ristiin vaihtaa kuoret kun on yksi korvakko poikki ja jostain syystä vinssin rumpua on hitsattu. toisessa vinssissä on ulkokuoret ehjät ja ajattelin vaihtaa kuoret mutta en ole enää varma asiasta että onko vaihdettavissa.niin ja laakerit on totaaliloppu kun raotin pääty koppaa tänään pikaisesti, eli varmaan siitä johtuu kun kierto suunnassa on klappia? laakereita varmaan saa normi laakeri puljusta vai onko jotain ihme kokoja ja stefat sit motonetistä. minkähän näköisiä päätyvahvikkeita on porukat tehneet

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mekaanisesta vinssistä Reikä_eero Tekniikka & Jutustelu 9 14.09.2009 20:07
Pajeron vinssistä? offipete Tekniikka & Jutustelu 4 10.01.2006 19:24
ABT vinssistä Sten Tekniikka & Jutustelu 12 30.12.2005 20:48
Vinssistä Tekniikka & Jutustelu 5 16.07.2004 11:12
Apua kaivataan: Toyotan mekaanisesta vinssistä H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 1 09.07.2004 07:11


Sivu luotu: 17:50 (GMT +2).