Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.04.2013, 21:59
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Itse suikkaan teeskennellut erinäisiä osia optim 650:stä.

Melkein itseopituilla muuraustaidoilla on kestäny saumat kasassa. Tukivarsien korvakot, pohjapanssarin ja tankin pohjan olen tuosta tehnyt ja käyttäny muutenki kaikkeen mihin yleensä levyä on rakentaessa tarvinnut.
Työstövälineinä rälläkkä ja normi poranterilläkin olen kairannut, rasiaporalla tehnyt myös useita yli 60mm reikiä ko. tavaraan. Oikeilla voiteluaineita olen toki käyttänyt.
Toki sen huomaa että tuhdimpaa tavaraa on ku joku ladon takaa kaivettu.

Pohjapanssariinkin olen lommon saanut ajettua, sen verran vaikutti että ei enää pysy paikallaan ilman ruuveja, tuoreeltaan oli just sopivasti nafti että sai pukattua paikalleen ja jäi sinne.

Imo jos saa hitsaukoneella aikaan jotain muuta kuin sähkölinnunkakkaa, niin hyvällä saumalla kestänee kasassa ihan riittävästi. Toki voi olla että sauma pettää ennen levyä jos rajoille menee mutta kelalta laittaa uutta saumaa sitten tilalle

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
24V YLLÄPITOLATURI, MISTÄ KOHTUU HINTAAN? HZJ73 Tekniikka & Jutustelu 18 18.03.2013 09:14
Tarvetta raudalle vantaalla , mutta mistä? kuningaskulkuri Chit-Chat 5 21.05.2012 09:27
Myyty 4mm polykarbonaattilevyä Rytari O/M/V Muut 1 25.10.2009 14:48
patrol paukkuu,mutta mistä? petrool Tekniikka & Jutustelu 18 01.01.2009 22:36
isuzu/opel campoon(pick-up) moottori mutta mistä? antti_boy Tekniikka & Jutustelu 5 23.05.2007 22:58

Sivu luotu: 22:46 (GMT +2).