![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Kansa vaatii videota
Joo ehdottomasti videota nettiin vaan! Kiinnostaa itelläkin! Jos vaan Markoa ei haittaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
se on kamerassa mini dv:llä ollu jo varmaan 3 vuotta enkä sitä saanu koneelle laitettua vaik tuon digitoijankin hommasin.
![]() toi kyseinen teline meni mun kautta jarin gr:n katolle, hitsaamalla kiinnitettiin taakkatelineisiin. mun pitäs kans rakentaa tommonen safariteline patrolliin, vaikka tuossa onkin ehjät ja hyvät vesikourut niin en kyl luota valmistelineisiin. pultilla aattelin laittaa jotku 2-3mm lätkät kourusta katoonreunaapitkin ylöspäin ja siihen neliöputket poikittain väliin mahdollisimman liki katonpintaa ja sen päälle vasta teline. |
|
||||
|
||||
![]()
matti nyt sitä viteoo
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lakipykäliä
Hei nyt saattoi selvitä jotain lakipykälää noista telineistä!
![]() Kaveri opiskelee ammattikorkeassa noita autohommia (tuliskoha tuosta vissiin ihan diplomi-insinööri) niin meinas että korkeutta ei ole rajoitettu muuten kuin että vakioajoneuvo saa olla enintään 4,2m korkea, ja tietenkään ei saa olla mitään teräviä ulokkeita tai muita mitkä on vaarallisia ![]() Perusteli vastaustaan sillä että onhan niitä melko hemmetin korkeita pakettiautojakin ja niihinkin voi laittaa laillisesti vielä vaikka millaisia suksibokseja ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No kukahan hemmetti ny haluais kaksi metriä korkean putkihelvetin autonsa katolle? Mulla riittää ku saa muutaman tuikun kiinni, ja vähän tavaraa kyytiin. Hirvitornit jääköön metsästys-seurojen käyttöön.
|
|||
|
|||
![]()
Mä en kyllä usko että tuo 80kg olisi joku raja. Koska mulla jossain autossa kyllä mainittiin otteessa vai manuaalissa että katolle voi laittaa 140kg tavaraa. Hämärä muistikuva että Nivassa sai laittaa 100kg? Netin mukaan esim. Defenderissä on 150kg kattokuorma. Veikkaan sen olevan siellä melko maksimissa mitä autoihin voi laittaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä
45 § (24.4.1998/291) Tavarakuljetus 3. Henkilöauton (M1-luokka) katolla kuljetettavan tavaran massa saa autolle sallitun kokonaismassan rajoissa olla enintään 10 prosenttia auton omamassasta. Rekisteriotteella sitten voi olla vielä tosta alempi lukema. |
|
|||
|
|||
![]() Tänään selvittelen
Tänään saadaan selville tuo lopullinen totuus
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: safaritelineen kiinnikkeitä | limppuHJ61 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 09.01.2006 16:42 |