Onkos palstalaisilla ollut ongelmia King-Capin laturien kanssa tai yleensä? Itsellä menossa toinen laturi joka on takuuseen vaihdettu. Elikkäs homma meni niin että hommasin uuden laturin paikallisesta autosähköliikkeestä ja hiilasin sen paikoilleen niin neljä päivää kesti ajoa kun lakkasi lataus. Volttimittari on kabiinissa josta heti huomasi että lataus juonittelee. Ensimmäisellä kerralla lataus putosi hetkeksi 13 volttiin josta loppui hetken päästä kokonaan. Noh laturi takas liikkeeseen josta uus tilalle ja äijä tuumas että jos ei rupea kestämään niin laitetaan saksalainen laturi niin kestää. Myyjä kyllä puhui ensimmäisen laturin oston yhteydessä että laturit olisi valmistettu saksassa mutta tämä erähän oli tullut jostain halpamaasta ja ne laturit toimii tai ei toimi. Tässä tapauksessa tuo jälkeisempi vaihtoehto. No uus laturi kourassa akkuliikkeeseen ja uudet akut mukaan sekä akunkenkiä+lisämaadoituskaapeleita ja kotio jossa kaveri mittas laturinjohdot ettei siellä ole oikosulkuja yms. ongelmia. Kaikki näytti olevan kunnossa, laitoin uuden laturin sekä akut + muut maadoitukset ja auto käyntiin niin hienosti taas lataus 14volttia. Hyvällä mielellä ajoin KOLME päivää/170km jolloin laturi lakkasi TAAS lataamasta. Saattoi jopa ottaa päähän kun huomasi tilanteen.

Tällä toisella kertaa lataus toimi kun meni töihin mutta sieltä lähtiessä laturi ei ladannut enää ollenkaan. Nyt pitäs taas irroittaa laturi ja mennä vonkaamaan sitä saksalaista laturia. Onko kenelläkään ideaa mistä tuo laturin "polttaminen" voisi johtua/millä sen voisi estää yms.? Niin Kinkkukaappi on -87 2.3 d. Molemmilla kerroilla kun uusi laturi on ollut paikallaan laturi ei ruvennut lataamaan kylmällä ilmalla ollenkaan tyhjäkäynillä mutta heti kun laittoi hiukan kierroksia, lämpimänä lataus toimi heti auton käynistyttyä. Ajattelin itse että tuo on normaalia. Vai onko? Jos siellä olisi joku mahdollinen oikosulku eikö laturi tuntuisi menevän heti? Vai onko käynyt niin paska mäihä että molemmilla kerroilla oikeasti on ollut laturissa valmistusvika yms..