![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Heitetäänpäs "Essonbaari"-arvaus kehiin. Renkaissa on kokoeroa ja siten nelikko päällä on etuakselilla joko veto tai jarrutus koko ajan. Nappinelikkohan toimii alipainekellolla ja toisinpäin ymmärtääkseni jousella? Jousi ei jaksa vetää 4->2wd ennenkuin veto/jarrutus poistuu hetkeksi, esim. nopea nykäys kaasulla. Tämän takia keppinelikkokin lähtee herkemmin pois nelikolta kun peruuttaa sen metrin pari jolloin etuakselilla käy "löysä" kohta eikä akseli hannaa vastaan kumminkaan päin. Omassa kepillisessä joutuu juuri kaasulla tai pakilla nykäisemään 2wd:lle vaihtaessa.(vaihtoehto olisi runsas voimankäyttö
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj60 neliveto ei kytkeydy | Jacris | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 07.12.2011 21:38 |
hj60 neliveto päällä tahtoo puskea | taika | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2010 23:39 |
HJ60 neliveto takkuaa? | samid | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.08.2006 08:38 |
Rikki | mikk0 | Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu | 4 | 03.05.2006 18:19 |
Pyyhkijänmoottoriko rikki | Jess | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.01.2006 19:29 |