Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.07.2009, 09:19
MJ:n Avatar
MJ MJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.03.08
Sijainti: halikko, Finland.
Viestit: 175
Perusasetus

1KZ-T LJ:n keulalle??


Jaahas, tollasta mottia alkanu tekemään mieli.

Onkos joku näitä laittanu ja oikeen katsastanu??
Itellä on toi romu vanhempaa koppaa jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.07.2009, 10:20
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Pululla on tuollainen 73:n keulalla, ja Toyota4x4:llä menossa sama motti LN-65:seen.

tilavuushan tuossa pysyy prosenttien sisällä, mut teho........ vai mikä on mallisarjan tehokkain kone?

The 1KZ-T is an early version of 1KZ-TE, 2982 cc, 4 cylinders, SOHC, 2 valve per cylinder turbo diesel engine. Bore is 96 mm and stroke is 103 mm, with a compression ratio of 21.2:1. Maximum output is 125 hp (93 kW) @ 3600 rpm and maximum torque is 29.3 kgf·m (287 N·m) @ 2000 rpm.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.07.2009, 10:35
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MJ Näytä viesti
Jaahas, tollasta mottia alkanu tekemään mieli.
Miulla on samanlaisia mielihaluja.
Kaikki vinkit otetaan vastaan.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.07.2009, 11:15
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

SLCK.n puolella on yksi aihe kyseisestä asiasta.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=5220&highlight=1kzt
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.07.2009, 11:31
MJ:n Avatar
MJ MJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.03.08
Sijainti: halikko, Finland.
Viestit: 175
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco Näytä viesti
SLCK.n puolella on yksi aihe kyseisestä asiasta.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=5220&highlight=1kzt
Kiitos!! Tästä on hyvä jatkaa. Enää ei puutu ku tekniikka..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.07.2009, 12:22
pulu:n Avatar
pulu pulu on kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Viestit: 831
Perusasetus

joo lämpösesti suosittelen tot pataa!!!!2lt voi laittaa verkon painoks tai jotain muuta...ja kun hommaa tommosen nii kannattaa katella tosiaan se 1kz-t versio ilman eetä,joka tarkoittaa sähkö pummpua!swappi on helppo,jos on täydelinen paketti kytkin koppineen päivineen,pulttaa vanhan kopan mäelle ja uus tilalle ja sit motti perään paikkalleen ,kunhan on sitä ennen irroittannu koneen korvat rungosta ja siirtänny nit n5cm taakse päin,ja avot pata on kolossaan!koneessahan on erillinen alipainepumppu joten niit joutuu väkästellen vähä,samoin ohjaustehostimen pumppu on toisel puolella joten siihenki on syytä paneutua,poonuksena erilisestä alipaine pumpusta laturivalikoima laajenee.sähköist sen verran et naftapumpun töpselin pitäs käydä suoraan,samoin startin,mut lataus ja hehkutus on omaa disainia.syyläri kyl kannattaa hankkia kj oma tai teettää omast syylärist,tai siihen lisätä ainaski korkki!ja eroo onki koneitten kesken ku yöllä ja päiväl,on vääntöö ja muuteski jaksaa mennä kivasti,sit ku lisää kennon viel keulalle ja käy syöttö ruuvill,niin muuta ei sit tarvitakkaan!oma katiska jakso mennä gepsin mukaan 35greepyil 135km/h,ois menny kovempaakin mut renkaat rupes vopeltamaan sikana niin joutu hellittään,ja auto oli lattiast kattoon reissu kamaa täynnä,et suosittelen!!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.07.2009, 19:54
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Mie suunnittelin just tuota E-versiota. Jonkunhan sitäkin pitää kokeilla.

Ja haasteethan on tehty voitettaviksi
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
V8+automaatin leimaaminen BJ:n keulalle?? Jare Tekniikka & Jutustelu 19 26.03.2008 00:44
O: 2.4l tiisseli hiluxin keulalle Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.03.2008 14:38
O:sähkövinssi 12v, Dodgen keulalle vannika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.07.2007 17:30
2h moottori lj70 keulalle VMK Tekniikka & Jutustelu 7 27.11.2005 23:24
Mitsun keulalle lukkoa? veejii Tekniikka & Jutustelu 3 18.11.2004 07:08


Sivu luotu: 05:43 (GMT +2).