![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() zenith-stromberg 175 cdRankussa on tollattiset laatu muuttuvakurkkuset kaasarit,onkelmana on tällä hetkellä,et soppa ei riitä kovilla kierroksilla. Kaasareiden pohjassa oleva säätö kierretty aivan aukiasentoon,ja se jelppas hiukan. Onks kellään tietoo/kokemusta kui nuo säädettäis et soppa riittäis? Tai ehkees jotain neuvoo,mitä tartteis tehdä. Vaihtoehtoina eioo kaasari merkin vaihto,eikä viell tässvaihees ruiskuks muuttaminen.
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Neulan nostolla saa lisää ainetta.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Turbokikkailujen aikana tuli tutkittua asiaa, Neulaventtiilit pystyy poraamaan isommiksi tai ostamaan valmiit isommat (muistaakseni aika hintavat)
Myös ohentamalla ja lyhentämällä kohon neulaa saa rikkaammalle täyskaasulla. Eli melkein kuin virittäisi 2-tahtista ![]() Tuolla noita ohjeita: http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=15&t=6249
__________________
www.classicjeepparts.com |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pitää yrittää noit neuloja nostella,mut noiss on tosiaankin neulansäätö pohjassa(vanhemmat mallit) eiviittis arvio peliltä alkaa hiomaan/lyhenteleen noit neuloja viell.
Onks noiss uudemmissa ja vanhemmissa malleissa samanlaiset kalvot?
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onks siis kone sulla jotenki viritetty???
Mikä bensapumppu? Onko tää bensapula milloin alkanu ilmeneen? Eli onko se toiminu aiemmin hyvin? Ja nyt pikkuhiljaa huonontunu? Ihan vaan sitä haen, että ei se vika välttämättä ole siellä kaasareissa, jos konetta ei ole muutettu ja ennen on toiminu ihan jees. Lähtisin bensapulaa hakeen pumpulta ja tulopuolen suodattimilta ja imuputken tukkoisuus, kumiletku jossain rutussa ym ym. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Hieman OT.Lainaus:
![]()
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ja suuttimet kans osaa tukkeutua ... nuo kalvot yleensä ekaks kuntoon
onks vaimenninmännillä öljyä ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Puutuuko se kovilla kierroksilla heti vai hetken päästä?
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään zenith srömberg huolto&säätö ohjeet | ventora | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.06.2010 20:15 |
Ostettu: Zenith 36IV kaasari | Niko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 21.11.2007 19:34 |
Range Roverin Zenith-Strömberg Q&A | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 24.05.2007 05:46 |
O: Zenith-Strömppä 150 CD | blazoffer | O/M/V Muut | 2 | 29.11.2005 17:30 |
zenith strömberg (175cd) apuva | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.03.2005 10:33 |