Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.11.2012, 14:15
tonnisata:n Avatar
tonnisata tonnisata ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.06
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 1.120
Perusasetus

dsl ruiskupumpun säätö "korvakuulolla" ?


Pumppu ollut irrallaan niin tarviis saada läheskohdalleen. Mittakelloilla yms saa enempikohdalleen, mutta kuinka "korvakuulosäätö" tapahtuu? Eli onko nyt aiksella tai myöhäsellä kun alakierros herkkyys poissa, kun tyhjäkäynniltä polkasee lattiaan niin huomaa tosi lötköt alakierrokset, isommilla sit pyörii vasta, samoin ajaessa ei veetoja pienillä kierroksilla. Ei oikein savuttele myöskään. Äänet ihan normaalin kuuloiset mielestän kylläkin.

Onk siis myöhäsellä ruutta? Eikö pitäs savuta sitten kuitenkin?

On vähän hankalassa paikassa kiristykset niin kovin montaakertaa jaksas löysäillä niin jos joku opastaisi vähän. Turbollinen toyotan 2.4 kone kyseessä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2012, 19:01
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.695
Perusasetus

myöhäsellä oleva ei lähe kunnolla käyntiin ja savuttaa vaaleaa palamatonta silmiä kirvelevää savua.

aikasella oleva voi käynnistäessä tuntua että potkii jo vastaan jos on reilusti ja voi pitää aika railakasta ääntä. kaasua painaessa nakuttava ääni.

onko pumpusta käytetty hihnapyörää irti?
onko pumpun hihnapyörässä kiilaa?
onko hammashihna ja pyörä samalla hampaalla?

jos kone käy hyvin eikä savuttele niin eihän pumpusta ole irti ahonalaisen syötön ohjausletku?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!

Viimeksi muokannut smgt : 06.11.2012 19:03
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.11.2012, 03:01
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonnisata Näytä viesti
Pumppu ollut irrallaan niin tarviis saada läheskohdalleen. Mittakelloilla yms saa enempikohdalleen, mutta kuinka "korvakuulosäätö" tapahtuu? Eli onko nyt aiksella tai myöhäsellä kun alakierros herkkyys poissa, kun tyhjäkäynniltä polkasee lattiaan niin huomaa tosi lötköt alakierrokset, isommilla sit pyörii vasta, samoin ajaessa ei veetoja pienillä kierroksilla. Ei oikein savuttele myöskään. Äänet ihan normaalin kuuloiset mielestän kylläkin.

Onk siis myöhäsellä ruutta? Eikö pitäs savuta sitten kuitenkin?

On vähän hankalassa paikassa kiristykset niin kovin montaakertaa jaksas löysäillä niin jos joku opastaisi vähän. Turbollinen toyotan 2.4 kone kyseessä.
Myöhässä tai väljä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin Sam66 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 27.06.2012 20:39
Rengaspaineen säätö kajuutasta? / "Napa-ARB" peraaa Tekniikka & Jutustelu 17 28.01.2009 11:04
M: 10" DSL subi+ autostudio BC2.200 vahvistin TEE-5 O/M/V Muut 2 16.12.2008 21:13
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43
Ruiskupumpun ennakon säätö? Watti Tekniikka & Jutustelu 7 24.01.2006 12:17


Sivu luotu: 02:58 (GMT +2).