Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.10.2012, 13:07
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Question

zenith-stromberg 175 cd


Rankussa on tollattiset laatu muuttuvakurkkuset kaasarit,onkelmana on tällä hetkellä,et soppa ei riitä kovilla kierroksilla.
Kaasareiden pohjassa oleva säätö kierretty aivan aukiasentoon,ja se jelppas hiukan.
Onks kellään tietoo/kokemusta kui nuo säädettäis et soppa riittäis?
Tai ehkees jotain neuvoo,mitä tartteis tehdä.
Vaihtoehtoina eioo kaasari merkin vaihto,eikä viell tässvaihees ruiskuks muuttaminen.

__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.10.2012, 13:43
Toytdi Toytdi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.12.11
Sijainti: Turku
Viestit: 20
Perusasetus

Neulan nostolla saa lisää ainetta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.10.2012, 13:53
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Turbokikkailujen aikana tuli tutkittua asiaa, Neulaventtiilit pystyy poraamaan isommiksi tai ostamaan valmiit isommat (muistaakseni aika hintavat)
Myös ohentamalla ja lyhentämällä kohon neulaa saa rikkaammalle täyskaasulla.
Eli melkein kuin virittäisi 2-tahtista

Tuolla noita ohjeita:

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=15&t=6249
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.10.2012, 18:34
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Thumbs up

Pitää yrittää noit neuloja nostella,mut noiss on tosiaankin neulansäätö pohjassa(vanhemmat mallit) eiviittis arvio peliltä alkaa hiomaan/lyhenteleen noit neuloja viell.
Onks noiss uudemmissa ja vanhemmissa malleissa samanlaiset kalvot?
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.10.2012, 20:23
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Onks siis kone sulla jotenki viritetty???

Mikä bensapumppu?

Onko tää bensapula milloin alkanu ilmeneen? Eli onko se toiminu aiemmin hyvin? Ja nyt pikkuhiljaa huonontunu?


Ihan vaan sitä haen, että ei se vika välttämättä ole siellä kaasareissa, jos konetta ei ole muutettu ja ennen on toiminu ihan jees. Lähtisin bensapulaa hakeen pumpulta ja tulopuolen suodattimilta ja imuputken tukkoisuus, kumiletku jossain rutussa ym ym.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.10.2012, 20:37
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Hieman OT.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Onks siis kone sulla jotenki viritetty???

Mikä bensapumppu?

Onko tää bensapula milloin alkanu ilmeneen? Eli onko se toiminu aiemmin hyvin? Ja nyt pikkuhiljaa huonontunu?


Ihan vaan sitä haen, että ei se vika välttämättä ole siellä kaasareissa, jos konetta ei ole muutettu ja ennen on toiminu ihan jees. Lähtisin bensapulaa hakeen pumpulta ja tulopuolen suodattimilta ja imuputken tukkoisuus, kumiletku jossain rutussa ym ym.
Ei ihan liity aiheeseen mut usein kohdannu ilmiön et joku rupee ensimmäisenä säätää kaasareita ku oireilee jotenki siihen suuntaan... Itellä jonkin verran kokemusta 2-tahtisten säätämisestä. Sit asiaa tutkittaessa ilmenee et tähän asti toimi ihan hyvin mut sit rupes pikku hiljaa vittuilee. Sit totean et kaasari on päin persettä ja varsinainen vika on jossain muualla. Sit ihmetyttää et jos ne kaasarit toimi hyvin ni miks piti säätää? Miten se kaasari yht äkkiä ei enää ollukkaan säädöissä ku on ollu vuosia? Millä logiikalla se vika korjaantuu säätämällä? On sit toisaalta niitäkin jotka on jo pitkään vaihtanu tulppia parin ajotunnin välein,eikä näe siinä mitään ihmeellistä. Erään kaverin pyörän säätelin hieman korvaluulolta ja sit ku kaveri ajo sillä taas ni kysy ensimmäiseks: MITÄ SÄ TEIT SILLE??!! Mutta joo, niistä Rompereista mä en ymmärrä mitään..
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.10.2012, 20:38
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ja suuttimet kans osaa tukkeutua ... nuo kalvot yleensä ekaks kuntoon


onks vaimenninmännillä öljyä ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.10.2012, 20:46
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Puutuuko se kovilla kierroksilla heti vai hetken päästä?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään zenith srömberg huolto&säätö ohjeet ventora O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.06.2010 20:15
Ostettu: Zenith 36IV kaasari Niko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 21.11.2007 19:34
Range Roverin Zenith-Strömberg Q&A ZeiZei Tekniikka & Jutustelu 24 24.05.2007 05:46
O: Zenith-Strömppä 150 CD blazoffer O/M/V Muut 2 29.11.2005 17:30
zenith strömberg (175cd) apuva jnu Tekniikka & Jutustelu 6 23.03.2005 10:33


Sivu luotu: 00:35 (GMT +2).