![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() höh eí ollu edullisia cedrikkejä yhtään ainakaan nettiautossa mut laureleita kyllä löytys.. minnes asti pitäs tuua tämä kone ja rankun laatikko että kasaisit ne? niin ja entäs mitä oisit mieltä 2.4 turbo diisseli volkkarin koneesta siihen kun halvala sellasen saisin..tai saako sitä edes siihen käymään..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
laurelissa alumiinikantinen sama kone,tosin pumpussa pienenpi nestepää,volvon kone on toinen hyvä vaihtoehto kyllä.lohjalla ois paja.mikä vaan kone/laatikko yhdistelmä onnistuu.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
ikävän pitkä matka täältä kuopiosta sinne asti ajaa tuota..
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Vanhaan Rangeen kannattaa ajatella oikeastaan vaan Nissanin Cedrickiä. Se on luja, kutonen, halpa, kevyt ja kohtuullisen kulutuksinen. MB:n 5-kone ei ole ollut kovin kehuttu vaikka niitä paljon onkin. Fiat/Iveco 3,5 on painava malmikasa, mutta kova vääntökone ja TALOUDELLINEN, en kuitenkaan näinä aikoina enää sellaista asentaisi. Alkavat olla jo iäkkäitäkin. Uudempaan Rangeen aivan ehdottomasti MB:n 6-kone. Ainoana puutteena suoraruiskun puutos, muuten loistava paketti. Ja tietenkin TDI 200-koneita alkaa saada jo kohtuullisesti, joskin 500 tkm rullattuja. En tosin pidä LR:n TDI:tä maailman parhaana koneena edelleenkään, mutta talousihme se on. Sitten on nämä välimallin koneet joihin en kovin kesken kajoaisi, kuten BMW:n 6-mukinen, Volkkarin 2,4 (löyhiä ovat, sanovat... ja ihan tosi), Opelin Omegan dieseliä en ole kuullut laitettavan (miksi ei?), Ja mielenkiintoisia vaihtoehtoja; Transiitin suoraruisku TD (onko joku muuten laittanut?), sovitteita ainakin briteistä löytyy, Fiat/Iveco 2,8 (onko tämmösistä kokemusta muuten kuin pakussa?), Mersun CDi (sähköhässäkkää paljon ja liian uusi ja kallis). TT |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-Opel Omega 6-sylinterinen diesel -BMW 525 tds -Range rover P38 2,5 DSE ...eikä ollenkaan löyhä kone, itse kajoaisin näihin kyllä. Se on luja, kutonen, halpa, kevyt ja kohtuullisen kulutuksinen. Vielä jos hankkii kone-vaihteistopaketin Omegasta, saa GM:n automaatin 4L80E joka on TH-180 sähköisellä 4-vaihteella ja lukkoturbiinilla. BMW:n automaatit vaativat tarkempaa huolenpitoa joten offikäyttöön niitä en laittaisi. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Tossa BMW-kohdassa tarkoitin lähinnä niitä vähän vanhempia koneita 80-luvun lopuilta. Ainakin olen ymmärtänyt että on melkoinen kierroskone joten alavääntö on vakiona hukassa maasturikäytössä. Mene ja tiedä. TT |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dieselöinti ja VW Country | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 16.08.2015 11:34 |
Vähäpäästöisen dieselöinti | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.12.2007 00:41 |
Uaz dieselöinti | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.12.2007 08:25 |
Dieselöinti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2005 15:39 | |
Rangen dieselöinti. | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.08.2003 08:01 |