![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tällaset tuli tänään noudettua, pitäskö nuo kumminkin pyöräyttää läjän alle ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onhan noi ihan OK kuntoset vielä. Kohta voortin voimansiirtoa vituttaa. Mut täytyy myöntää: Zafira on ihan oikee tila-auto :O |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Kiitoksia Koboltille avusta! Tänään siivosin tallin ja TommiH kasaili uuden kuumaliimakoneen ja suojakaasupullon kiinni toisiinsa. Turvakaariputkea on ilmestynyt nippu tallin lattialle ja tallia siivotessa laitoin kaatiskuormaan kasan autosta poistettuja osia vaikeuttaakseni entisöintiä ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kaivellaampas tätäkin esille naftaliinista. Syksyllä 2014 oli tarkoitus jatkaa tätä projektia, kun on talon pikku pintaremontti valmis. No ei oo valmis
![]() ![]() Akseli asioita mietiskellyt ja hiukan seuraillutkin myynnissä olevia vaihtoehtoja, yhteistä kaikille on järkyttävät hinnat. Eli ajatuksena kummitellut jäykkä etuaksula, jakareilla ja ilmapusseilla. HJ 61 akseleita on aika hyvin tarjolla ja niihin saa osiakin paljon helpommin kuin tuohon nykyiseen. Samalla reseptillä voisi tehdä tuon takapäänkin. Mjoottori. Meinasin heivata tuon kasin liiterin taakse ja laittaa keulalle kevyemmän 3.8 l kutosen, kun sellainen olisi ehkä poistumassa ponin keulalta. Vaihtoehto 2. Koittaa metsästää jostain ehjä vetari eteen, kasata ajokuntoon, käyttää leimalla ja myydä pois. Ostaa tilalle jokin järkevämpi aihio jossa valmiiksi suorat akselit jakareilla. Kertokaas mielipiteitänne kun ei itsellä vielä ajatus oikein kulje ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mie haluisin nähä tässä moggilaiset alla, kun sillon porttaalipokseja jo tallissa pyöriteltiin...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Päivitystä välillä tähänkin. Ilmapussit hakeneet paikkaansa etuvietereiden paikalle periaatteella, kantapään kautta kokeillen (suom. perse edellä puuhun). Aika hanurista on saada pysymään tuollaiset kolme makkaraiset kortongit edes jollain tavalla linjassaan, kun haetaan maksimaalista ulosjoustoa, minimaalisella sisäänjoustolla.
Iskari/jousi tornit madallettu ja pohjauskumit uudelleen asemoitu. Taka-aksulalle myös ilmapussit odottelemassa tallin lattialla. 38,5" Böggyrät vaatii hiukan etujalkotilojen muokkausta tai kopan nostoa ylemmäksi rungosta, todennäköisesti leikkaan niille tilaa. Ameriikan Denny lähetti paketillisen voimansiirron osia etu-akselille, paketti saapui kotiin tänään, nyt ei puutu muuta kuin toinen napalukko ja hiukan motivaatiota =) Kuvia en osannut Anteroroidilla tähän liitellä, lisäilen myöhemmin. |
#7
|
||||
|
||||
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Itse ollut lomailemassa alku vuoden ja TommiH kävi sillä aikaa Kuttulandiassa hankinta matkalla... Eli nyt kun on noiden orkkis-akseleiden osalta olla nuo muutokset ja korjaukset tehty, niin alkaakin niiden pois purkaminen ja moggilaisten sovitus ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
kovasti mietin itekkin tuossa, jotta miten siinä näin kävi :P
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Bronco 2 "maastotaunus" | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.05.2006 13:08 | |
kohta maastotaunus korottuu... VALMIS | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.05.2006 09:50 |