Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 02.01.2025, 10:59
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Jaa, sä kerkesit facebookista bongata tän heti etkä tunnin päästä julkaisusta kuten mä.

Vastaa lainaten
Vanha 02.01.2025, 11:33
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Jaa, sä kerkesit facebookista bongata tän heti etkä tunnin päästä julkaisusta kuten mä.

Joo kerrankin sattui olemaan eka soittaja ja vielä oli naapurissakin..

Piti vähän painepesuria näyttää vaikka siinä hieno patina lähtikin pois.. samalla aloitettiin purkua jo

Tarkoitus on kori käyttää irti ja hitsataan tarvittavat kohteet.

Muuta en oo osannut visioida tai olen, mutta
Pientä korotusta jousitukselle ainakin .. ehkäpä niitä visioita syntyy sitten rojektin etenemisessä..

Tällöin hetkellä maltillinen orggislook olis ainakin mielessä..

Katon välissä oli alkuperäiset tiivisteet vielä paikoillaan ja yksikään pultti ei katkennut.

Tässä on vissiin alkuperäinen väritys ollut tuollainen vaalea . Kuitenkin maalattu koelautaa myöden kaikki vihreäksi. Vai voiko olla pohjamaali? Saako näiden alkuperäistä väriä tietää lätkästä..

Kytkimen påäsylinteri on hävinnyt seisomisen aikana..

Tarkoitus olisi se tilata ja ottaa Akut ja löpöä ens kerralla mukaan ja koittaa mitä tapahtuu .

Liiemmin ei näyttänyt, että olisi hitsailtu aikasemmin. Takakyljissä pakkelia ja kaaret vaihdettu. Muuten näytti melko neitseelliseltä.

Mites sun rojekti etenee? Justiin eilennä selasin topikkia läpi.
Vastaa lainaten
Vanha 02.01.2025, 15:07
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Temutin Näytä viesti
Tässä on vissiin alkuperäinen väritys ollut tuollainen vaalea . Kuitenkin maalattu koelautaa myöden kaikki vihreäksi. Vai voiko olla pohjamaali? Saako näiden alkuperäistä väriä tietää lätkästä..
Kyl se pohjamaali on. Pintaväriä ei joka välissä ole.

Valmistajankilvessä=rintapellin lätkässähän se on värikoodi vasemmassa alakulmassa, eikö lie sama sulla kuin mulla (681).
Lainaus:
Kytkimen påäsylinteri on hävinnyt seisomisen aikana..
Niitähän saa uusia monesta paikkaa, mulla olis yks käytetty orkkis (kunto arvoitus).
Lainaus:
Mites sun rojekti etenee? Justiin eilennä selasin topikkia läpi.
Ei oikein etene, vaikka eihän siinä olis kuin maaluuhommia enää. Tai ehkä just siks, kun ei oo kotona tiloja maalailla tällä hetkellä. Tosin pressutallissa talvellahan mä ton maalasin, mut siellä nyt kaikkee muuta.

Mut eiköhän sitä talven mittaan saa pakolliset maalattua, kova ajatus olis päästä vappuajelulle.
Vastaa lainaten
Vanha 03.01.2025, 07:44
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Kyl se pohjamaali on. Pintaväriä ei joka välissä ole.

Valmistajankilvessä=rintapellin lätkässähän se on värikoodi vasemmassa alakulmassa, eikö lie sama sulla kuin mulla (681).

Niitähän saa uusia monesta paikkaa, mulla olis yks käytetty orkkis (kunto arvoitus).

Ei oikein etene, vaikka eihän siinä olis kuin maaluuhommia enää. Tai ehkä just siks, kun ei oo kotona tiloja maalailla tällä hetkellä. Tosin pressutallissa talvellahan mä ton maalasin, mut siellä nyt kaikkee muuta.

Mut eiköhän sitä talven mittaan saa pakolliset maalattua, kova ajatus olis päästä vappuajelulle.

Maailmalta näytti saavan pääsylkyn.. täytyy tilailla muutakin sitten samalla..

Pitääpi ens kerralla kun menee auton luokse niin katsoa tuo värikoodi.. eilennä katselin vaihtoehtoja uudelle värityksellä, mutta niitä on niin monta mageeta vaihtoehtoa, ettei kyllä mitään päätöstä syntynyt..

Toivotaan, että saat vapuksi ajoon, onhan sitä jo korkea aika päästä nauttimaan työnsä tuloksista .
Mun vappuajot täytyy suorittaa jeepillä 😀
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L A niinkuin askivika Opolo O/M/V Ajoneuvot 0 16.07.2024 10:01
Myyty Jeep Grand Cherokee -95 4.0 Laredo 2350€ WinChester O/M/V Ajoneuvot 0 09.11.2018 08:00
Myyty -94 Jeep Grand Cherokee Laredo 5.2 V8 Automaatti halibatsuiba O/M/V Ajoneuvot 1 05.11.2018 07:55
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo -93 Maxxpower O/M/V Ajoneuvot 0 16.02.2012 11:35
M jeep cherokee laredo -90 4,0 manuaali vaihteilla reeraaja O/M/V Ajoneuvot 2 22.01.2008 21:51

Sivu luotu: 14:41 (GMT +2).