![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vejettyä akselia ja kylymänä taivuttaa, jenkat mennee käsinki vääntämällä heleposti jos hyvä pakka. Kestää kyllä... Ainaki tääläpäin.. Varmaan nuo esim. hj alkuperäset pultit jotaki ehkä kiinan 8.8 lujuutta ko vääntyvät kohta sormivälissä rullale
|
|
||||
|
||||
![]()
teetin Pajakulmassa 20e kpl.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
(olen korjaillut kierreviilalla kierteitä sekä hj:n että bj:n u-pulteista, ja myös 8.8 pulteista.... jos tuosta viilatestistä vetää johtopäätöksiä, niin 10,9?) Tietysti jos nuo sinun "alkuperäiset" on muutaman kertaan happisaksilla lämmitetty punaiseksi, niin tilanne voi olla toinen. Mutta se hyvä puoli asiassa, että nykyään on vara valita, ei tarvitse viikkoja odotella "uutta" jos ei halua vääntää suoraa 8,8 kierretangosta, ja kiristää paikoilleen jatkomuttereilla. P.S paljonko tuon vedetyn akselin myötöraja on? , siis normaalin rauta/halpakauppatavaran! Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 19.03.2013 21:39 Perustelu: Voisko olla sen pehmyen kierretangon tasoa (4.6?) |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sepä se jos ei halua maksaa tai ootella niin tekkee itte niinko tääläki palstala on ehkä tekijöitä ko ei ole kummonen homma ja jos tosin maksaa 20€ kpl niin kyllä palakoille pääsee Vejetty akseli kestää ja on kestäny tuommosessa paikassa maailman tappiin. Eri tietenki jos tekkee siihen vaikka huonot jengat tai vaikka jättää löysäle tai jotaki muuta tyhymää mistä ei kannata täälä ees mainita. En ole rauanmyyjä mutta jos tuon oikein tekkee ja pittää niin varmasti kestää Laitetaampa pirruuttaan kysymys että miksi lehtijousen keskinaulat mennee poikki? Keskinaula/pultti/millä jouset pyssyy yhessä? |
|
|||
|
|||
![]()
Akseli pääsee liikkumaan jousipakkaan nähden. Eli U-pultti löysällä.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tee se itse hiekkapuhalluslaite | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.11.2013 00:02 | |
Tee-se-itse henkilöiden tohtorointeja? | vmt | Chit-Chat | 6 | 05.04.2011 08:01 |
tee-se-itse Lamborghini! | j1s | Chit-Chat | 7 | 30.06.2010 08:54 |
tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
tee-se- itse snorkkeli | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.05.2004 01:07 |