![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() höpö höpö ![]() ![]() enkä mäkään nyt mitään tynnyri joustoja tarvi mut sais ees matalan kannon yli mennä niin ettei oo ristissä kun kanin hampaat ![]() joo eli jousisssa on uudet nailoniset liukupalat ja on öljytty mut ei vaan tuu ulos ollenkaan.. ![]() mitä muuten tarkotit tolla kerroksittain katkasulla tarkemmin,siis se kolmas lehti lyhyemmäks vai ![]() mite noi revolverit tie ajossa toimii?uskaltaako sen jälkeen vetää sladissa menee vai tuleeko nelipyörä ohjaus kykiäisinä? ![]()
Viimeksi muokannut make1978 : 21.05.2013 16:36 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs katsuri nykyään sanoo jos ottaa vakaajantangon pois?
Vai pitääkö ruuvata kiinni aina kun käy leiman hakemassa? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
empä tiedä kun en oo kysyny
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ei noissa mitkä on vielä datsuneja-82 ja vanhemmat oo kun kolme.
varustelu alkoi vasta kun siitä tuli nissani ![]() voisko toi vakio riippu käppyräks taotun jousen kans aiheuttaa sen ettei jousta ulospäin juuri mitään(eikä kyllä meinaa pohjatakkaan kovin helposti) ![]() Viimeksi muokannut make1978 : 21.05.2013 18:40 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei se patukka oikeen orkkiksena jousta...
soattuna ne joustaa paremmin, kun se akseli on pakan alapuolella. Ne kolmilehtiset joustaa kyllä mielestäni monilehtisiä paremmin. tee hillitysti pitemmän riiput niin saat hiukan eloa lisää siihen.
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmilehtistä ei kyllä mielestäni ole varaa katkoa yhtään... Joku muu keksikööt paremman konstin ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Perus ongelma on se että kun on taottu kippuraksi niin jousi on hakattu olemaan ulos jousto asennossa eikä voi venyä enään ulos päin.
Suorat jouset ja soa niin rupeaa joustamaan. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
eli vituiks meni sekin kun säästin ja tein itse
![]() toi kiikku ei kyllä tosiaan tosta pystyasennosta paljon paikkaansa muuta kun jousi on"pohjassa" tai rengas jo irti maasta eli ei taida toi riipun pidennys paljon auttaa? ![]() soa en enää jaksais alkaa värkkäämään kun todennäkösesti pitäis taas kääntää navat tehdä bedit hakee kardaanin kulmat yms ![]() mites noi valmiit korotus jouset sit toimii onko löysemmät vaikka lateja näky olevan 5-7,pitemmät ![]() jos on jotain muuta mahkua kun soa niin saatoki heitellä ideoita ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No laita ne suorat jouset ja laske rungon korvakkeita alemmaksi ehkä lisäksi vähän pidemmät riiput, mutta malttia sen riipun pituuden kanssa kuitenkin
![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
Vitaran joustoista kuvituksia? | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.05.2006 21:21 |
LJ:n joustoista | TML | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2006 18:20 |
Joustoista | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 25.04.2005 14:07 |
Audio neuvoja... | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 07.03.2003 08:47 |