![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuossa linkki 6. päivän videoon: http://www.youtube.com/watch?v=BsnzWB8RahM Ja 7.n päivän crossiin http://www.youtube.com/watch?v=mBBHEZzJgK4
Viimeksi muokannut Jeep-Antti : 17.03.2013 18:44 |
|
#2
|
|||
|
|||
Uus yritys
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 18.03.2013 13:45 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Meni aika heittämällä tosiaan ohi.Piru mutta tommosta kuivaa uomaa pitkin olis pirun hieno päästä offaileen!! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Meillä ei renkaita menny yhtään rengasta mutta lapioon koskettii kun kisan jälkeen lapioitiin matkamuistohiekat suskan jalkatilaan.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 18.03.2013 14:28 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Reissu meni aika lailla putkeen siitä ISOT kiitokset kaikille mukana olleille ja etenkin huoltomiehille Jounille ja aavikko Arskalle! Unohtamatta koko reissun kannalta todella tärkeää miestä elikkä Häyrisen Sakkea, harmittaa ihan pirusti Saken puolesta kun hän ei päässyt hajonneen nilkan takia ajamaankuin 3 tuntia. JA koko reisuun ei varmaan olisi tullut edes lähdettyä ilman Esan järjestämää kuljetusta, tästä hatunnosto Esalle ja TODELLA isot kiitokset!!
Kaiken helpoin osuus kisassa oli dyyneillä ajaminen, Pitbulleilla ei ollut muuta kun vain kurvaili luu ikkunalla. Kiinni ei saanut jäämään oikeastaan vaikka miten huolimattomasti ajeli, mutta toista näytti olevan noilla oikeilla kilpa-autoilla joissa oli 245/75-16 BFG Allterraineja ja 235/85-16 BFG Mudterraineja. Pojat kaivoivat aika monta geokätköä autojensa alta, jokohan ens kerran heiltäkin löytyy vähän isompaa rengasta?? Nopeudet Wildcateilla ja noilla kahdella mersulla nousivat hyvillä osuuksilla yli 150 km/h mutta mutkaisilla ja pattisilla reiteillä niiden mukana pysyi ihan kohtalaisesti. Sen huomasin että jos tuonne lähtee ajamaan ns. vakioiskareilla niin ajoajan joutuu katsomaan kalenterista, ei kellosta. Tuo patikossa ajaminen vaatii todella jämäkät iskarit, minulla oli joka nurkassa 1 kpl lisäsäiliöllä olevia Profenderin iskareita mutta sekään ei oikein riittänyt, niitä pitää olla 2 kpl per nurkka ja bumpstopit vielä lisäksi. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mukava kuulla kokemuksia, että mikä toimi ja mitä pitää parantaa.
Punnitsitteko autoa että mikä oli paino kisakunnossa? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kisakunnossa aika tarkalleen 2200 kg ja etuakselilla 1050 takana 1150. Ja kuten 88 jo tuolla kirjoittikin niin paras rengaskoko olisi 35" elikkä 35x14,50-15 Pitbull Rocker, se ei kaiva itseään hiekkaan ja kestää hyvin teräviä kiviä ja olisi ehkä hieman vakaampi nopeassa ajossa kuin tuo 37" joka jo taipuilee vähän vanteella. jos ensi vuonna lähdetään niin nyt sinne on aika helppo tehdä sopiva auto, tämä reissu oli ihan puhdas opintomatka. Mutta nähtiinpähän että onko siellä mitään mahdollisuuksia pysyä kärjen vauhdissa.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oliko iskunvaimennuksessa liian vähän vaimennustehoa ja/tai ylikuumenivatko iskarit?
__________________
Harbor Cruisers |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Yhdestä takasesta irtosi alapään kiinnityslenkki pitkän ulosjouston takia, kuumenivat kyllä mutta yhdessä ei riitä teho noissa nopeuksissa, tarvitaan 2 kpl kuten kaikilla muilla näytty olevan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TUAREG RALLYE 2013 videolähetykset netissä | myllis | Tapahtumat | 1 | 06.03.2013 15:51 |
| Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
| Tuareg rallyyn katsojaksi | JV73 | Tapahtumat | 2 | 05.02.2013 17:25 |
| Rovaniemen kuulumisia | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.10.2003 20:30 |
| Kuinka kysyä kuulumisia vierailla kielillä? | Elmo | URL | 0 | 04.12.2002 15:46 |