![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kertokaas viisaammat. Tossa kerran mietin että saakos voimansiirron/ulosoton rikki jos vinssatessa ottaa vedot avuksi eli kannattaako olla kokeilematta kun olen kuullut sellasta.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nouseehan se auto paljon kevyemmin kun hiukka pyörillä avittaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mä olen ainakin ihan sujuvasti ruovittanu samalla. Vähänhän siinä saa funtsia mihi suuntaan kaikkia keppejä kääntelee mutta ei siinä mitään.
|
||||
|
||||
![]()
missähän mahtaa olla ljssä käsijarrun merkkivalon katkaisija? löyty jo kun pussin revin pois
---------------ETUVETO------------- JOKU VEIKKAUKSEN UUSI PELI VAI? Viimeksi muokannut koovee : 21.03.2013 22:24 |
|
|||
|
|||
![]()
Tuli mieleen tosta käsijärrun merkkivalosta että samaan valoon on kytketty nestepinnan korkeudenvaroitin ja dieselmallissa myös alipaineen merkkivalo. Sen anturi on apparin puolella akun alla olevan alipainepurkin kyljessä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitäs tollanen antura kustantaa jos se on rikki ja onko vaikee vaihtaa?! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ota johto irti siitä anturista mikä on alipainepurkissa kiinni, sijaitsee apumiehen puoleisen akun alla. Jos alipainetta on tarpeeksi, mikään ei vuoda ja valo sammuu kun otat johdon irti on anturi sökö. Harvoin menee kuitenkaan tuo anturi rikki |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2307 | 17.07.2025 10:19 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |