![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Rangen dieselöintiniin tuli hankittua sit leikki kaluks tollanen range roveeri vogue..ja nyt on alkanut kiinostaa kuinka iso projekti tähän olisi laittaa jokin diesel kone? miten se onnistuu miten saa kytkin akselin käymään ja toisen koneen rangen omalle laatikolle? ja mikä kone olisi paras? noitahan on ollut myynnissä vaikka minkä diisseli koneella esim. mersu,nissan,vw ym.. tarjotkaa jos on myytävänä koneita mikä olisi mahdollista saada rangeen ja olisi hyvä maasto käytössä.. noniin nyt on purettu rangesta kone pois ja tuli hankittua koneeksi tuo VM:n 2.4 diesseli.. koneen kiinnitykset laatikolle käy muuten mut startin reikä näyttää siltä ettei se siihen sovi..ja bensa koneen kytkin on liian iso diiselin vauhtipyörälle..onnistuuko se tuon koneen laitto nyt tuolle bensan laatikolle kun laitan sen dieselin oman kytkimen?
Viimeksi muokannut ADHD : 16.09.2008 22:10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dieselöinti ja VW Country | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 16.08.2015 11:34 |
Vähäpäästöisen dieselöinti | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.12.2007 00:41 |
Uaz dieselöinti | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.12.2007 08:25 |
Dieselöinti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2005 15:39 | |
Rangen dieselöinti. | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.08.2003 08:01 |