Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.03.2013, 20:29
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Heitetäänpäs "Essonbaari"-arvaus kehiin. Renkaissa on kokoeroa ja siten nelikko päällä on etuakselilla joko veto tai jarrutus koko ajan. Nappinelikkohan toimii alipainekellolla ja toisinpäin ymmärtääkseni jousella? Jousi ei jaksa vetää 4->2wd ennenkuin veto/jarrutus poistuu hetkeksi, esim. nopea nykäys kaasulla. Tämän takia keppinelikkokin lähtee herkemmin pois nelikolta kun peruuttaa sen metrin pari jolloin etuakselilla käy "löysä" kohta eikä akseli hannaa vastaan kumminkaan päin. Omassa kepillisessä joutuu juuri kaasulla tai pakilla nykäisemään 2wd:lle vaihtaessa.(vaihtoehto olisi runsas voimankäyttö )
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj60 neliveto ei kytkeydy Jacris Tekniikka & Jutustelu 20 07.12.2011 21:38
hj60 neliveto päällä tahtoo puskea taika Tekniikka & Jutustelu 2 11.02.2010 23:39
HJ60 neliveto takkuaa? samid Tekniikka & Jutustelu 8 27.08.2006 08:38
Rikki mikk0 Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu 4 03.05.2006 18:19
Pyyhkijänmoottoriko rikki Jess Tekniikka & Jutustelu 4 21.01.2006 19:29


Sivu luotu: 03:58 (GMT +2).