![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Jeep cherokee & Toyota Land Cruiser bj42Tällä erää oli tyydyttävä pienempään kiiman, eli Tämmöinen XJ tuli FSJ kiimaa laskemaan. Nyt kun rahansa on tuhlannut tähän, niin FSJ saa odottaa.. Mulla on joskus tämmöinen xj ollut ja itse asiassa kaksikin, mutta metsää ne näkivät hyvin vähän jos ei ollenkaan kun toyota vei mennessään.. Toinen oli tämmöinen manuaali peli renixillä myös ja toinen oli tuoreempi 4.5" korotuksella ja automaatilla. Tämä jälkimmäinen kävi koti ojassa ja sitten lähti maailmalle kun dieseliä teki mieli. No sairauksia on monenlaisia ja ei niistä puhuta nyt sen enempää Edellinen maasturi kun hävisi viimeks niin vannoin, etten ikinä enää mitään maasturia osta.. Auto on vm 1989 rekisteriotteen mukaan. Katsastuksessa oli muutoksina muistaakseni: -Etutukivarret -puskurit -etu ja takajouset -tankki. Auto on katsastettu viimeksi 2022. Ensisijainen tarkoitus olisi laittaa katsastus kuntoon ja sitten rämeikköön. Telmimistä varmasti riittää.. Auto on manuaali askilla ja tähän on laitettu jonkilainen välitys jakolaatikkoon (np231). Taka-akselille on laitettu ARB-lukko, Etuakselilla Palalukko. Kovasti vaikutti, että laitos ei hirveästi tarvisi hitsiä, mutta sähköjen siivoaminen, huoltoa, ja mitä nyt mieleen juolahtaa vielä ennekun pääsee särkemään akselit tästä. Renkaat 31" raptorit. Tässä on kerennyt pyörittelemään jo tuota akseliswappia mielessä moneen kertaan, mutta en tiedä tuleeko tässä pääsemään sinne asti (mukava aina visioida). Toyotan lukkoakselit olisi ensisijainen vaihtoehto, mutta koitetaan nyt näillä kuinka ne kestää. Samalla saattais saada välitystä vähän paremmaksi jos tässä on nyt 3.07 perät. Auto siis liikkui ominvoimin trailerille ja sieltä pois, muuta kokemusta ei laitoksesta vielä ole.
Viimeksi muokannut Temutin : 30.12.2024 16:54 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tänään tuli isänpäivän kunniaksi poitsun kanssa vähän tarkemmin tutkittua JEepulaa ja ensteeks hää ei halunnut herätä horroksesta.. pyöritti kyllä, mutta akussa ilmeisesti liian vähän täkyä.
Katsoin samalla jakajaan ja pyörijä oli sulanut irti ja se oli liimattu takasin..* mukana tulleesta osakasasta löytyi hyvä b-osa ja se laitettiin paikoilleen ja jakajan kantta vähän putsaten.. Ei vieläkään mitään.. Vaihdettiin vähän tuorempaan akkuun ja sitten Renix tärähti käyntii,* aluksi pyöri hyvin verkkaista joutokäyntiä (satoja kierroksia) kaasulla sitten hetken aikaa kierroksia ja sitten "taasantui".* Laturi ei lataa (se olikin jo tiedossa). Pientä ajelua pihassa ja yritin käyttää lämpöseksi. Lämmöt nousi vaan 1/4 mittaria (vissiin liian vähän?) Arbin kompura käy useasti eli vuotaa jostain. Ajelin auton navettaan ja rupesin laturia purkamaan. https://youtu.be/qyPmBA8VnPM?si=p6CwC-k56q1fVwVC Laturia pöydälle ottaessa katselin, että egr letku oli ainakin irti. Myös lambda anturi on jatkettu jollain abikoilla. Moottorin tukikumit melko karseen näköset. Ilmansuodatin kotelo aivan täynnä kuraa.. Laturin purin.. siellä oli toinen hiili jumissa,* muuten laturi näytti melko tuoreelta. Putsailin ja takasin kiinni, muttei se siitä herännyt. Mittaristo ja yleismittari näyttää 12v. Onkoha tuollasessa muuta tutkittavaa sen osalta vai uutta vaan.. Todo listaa: -Lataus -sytytysosat (käynti muutenkin kylmäkäynnistys, päästöt) -lambda -moottorin kumityynyt. -etuvaakajan runkokumit väljät -kaikkien jarrujen tsekkaus -ölppien vaihto -valot -Etuakseli enempi kuskin puolella (panhardi). -Pakoputken tekoa. Joku väliaikanen viritelmä. Olisko tuossa katsastus kuntoon saatto lista jo.... Lisäksi vielä vinssin purku ja rasvaus (toiminta?) Akku/Akut* tarkoitus siirtää konttiin Puskurit siistimmäksi jossain vaiheessa. Tämä siis 89 mallia otteen mukaan ja ensirekisteröinti suomeen 92. Otteessa lukee käytettävä lyijytöntä ja autossa komeilee catalyst tarra. On ilmeisesti siis vähäpäästöinen. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tässä on viteo pätkä tuosta ensi startista.
https://youtu.be/MbdJano3iUw?si=JX0clExPKEQjaJDW Tässä kun ei nyt viikkoon pääse auton kimppuun niin on tullut tänään tutkittua webisistä tuota laturia ja renix koneessa ohjaa ecm ilmeisesti latausta.. jos oikein tulkitsin niin laturille tulee 3 johtoa. Yksi B+ Ja liittimeen? Ohjaus Maa? Nämä varmaan mitattavissa.. täytyy myös se laturi purkaa ja mittailla kun akku joka oli paikalla osto hetkellä kohisi ja kähisi liekö oikosulussa ollut ja laturi sen takia entinen. Yritetään ensisijaisesti korjata vanha laturi suositaan Tässä romussa vihreitä arvoja (omistajan köyhyys). Myöskin maa pisteet oli ilmeisesti tärkeitä.. niistä ainakin ulkomaanfoorumilla vauhkotaan. Ja kaikki anturit 😀 .. no ehkä sitä löydetään jotain korjattavaa (toivottavasti, ettei tarvihe ruveta katumaan 6 bensan ostelua). |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vihdoin pääsin räpläämään ja aloiteltiin tps säädöllä.
4.82v mitattu ja eli 4.82 x 0.17 = ~0.82v pitäisi olla ja mitattu 0.3v. Ei muutaku pultit auki Vähän porausta ja uutta kierrettä ja tps saatu sinnepäin ainakin kohdilleen. Kaasuun vastavuus parani huomattavasti. Tilasin uuden laturin kuitenkin, sekä lambda anturin. Kun nämä saapuvat niin koitetaan sitten miten tuo pelaa.. Imuvuotoja ei tuntunut löytyvän. Sytytys osia tulee nyt myös samaan pakettiin. Tässähän on turvatankki kontissa ja joku ulkoinen pumppu, paineista ei oo toistaseksi mitään tietoa. Pääasiahan on, että saadaan toimivaan tyydyttävästi ja päästöistä läpi.. Sillä välin kun osat matkustavat mantereen poikki niin oli hyvä hetki kurkkaa miltä vinssin sisuksissä näytti.. Tämän takia halusin avata, että on sitten ainakin mahdollisesti edellytyksiä toimia kun joutuu vinssiä käyttämään.. Kollektori siistissä kunnossa, joten herkistely ja puhdistus riitti tälle puolelle. Vaihteiston puolen käytin auki ja siellä näytti hyvälle osien, että rasvojen osalta. Vinssi siis takasin paikoilleen.. testaaminen jää vielä myöhemmäksi.. Melkosen kevyen tuntuinen tuollainen 12000 tyrex vintturi. Liekö se mistään kotoisin.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Osia ei oo vielä kotiportailla näkynyt, joten ilta puhteina on tullut vähän uusittua kaapeleita autoon..
Myös tuli tutkittua kun bensapumpulle on vedetty oma syöttö (ilman sulaketta ja piuha kulkee jalkotilassa suojaamattomana), mittailin vanhan ja kaikki näytti toimiva pumpun liittimeen asti auton alle, testataan sen toiminta vielä kun saadaan laturi. Voi sitten poistaa tuon virityksen jos toimii.. Ajattelin jo katsastusta silmällä pitäen ruveta jarruja aukomaan ja putsailemaan.. Takapäässä rengas heiluu sentin verran molemmin puolin.. ja tässä ei pitänyt c- sokka perää olla.. no purkaminen paljasti melko ikävän yllätyksen. No ajattelin, että eihän siinä pyörän laakerit uusiksi. Ajattelin vaihtaa nyt sitten samalla peräöljyt ja mikä välitys. Olikin öljy vaihtunut soraan. Onko tuossa pettänyt laakerit ja sitä kautta sitten öljyt vaihtunut kuraan.. tiedä häntä.. Vei vähän motivaation Tässä on nyt mietiskely laakeroiko tuon uudestaan ( ei taida olla mitään järkeä) vai vaihtaako akselit nyt vai polttaa koko vehkeen. Kiva olisi ollut päästä ajamaan näillä akseleilla edes kerran niin olis tiennyt onko tommonen xj käteen sopiva vai ei ![]() 1530mm näytti olevan tuo dana 35 laipasta laippaan. HJ akselit jää vähän kapeaksi.. juuri saadun tiedon mukaan 2gen pajeron akseli olis 1500 leveä.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mites jos vaan vaihdat uudet pyöränlaakerit, kaavit enimmät kuravellit pois ja pistät uutta öljyä sisään. Ajelee sen minkä kestää ja miettii sitten vasta akselien vaihtoa
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Olihan sekin vaihtoehto.. pinjoni vaan osuu jo caseen takaata niin ei kovin pitkäikäinen oo..
Etuperän avasin tänään siellä backlashiä arviolta pari milliä ja laakeripukit väärillä puolilla. Palalukko sieltä sentään löytyi. Jakolaatikob ympäri kääntää harkitsin, mutta koria joutuis silpomaan.. Katotaan mihin tässä päätyy.. ei oikein ois mieltä ruveta laakeroimaan noita periäkään.. Toyotan lukkoakseleita rupesin haaveilemaan.. ovat 60mm vaan kapeammat.. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Yön kun Nukkui niin päätös tuli, että laakeroidaan tarvittavilta osin nuo alla olevat akselit niin pääsee testaamaan onko tästä vehkeestä maastokäyttöön vai onko palattava dieseleihin..
Purettiin poitsun kanssa etuakseli nyt ensiksi pois auton alta.. Nyt on helppo vaihtaa lambda ala kautta.. Nyt kun akseli pääsi riippumaan itse niin ensimmäinen rajoittava tekijä on ulos joustossa panhardi akselin puolen kiinnike. Seuraavaksi loppuu vara etukardaanista ( en katsonut ottaako johonkin kiinni) Tässä vaiheessa jouset vapaana iskareissa olisi vielä vähän varaa tulla alaspäin. Myöskin paljastui lisää korjattavaa jäähdytysneste vuotoa lohkon takaa.. ![]() No akseli on nyt pois ja tosiaan sitä backläshiä oli toista milliä. Ja edellisellä kävijällä ei oo ollut kaikki silmät mukana.. Preloadia ei ollut ollenkaan. Murikka tippui syliin. Pinionissa pieni klappi.. Mielestäni en mitenkään noin kovaa pahoin pidellyt, että shimmit meni tuohon kuntoon.. Laakerit näyttää hyvälle, joten shimmausta tiedossa.. Toisessa olka-akselissa on raidenivel ollut löysällä .. kulunut väljäksi reikä.. Toisessa olka-akselissa jarrusatulan kannakkeen pultit puoliksi auki eikä liiku mihinkään.. Sovin kaupat tänään varaosa d30 jos siitä saisi knucklet, on uudempi missä on kiinteä jarrusatulan kannake (sopivuudesta ei toistaseksi tietoa..) Amerikan pakettikin vihdoin saapui saa vähän edes tätä romua kasaan päin.. Tosiaan tässä on toi CAD ollut.. pitkä tikku sieltä paljastui.. Kannattaako samalla nyt hitsailla putket Murikkaan kiinni? Entäpä jotain trussin tynkää.. ne olis nyt helppo kun on akseli irti.. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Laturi meni paikoilleen, lähti myös lataamaan..
Lambda anturi meni paikoilleen, helppo oli alakautta vaihtaa kun ei ollut akseli tiellä. Käynti parani huomattavasti.. laitoin myös orginaali polttoainepumpun syötön kiinni ja koe käytöllä se tuntui toimivan. Moottori kumityynyt meni myös paikoilleen moottori nousi 30-40mm. Etukardaani ottaa vaihteiston palkkiin kiinni (ei taida olla alkuperäinen palkki, täytyy joskus kuva ottaa) Kasailin tuon d30 putsailun jälkeen, että näkee onko hammaskosketus sielläpäinkään.. ei oo kelloa niin backlash on arvio en tiedä tekeekö liika backlash tämän vai onko toi välitys kulunut pilalle. Backlashiö on arviolta toista milliä.. Takamurikan purin ja heitin dieseliin likoomaan.. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Osia tilattu taas maailmalta, joten odottelun lomassa etsikelin hävinneitä mittariston valoja, sekä muita sähköjen katselua/siistimistä..
Pienen tutkimisen jälkeen paljastui valokatkasijan olevan uusittu, mutta INST sulakkeella ei tullut jännitettä.. suoralla syötöllä toimi.. lopulta paljastui, ettei parkit toimi ja siellä oli sulakkeella lämpöä tapahtunut.. pienellä putsailulla ja uudella sulakkeella tämänkin sai toimimaan.. Takalukon kompuralle on vedetty konttiin asti plus ja miinus johdot akulta asti. En tiedä mikä tämän idea on ollut.. Plus johdon sulake on siellä kontissa juuri ennen kompuraa 😀 Tähän hommaan täytyy palata myöhemmin jos se toinen akku tulis konttiin vielä.. Jos jotain positiivista tästä nyt niin valot ja vilkut toimii katsastusta silmällä pitäen.. Ohjauslukko ei toimi, täytyy sitä ruveta seuraavaksi tutkimaan mitä se on syönyt.. En tiiä onko nää jeepit oikeesti näin surkeita vai onko vaan surkee yksilö. Japanin maan laitteissa ei oo tämmösiä ongelmia ollut ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Kävin ottamassa vielä ratin irti kun rupes häiritsee. Tän ei vissiin kuulu olla ihan näin irtonainen
Eli sieltä puuttui sokka, sehän jo vaikuttaa aika paljon tohon rattilukon toimintaan.. Mutta autoon on vaihdettu kuulemma koko pylväs ja vanha osa tuli mukana.. Vanha on ilman tilttiä ja paikoillaan oleva tiltin kanssa.. Nyt ei oo tietoa mitä osia on sitten mistäkin otettu, mutta sopivuus ongelmaa varmaan on.. en ainakaan saanut tuota levyä menemään kovin syvälle, että saisi (olemmattonan ) sokan paikoilleen.. Tämä on autossa kiinni Tämä on irrallaan Eroa on siis.. Tämä oli autossa kiinni.. Tuo jousi sopi tuonne vanhaan laakeri melko hyvin ja taas uudessa (autossa) on laakerin päällä joku kuppi ja tuntuu, että tulee liian pitkä paketti.. Onko tämmönen kanssa kukaan paininut? |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida olla Jeepin syy jos edelliset omistajat ovat tehneet omiaan...
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
No tavallaan ei ja taas toisaalta en muista, että ois rattiputkea joutunut vaihtamaan saati korjaamaan omiin vehkeisiin. Ehkä tää on maanantai kappale tehtaalta 😀
Osat ei oo yhteensopivia täysin tossa rattiputkessa ja kun ei tiedä mitä on sekoteltu niin tehdään siihen nyt tän omistajan patentti.. Sokka ei saa tuohon "lukkolevyyn" paikoilleen ... tai saa, muttei ratti enään käänny.. Samalla tuli huomattua Tämäkin vähän ahdistaa tuon tapin toimintaa.. Tästä selviää vähän työstämällä onneksi.. Etuperästä nappasin laakerit irti ja yritin mittailla shimmit ja uudelleen organisoida ne ja lisäsin 0.15 että saadaan vähän preloadia carrierille, kasataan huomenna ja katsotaan kuin vihkoon menee.. Ensi viikolla pitäisi paketin saapua niin saa sitten etupään mahdollisesti kasaan. Sen jälkeen etupää pyörilleen niin saa taka akselin vuorostaan "pöydälle ".. Ajattelin taka-aksulasn samalla uudet jousipedit tehdä ja kääntää vähän pinionia ylöspäin ja iskarin alkuperäiset kiinnikkeet voisi vähän nostaa myös ylemmäs Sitten pitäisi vielä tiputtaa se vaihteisto jossain välissä niin saisi ne (todenäkösesti) jäähtäriä vuotovat roput vaihdettua. Helmikuun alkuun on sovittu safaria saas nähdä valmistuuko siihen mennessä vai kuin käy. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Jatketaan huoltokirjaa:
Nyt sai poskilaakerit paikoilleen ja Murikan naputeltua paikoilleen. Eiköhän tuo vältä tähän laitteeseen.. Backlash on nyt kotitallikäsimittarilla todettu loistavaksi. Odoteltava, että stefat saapuu niin saa lopullisesti kasaan. |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Osien odotuksen tuskissa "hitsasin" tohon etu banjoo tommosen sairaan hienon tuen
Ohjausvarsia mietiskelty ja kyselty ihmisten mielipiteitä. Ajatuksissa olisi toteuttaa hdj80/hj60 nivelillä ja jytkymmillä putkilla ohjaus osat.. se vielä mietinnässä.. Varaosa akselin (d30) hain tänään se oli YJ alta joten kaikki irtoavat osat talteen ja banjo romuihin.. Korjasin myös omasta d30 etusatulan kierteet joten ei tarvitse nyt vielä varaosia käyttää.. Kaveri särmäs 5mm levystä jousipedit taakse ja sinnekin pienet rhs palat odottamassa niin saadaan jarruletkulle varoja 😀 Tämä on siis nyt ajokorkeudessa.. ulosjoustossa saattaa kuulua jo korkea E matalan sijaan. Sytytystulpat ja jakajan kansi meni uusiksi.. Ensi viikolla toivottavasti etuakseli sujahtaa takaisin ja päästään purkamaan takapää ja tiputtamaan laatikko |
#16
|
|||
|
|||
![]()
No joo onkin näköjään eroa yj ja xj (varmaan vuosimalli) olka-akselissa, navassa, satulassa ja levyssä. kaikki osat vaihtamalla menis varmaankin, mutta ei viitsi satuloita ruveta vaihteleemaan.. täytyy siis etulaakerit löytää jostain vanhan mallin versiot niin saa etupiä nippuun lopullisesti.
Akseli meni jo auton alle ja on nyt renkaillaan.. Ilta puhteina lähti D35 vuorostaan auton alta.. U-pultit sai melkein sormin auki ja pedit on tosiaan melko antautuneet jo.. Huomenna ruvettava puunaamaan paskaa banjon sisältä ja ihmettelemään taas shimmauksia.. |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Mä sain semmosen käsityksen, että tämä taka-akseli kävi ihan jossain firmassa aikoinaan lukotuksessa ja laakeroinnissa.
Sovitekoolit oli pinjonissa paikoillaan, ei tarvinnut vasaraa näyttää ollenkaan.. No nyt on banjo tyhjä ja ensimmäinen kerros sivelty polttoöljyä sisälle pehmittää paskaa irti.. Jousipedit on siis tämmöisessä kunnossa. Tässä uusi, mistä nyt tulee näköjään vähän korkeampi kun vanhasta.. Täytyy vielä sovitella ja katsoa vähän sitä kardaanin kulmaa jos kääntäisi nokkaa vähän ylemmäs. Pyöränlaakereihin tuli nyt vähän paksummat levyt, josko ne pysyis paremmin ruodussa.. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Sitten saatiinkin banjo putsailtua moskasta ja ulkopuolelta kiinnikkeet veks..
Sekä myös murikka putsailtu ja kasattuna Tässä näytti olevan myös stefat tuolla putken sisällä, ettei peräöljyä pääse pyöränlaakerille.. (täytyy semmoiset vielä tilailla). Kasasin vanhoilla shinmeillä, että näkee mikä hammaskosketus on Sitten pienen shimmalujen jälkeen päädyttiin tämmöiseen. Ehkä se välttää tässä.. Pinjonin laakerin kooliin joutui vähän liimaa pistää, ei ollut enää tiukimillaan.. Seuraavaks akselia alle ja sovittelee lehtijousien kiinnikkeet sekä pinjonin kulmaa... |
#19
|
|||
|
|||
![]() Hävettävää hirveä tuli tuostakin, mutta eipä tästä nyt tyylipisteitä haetakkaan hajoavat kuitenkin ensimmäisellä ajoreissulla.. Hyvin heräte ostoksena tuli ostettua lisää projektia. 1981vm ja 3b moottorilla. Katsastettu viimeksi 2002 jolloin hylätty.. Pientä korroosiota on kertynyt. Levännyt sen +20 vuotta. 202tkm mittarissa. Eiköhän tästä auton saa leivottua. |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, sä kerkesit facebookista bongata tän heti etkä tunnin päästä julkaisusta kuten mä.
|
#21
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joo kerrankin sattui olemaan eka soittaja ja vielä oli naapurissakin.. Piti vähän painepesuria näyttää vaikka siinä hieno patina lähtikin pois.. samalla aloitettiin purkua jo Tarkoitus on kori käyttää irti ja hitsataan tarvittavat kohteet. Muuta en oo osannut visioida tai olen, mutta Pientä korotusta jousitukselle ainakin .. ehkäpä niitä visioita syntyy sitten rojektin etenemisessä.. Tällöin hetkellä maltillinen orggislook olis ainakin mielessä.. Katon välissä oli alkuperäiset tiivisteet vielä paikoillaan ja yksikään pultti ei katkennut. Tässä on vissiin alkuperäinen väritys ollut tuollainen vaalea . Kuitenkin maalattu koelautaa myöden kaikki vihreäksi. Vai voiko olla pohjamaali? Saako näiden alkuperäistä väriä tietää lätkästä.. Kytkimen påäsylinteri on hävinnyt seisomisen aikana.. Tarkoitus olisi se tilata ja ottaa Akut ja löpöä ens kerralla mukaan ja koittaa mitä tapahtuu . Liiemmin ei näyttänyt, että olisi hitsailtu aikasemmin. Takakyljissä pakkelia ja kaaret vaihdettu. Muuten näytti melko neitseelliseltä. Mites sun rojekti etenee? Justiin eilennä selasin topikkia läpi. |
#22
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Valmistajankilvessä=rintapellin lätkässähän se on värikoodi vasemmassa alakulmassa, eikö lie sama sulla kuin mulla (681). Niitähän saa uusia monesta paikkaa, mulla olis yks käytetty orkkis (kunto arvoitus). Lainaus:
Mut eiköhän sitä talven mittaan saa pakolliset maalattua, kova ajatus olis päästä vappuajelulle. ![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Maailmalta näytti saavan pääsylkyn.. täytyy tilailla muutakin sitten samalla.. Pitääpi ens kerralla kun menee auton luokse niin katsoa tuo värikoodi.. eilennä katselin vaihtoehtoja uudelle värityksellä, mutta niitä on niin monta mageeta vaihtoehtoa, ettei kyllä mitään päätöstä syntynyt.. Toivotaan, että saat vapuksi ajoon, onhan sitä jo korkea aika päästä nauttimaan työnsä tuloksista . Mun vappuajot täytyy suorittaa jeepillä 😀 |
#24
|
||||
|
||||
![]()
aijai... jälleenkerran osoitusta siitämikä ei koska4nku0le... sekä suorastaan suutakostuttavat sammaleet
![]()
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Sammaleita siliteltiin poitsun kanssa, mutta jäljellä oleville varmaankin joutuu uuden kasvualustan etsimään.
Jeeppiin meni vihdoin taka-akseli paikoilleen, vielä odotellaan stefoja saapuvaksi niin saa kasattua loppuun. Kunhan saa tuon takapään valmiiksi niin alkaa laatikoiden pois otto pakkaaroppujen vaihto varte. Näkee samalla onko siellä välitys vai ei.. Molemmat on kyllä ollut auki liimasta päätellen Vaihteisto, että jakolaatikko. Tässä kuva vihdoin vaihteiston palkista. Ilmeisesti tällä ratkaisulla saatu tasaisempi pohja, mutta näyttää koneen tyynyjä vääntävän? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L A niinkuin askivika | Opolo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.07.2024 10:01 |
Myyty Jeep Grand Cherokee -95 4.0 Laredo 2350€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.11.2018 08:00 |
Myyty -94 Jeep Grand Cherokee Laredo 5.2 V8 Automaatti | halibatsuiba | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.11.2018 07:55 |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo -93 | Maxxpower | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.02.2012 11:35 |
M jeep cherokee laredo -90 4,0 manuaali vaihteilla | reeraaja | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 22.01.2008 21:51 |