![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No ton tunnistaminen Jeepiks? muuta kun etusuunnasta on aika kyseenalaista minun mielestä... Olishan siinä hyvä olla takanakin jotkut "valot" tms. Kyljethän saa säännön mukaa tehdä mistä vaan... Tollasten kanssa tulee justiin niitä tulkinta/kotiinveto ongelmii ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() 3.7.2.3 Dimension / Vehicle outline The body has to be minimum from middle of front axle to the middle of rear axle, and from the inside wheels of right side to inside wheels of left side see drawing. It’s not allowed to make attachment to the body just to make it wider or longer. Single seaters is not allowed, two seats side by side should be fit inside the body. The body has to be minimum the allowed size from the bottom of the body to at least the beltline. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
niin onhan tuosta hiukan vaikea kylkilinjasta tunnistaa Willys MB mikä mulla tulee siitä mieleen maskin mukaan.
no eipä sitä suzukia varmaan monikaan munkaan autosta tunnista jos ei ole yhtään perillä suzukin mallista mä kannatan tätä koska on niin paljon helpompi korjata noita pintapeltejä kun ei ole pokkauksia!! ![]() ![]() Lainaus:
ja takaosasta leveemmälle tulevat helmaputket vielä auttaa vääristystä Lainaus:
helpoimmalla pääsee kun laittaa alkuperäiset merkit ja mallimerkit autoon Laitetaas 2010 Ruotsista EM kisoista parit kuvat Pro-Modi koreista niin itse asiassa eihän tossa pitäis olla mitään kori ongelmaa.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tätä Suomen "rytmiryhmä" juuri kysyi syksyn kokouksessa ja asiaahan käsiteltiin ja vastaus oli:
- kori tulee olla sarjatuotanto kori, eli esim. rantakirpun kori on selkeästi kori, vaikka se ei kuulu AUTONVALMISTAJAN mallisarjaan. Valmistusmäärää ei ole rajattu mitenkään, eli 1kpl riittää!? - JOS KORIA MUOKATAAN tulee sen mittasuhteet säilyttää, eli joko suurennetaan tai pienennetään. - AUTO tulee olla selkeästi tunnistettava, eli pelkkä Jeep:n maski ei riitä. Mutta ajoneuvo ei saa muistuttaa työkone/traktoria (kuten nämä kuvissa olevat laitteet ovat). Ohjeistukseksi sovittiin, jotta etupää olisi alkuperäistä sopivalla mittasuhteilla ja takaosa olisi vapaampaa rakennettavaa (noissa kyllä sitä kohtaa on toteutettu!!!) Ja tämähän jäi tämän vuoden sääntökirjasta muuten muuttamatta.... Älkää kysykö miksi, koska tekijä ei asiaan ole mitenkään vastannut! Eli laita uusi nokka kiinni ja jätä se vanha takaosa paikalleen, niin hyvin kelpaa. Jos haluat suoraa plootua taakse, otetaan Lasseen ajoissa yhteys, jotta saadaan asia selkeäksi.
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kuvat tukee käsitystä,lähestulkoon kaikki maasturit on jeeppejä
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
RC Formula Offroad Kausi 2009 Kisapäivät | zazukizazazyy | Tapahtumat | 0 | 30.01.2009 16:44 |
M: Offroad Trial kausi -95 | zazukizazazyy | O/M/V Muut | 38 | 03.04.2008 18:15 |
Formula Offroad 2007 kausi tarkastelussa | Linkit | 0 | 07.07.2007 09:57 | |
Trial-kausi 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 22.01.2003 09:33 |