Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.05.2013, 15:48
make1978 make1978 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.11
Sijainti: tampere
Viestit: 122
Perusasetus

neuvoja patrollin joustoista..


eli ongelma 82 patu josta poistettu vakaaja ja vaihdettu pidemmät iskarit joka nurkkaan,joustaa kuin rautakanki

eli edessä ja takana kolmelatiset jouset,jotka kylläkin taottu sen verran että riipukkeet on ihan pystysuorassa.korotusta tuli taonnalla sen verran että apusipukkaa laskin 4cm ja laitoin tuplanivel kardaanin eteen,jyrsin kardaanille uran poikittaispalkkiin ja käänsin pinjonin lähdön suoraksi käyttäen kiiloja akselin ja jousen välissä(tässä kohtaa täytyi myös navat kääntää ajettavuuden säilyttämiseksi)

muuten auto on jo ihan ok,on viisvaihteinen lodju,4,65 perävälitykset,on turbon kilkkeet,parempi ahdin ja putkisto sekä välijäähy.on korin korotukset,33x12,5 kumekset,kirrattu kitka takana ja kitka(joka vielä kirrataan) edessä mutta niitä JOUSTOJA ei tosta pirusta löydy

nyt apua ongelman ratkomiseen..pitääkö laittaa pitemmät riiput?auttaako mitään?


Viimeksi muokannut make1978 : 21.05.2013 15:53
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
NEUVOJA TARVITAAN! nizzan Tekniikka & Jutustelu 1 19.03.2007 11:54
Vitaran joustoista kuvituksia? -teemu Tekniikka & Jutustelu 13 28.05.2006 21:21
LJ:n joustoista TML Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2006 18:20
Joustoista SoSo Tekniikka & Jutustelu 26 25.04.2005 14:07
Audio neuvoja... Vuosimallit 1968-1982 2 07.03.2003 08:47


Sivu luotu: 13:12 (GMT +2).