Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.09.2014, 20:01
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Finderi Näytä viesti

Vois kokeilla julkaisisko paikallislehti ihan artikkelin jossa itse ainakin pystyisin melko tarkasti mutta anonyymisti kuvaamaan kolme tai neljä juttua joissa vilpittömin aikein taloaan myynyt on yhtäkkiä todennut olevansa loukussa josta ulospääsy on erittäin kallista lystiä.
Ilman muuta, tuolta osin laintulkinta on lähinnä absurdi. Olen ollut vastuussa vuotta ennen syntymääni tehdystä rakennusratkaisusta joka oli täysin sen ajan säännöstön mukainen. Lopputuloksena useamman kymppitonnin lasku...

AA epäili että hovissa olisi ollut erittäin hyvät mahdollisuudet saada koko homma muutettua (käräjäoikeuden käsittelyssä oli erittäinkin mielenkiintoisia piirteitä, mm. kutsumieni todistajien lausunnot sivuutettiin päätöksessä täysin), mutta oikeusturvavakuutuksen korvauskatto paukkui niin pahasti jo käräjäoikeudessa ettei mitään mahdollisuutta lähteä hoviin käymään uusiksi koko näytelmää...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mullistaako hallinto-oikeuden päätös autoveron PIRSSI Tekniikka & Jutustelu 2 11.02.2013 22:51
Nimimerkillä haku bluevan Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 2 30.11.2011 13:58
Nimimerkillä. Tietämätön kyselee. Duracell Chit-Chat 8 16.08.2006 09:23
Lottovoittoa odotellessa JF Linkit 3 21.02.2005 11:56
talvea odotellessa kumikana This And That 3 09.09.2003 08:57


Sivu luotu: 02:09 (GMT +2).