Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 19.04.2013, 12:07
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Kyllähän ne kannattaa "läpätä" hienolla tahnalla,niin näkee mihin kohtaan se pitopinta asettuu, jos pitopinta on jossain lautasen ohuimman reunan kohdalla niin venttiili palaa äkkiä vaikka se nyt pöydällä pitäisikin nesteen palotilassa.
Onko tosi?

Siis aikanaan tuo venttiilin tiivistepinta hiottiin juuri venttiilin lautasen reunaan, ja syynä pidettiin sitä, että venttiilin ohut reuna jäähtyy seetiin, eikä ala hehkumaan. (siis jos kapea reuna palotilassa, niin virikapineissa paloi venttiili, kun alkoi reunasta kuumumaan)

Ja virtaa paremmin?

http://www.hdcf.fi/wiki/index.php/Venttiility%C3%B6t

Ja jos hiotaan paljon, niin tiivistepinnan muoto vääristyy, olikohan aikanaan jopa siten, että venttiili hiottiin puoli astetta eri kulmaan kuin seetin tiivistepinta?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselin kannen oikaisu mikkocap Tekniikka & Jutustelu 7 28.09.2012 16:50
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? 0ltzi Tekniikka & Jutustelu 4 07.05.2010 17:17
2l-t venttiileistä diakka Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2010 00:32
kannen pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 15.07.2009 10:42
Kannen hinkkaus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 10 10.05.2005 05:39


Sivu luotu: 02:29 (GMT +2).