Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 17.04.2013, 22:23
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Älä hio ainakaan yhtään ylimääräistä.

Itse tyytyisin testaamaan esim. valopetroolilla, että kun venttiilit on kiinni, niin imu/pako kanavasta ei saa valua palotilaan.

Jos valuu/kostuu nopeasti, niin sitten kevyt hiominen. (jos ns. kiinan kansi, niin tarkista erityisen huolellisesti että kaikki vesi- ja öljykanavat on auki/puhtaat.)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselin kannen oikaisu mikkocap Tekniikka & Jutustelu 7 28.09.2012 16:50
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? 0ltzi Tekniikka & Jutustelu 4 07.05.2010 17:17
2l-t venttiileistä diakka Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2010 00:32
kannen pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 15.07.2009 10:42
Kannen hinkkaus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 10 10.05.2005 05:39


Sivu luotu: 13:33 (GMT +2).