![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Tee-se-itse pakosarjan tiiviste?Heippa vaan kaikille. Mistä palstan sankarit on tehny itse pakosarjan tiivisteitä? Hommasin pakosarjan tiivisteen tuohon toyotan 5r koneeseen mutta tuo olikin tuo harvinaisempi lohko missä on nuo neliönmuotoiset reiät. Tähän autoon kun muutenkin nuo osat on yhtä kiven alla kuin onnelliset feministit niin pitää varmaan itse tehdä. Mutta mistä materiaalista? Vinkkejä?
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]()
Toimisko tuossa kupari tai alumiini lööjättynä. Kuviosahalla millin levystä, hehkutus ja mömmöt väliin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Alumiinia oon myös miettiny kun vois olettaa että kuparissa alkaa jo olemaan kilohinnat kohillaan. Mulla ei rehelliseati sanottuna oo alumiinin hehkuttamisesta mitään tietoa, että auttaako mitään.
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]()
On sellasta massalevyä olemassa, kallista mokoma mut kestää kuumaa ja nesteitä. Kaverille tehtii höyrykattilaan tiivisteitä...
|
||||
|
||||
![]()
Löytyy sieltä ja täältä ihan levytavarana josta itse voi leikata.
Ebay löytää jenkeistä toimittajia ja pikahaulla googlestakin löyty http://www.ebay.co.uk/itm/Exhaust-Ga...item23481a2834 http://www.gasketsheet.org/fi/produc...6ac0408c2.html -Joel
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tossa sama tiiviste?
http://www.ebay.com/itm/Toyota-3R-5R...9f4b69&vxp=mtr Tuo myyjä ei postita suomeen mutta luulis löytyvän sellasiakin ku postittaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
kuumankestävä tiivisteliima, motonetistä ainakin saa, noissa ameriikan valumootoreissa pysyy pellisarjatkin hiljaisempina liimalla kun millään tiivisteellä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostais hyvältä. Näköjään halki tuo pakosarja jottei tästäkää remontista selvitty ilman sähköliimaa. Emäntä vaan ei antanu lupaa leivinuuni käyttöön ja takas ei kehtaa kovan montaa pesällistä polttaa kerralla
|
||||
|
||||
![]()
Minä olen tiivistänyt yhden pakosarjan sylinterinkanteen tällä http://www.motonet.fi/fi/tuote/60235...esilikoni-80ml
Kun oli sen verran vino pakosarja ettei tiiviste pitänyt. On kestänyt nyt 2v. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sen pakosarjan pitäisi ainakin väiaikaratkaisuksi saada hitsattua kylmänäkin. Pieni pätkä saumaa ja naputtelee vasaralla perään.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siis vaikka "soramonttuun" notski, missä saat "valot" pakosarjaan, ja sitten sopivalla puikolla halkeama umpeen, ja takaisin nuotioon, ja kun notski alkaa hyytymään, niin lisää puita.... Aikanaan tuli käytettyä turbo saabin pakosarjaa hitsauksella, ja se hitsattiin ahjosta otettuna oranssina, ja haudattiin vuorivillapaaliin muutaman oranssin hehkuisen romuraudan kanssa... n. vuorokauden päästä se saabin pakosarja oli tosi kuuma, kun mentiin hakemaan... Ainakin bilteman silikonin ominaisuudet "romahtaa" kun mennään tuonne max.-lämpöön, taikka sen yli; vesijäähdytteisiin pakosarjoihin vois kestää pitempää käyttöä; toki jos on tarkoitus vaan madella, niin todennököisesti kestää.. |
|
|||
|
|||
![]()
turbon laipassa ja pakosarjan tiivisteinä käyttänyt normaalia pakoputkentiivistystahnaa, tietenkin jos on saanut oikeat tiivisteet niin niitä mutta hyvin on tämäkin toiminut.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Grafiitista.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tee se itse hiekkapuhalluslaite | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.11.2013 00:02 | |
Myyty Suzuki 1.3 Tee se itse pakosarjan tarpeet. | Pajares | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 20.04.2013 17:59 |
U-pultit tee se itse. | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.03.2013 00:18 |
tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
tee-se- itse snorkkeli | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.05.2004 01:07 |