![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
noi kardaanit tehdään ihan auton mittojen mukaan, ja tilausta tehdessä sä joudut ilmoittelemaan jesselle millaiseen autoon millä korotuksilla ja akseleilla se tulee, joudut mittaan sen kardaanin pituuden ja sen että kuinka pitkän liun haluat, ja jos haluaa se keskikuulan olevan rasvanipalla niin sekin piti muistaakseni erikseen mainita. hain tänää sitten sen 14 bolt akselin ettei tarvi kenekään murehtia... saas nähdä kauanko semmonen kestää, sain siihen mukaan vielä toiset navat ja tikutkin, vähän se oli kyllä kallis kun siitä joutu 50€ maksaan... millanen välitys ja lukko tonne nyt sitte kannattaa ostella.. richmondia ei muuten siihen akseliin tule jossei ihan pakko ole ja arbbiin ei ole varaa, ei ole... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
jos on vanistä se 14 bolt ei tarvitsee leveämpi vannet taakse
![]() ![]() ![]() ![]() minkälainen välitys/rengaskoko sulla on nyt? detroit locker on se ainoa oikea mitä kannattaa laittaa 14 boltin, ne kestää paljon parempi kuin lockright paska ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kun sä tilasit se kardaani, käytitkö tämä osoite? FORWHLR@SABER.NET
|
|
||||
|
||||
![]()
juu, juurikin tuota...
|
|
||||
|
||||
![]()
ok, lähetin sinne sähköposti.. Se mun kardaani ei oikein tykännyt 42" swamperita..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja jos joku väittää että ei tuu kalliiksi 14 bolt vaihto niin puhuu pas... nyt vasta menny rahaa osiin -napojen stafat parikymppiä jarrulevyt 160 kipale satulat makso jonku verran jarruletkut tarvii vielä vanteet täytyy kattella lukko välitys ja asennussarja siihen... tiä koska on niin paljo tienattuna että saa ton alle... |
|
||||
|
||||
![]()
Onko sun mielestä tuo t-max 15000 vinssi hyvä blazerille? Jaksaako se vetää lehmä ojasta?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se ainaskin abt:n 10 000 jälkeen on ehdottomasti parempi laite, mä yleensä vedän heti rissapyörällä jos itteeni vinssailen kun jäi ton pienemmän vinssin kanssa tavaksi, sillä ei ollu mitää asiaa vedellä ilman...
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko sä kokeilut vedä suoralla vajerilla jos se silloin jaksaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se suorallakin jaksaa, mutta se mitä olen itteeni tolla vetänyt on aina ollu joku veto rikki ja auto puoliksi nevassa joten rissa on laitettu aina heti...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miltei ilmaselle akselille näyttää tulevan hintaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
k20:n suburbanin/pckupin tjsp ne on, täytyy varmaan oikein lootasta kattoa oikeat merkinnät
|
|
||||
|
||||
![]()
Mites noi palkkihelmat, hitsasitko etulokareihin suoraan kiinni? Olis sama homma edessä.
|
|
||||
|
||||
![]()
joo, mulla on toistaiseksi ne suoraan lokareissa kiinni, piti kyllä ensin hitsata siihen palkin päälle vain latta pystyyn mihin pultata lokari, mutta ei ne lokarit ollu enää niin hyvät etteikö niitä sitten tarpeen vaatiessa kerkiäisi rälläkällä silpaseen irti palkista...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tää harrastusthan tunnetusti on todella edullinen.... ![]() E: JA josset nyt aja paljon tiellä niin paa hitsaten se perä jumiin....
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 Viimeksi muokannut CJ7 : 21.07.2008 19:49 |
|
||||
|
||||
![]()
emmä saa sitä millään täällä leimasta läpi hitsilukolla...
|
|
||||
|
||||
![]()
joo, kävin nopeasti ottamassa muutaman kuvan tosta jarrujutusta, muuta kun en ole saanut vielä aikaseksi...
eli tossa on jarrulevyn lootasta i... eli pelkkä ilman napaa oleva 8 pulttinen levy tulee kiinni napaan samalla tavalla kun alkuperäinen rumpukin oli, navan takapuolelle pyöränpulteilla. satulan kiinnike on tollainen taivutettu malli, ei mitään holkki/ välilevyvirityksiä. mulla tulee käsijarru noihin satuloihin, jotkuthan laittaa vain sen kardaanikässärin mutta luulisin että näin tulee kuiteskin enemmän tehoa tohon pysäyttimeen |
|
||||
|
||||
![]()
oho! tuo tuli hienoa! jos mä joskus saa rahaa, tuo ei oo niin paha idea vaihtaa jarrut...mut nyt on menny PALJON rahaa kaikki muut osat, en usko että se riittää vielä laita levyjarrut
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mä ainakin päätin että jarrut laitetaan ekana, oli mikä oli...
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt vasta luin kaikki 4 sivut läpi mitä sä olet tehnyt blazerille, ja paljon aika ja raha olet laittanut, ehkä se kohtaa alkaa pysyä kunnossa kun olet kohta rakentanut koko auto uudelleen..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
juu, ja lisää rahareikää taas saapui stetsonimaasta...
kukahan kerkiäis asentelleen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
koitas ny heittää ne osat sinne autoon kiinni niin päästään lauantaina kokeileen!
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |