Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2013, 18:31
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Tuossa linkki 6. päivän videoon:
http://www.youtube.com/watch?v=BsnzWB8RahM
Ja 7.n päivän crossiin
http://www.youtube.com/watch?v=mBBHEZzJgK4


Viimeksi muokannut Jeep-Antti : 17.03.2013 18:44
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2013, 11:26
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Uus yritys


http://youtu.be/Nwk3n7oioU0 Muutama uoman ylitys


http://youtu.be/y6kZOGEisG0 Wildcatti ohittaa
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?

Viimeksi muokannut 88 : 18.03.2013 13:45
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2013, 11:52
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
http://youtu.be/Nwk3n7oioU0 Muutama uoman ylitys


http://youtu.be/y6kZOGEisG0 Wilcatti ohittaa
Olihan catilla vauhtia suizaan verrattuna Meni aika heittämällä tosiaan ohi.

Piru mutta tommosta kuivaa uomaa pitkin olis pirun hieno päästä offaileen!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.03.2013, 13:33
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti

Piru mutta tommosta kuivaa uomaa pitkin olis pirun hieno päästä offaileen!!
Kuudentena päivänä ajettiin kuivaa joenuomaa hiukan vaajaa 40km tosin leveyttä uomalla oli 20-300metriä paikasta riippuen. Leveimmissä paikoisssa uomassa oli pieniä dyynejä, isolla puolella sai päästää koko ajan. Olis siellä tota pienempää uomaakin ollu, perhana kun eivät olleet reittiä sinne laittaneet. Dyyneillä, kivikossa ja kamelinheinä tupsujen seassa ajaessa muitten vauhti tippui aika paljon. Suskaan joku 100-120 heppanen kevyt 1.6l bensakone, vakio jakis, 35pyörät ja typpitikut eteen niin varmuudella pysy em. maastoissa muitten mukana koska nytkin paikotellen pysyi catin vauhdissa mukana. Noi kalliimat autot tuhos renkaita todella paljon ja sen lisäks lapioivat aika lailla.
Meillä ei renkaita menny yhtään rengasta mutta lapioon koskettii kun kisan jälkeen lapioitiin matkamuistohiekat suskan jalkatilaan.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?

Viimeksi muokannut 88 : 18.03.2013 14:28
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.03.2013, 13:54
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Reissu meni aika lailla putkeen siitä ISOT kiitokset kaikille mukana olleille ja etenkin huoltomiehille Jounille ja aavikko Arskalle! Unohtamatta koko reissun kannalta todella tärkeää miestä elikkä Häyrisen Sakkea, harmittaa ihan pirusti Saken puolesta kun hän ei päässyt hajonneen nilkan takia ajamaankuin 3 tuntia. JA koko reisuun ei varmaan olisi tullut edes lähdettyä ilman Esan järjestämää kuljetusta, tästä hatunnosto Esalle ja TODELLA isot kiitokset!!

Kaiken helpoin osuus kisassa oli dyyneillä ajaminen, Pitbulleilla ei ollut muuta kun vain kurvaili luu ikkunalla. Kiinni ei saanut jäämään oikeastaan vaikka miten huolimattomasti ajeli, mutta toista näytti olevan noilla oikeilla kilpa-autoilla joissa oli 245/75-16 BFG Allterraineja ja 235/85-16 BFG Mudterraineja. Pojat kaivoivat aika monta geokätköä autojensa alta, jokohan ens kerran heiltäkin löytyy vähän isompaa rengasta??

Nopeudet Wildcateilla ja noilla kahdella mersulla nousivat hyvillä osuuksilla yli 150 km/h mutta mutkaisilla ja pattisilla reiteillä niiden mukana pysyi ihan kohtalaisesti. Sen huomasin että jos tuonne lähtee ajamaan ns. vakioiskareilla niin ajoajan joutuu katsomaan kalenterista, ei kellosta. Tuo patikossa ajaminen vaatii todella jämäkät iskarit, minulla oli joka nurkassa 1 kpl lisäsäiliöllä olevia Profenderin iskareita mutta sekään ei oikein riittänyt, niitä pitää olla 2 kpl per nurkka ja bumpstopit vielä lisäksi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.03.2013, 14:00
TT|:n Avatar
TT| TT| ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 163
Perusasetus

Mukava kuulla kokemuksia, että mikä toimi ja mitä pitää parantaa.
Punnitsitteko autoa että mikä oli paino kisakunnossa?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.03.2013, 14:08
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TT| Näytä viesti
Mukava kuulla kokemuksia, että mikä toimi ja mitä pitää parantaa.
Punnitsitteko autoa että mikä oli paino kisakunnossa?
Kisakunnossa aika tarkalleen 2200 kg ja etuakselilla 1050 takana 1150. Ja kuten 88 jo tuolla kirjoittikin niin paras rengaskoko olisi 35" elikkä 35x14,50-15 Pitbull Rocker, se ei kaiva itseään hiekkaan ja kestää hyvin teräviä kiviä ja olisi ehkä hieman vakaampi nopeassa ajossa kuin tuo 37" joka jo taipuilee vähän vanteella. jos ensi vuonna lähdetään niin nyt sinne on aika helppo tehdä sopiva auto, tämä reissu oli ihan puhdas opintomatka. Mutta nähtiinpähän että onko siellä mitään mahdollisuuksia pysyä kärjen vauhdissa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.03.2013, 14:58
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Nopeudet Wildcateilla ja noilla kahdella mersulla nousivat hyvillä osuuksilla yli 150 km/h mutta mutkaisilla ja pattisilla reiteillä niiden mukana pysyi ihan kohtalaisesti. Sen huomasin että jos tuonne lähtee ajamaan ns. vakioiskareilla niin ajoajan joutuu katsomaan kalenterista, ei kellosta. Tuo patikossa ajaminen vaatii todella jämäkät iskarit, minulla oli joka nurkassa 1 kpl lisäsäiliöllä olevia Profenderin iskareita mutta sekään ei oikein riittänyt, niitä pitää olla 2 kpl per nurkka ja bumpstopit vielä lisäksi.
Kestikö iskarit kuitenkin hajoamatta?
Oliko iskunvaimennuksessa liian vähän vaimennustehoa ja/tai ylikuumenivatko iskarit?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.03.2013, 17:48
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kestikö iskarit kuitenkin hajoamatta?
Oliko iskunvaimennuksessa liian vähän vaimennustehoa ja/tai ylikuumenivatko iskarit?
Yhdestä takasesta irtosi alapään kiinnityslenkki pitkän ulosjouston takia, kuumenivat kyllä mutta yhdessä ei riitä teho noissa nopeuksissa, tarvitaan 2 kpl kuten kaikilla muilla näytty olevan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TUAREG RALLYE 2013 videolähetykset netissä myllis Tapahtumat 1 06.03.2013 15:51
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 Kynnapas Tapahtumat 7 01.03.2013 10:03
Tuareg rallyyn katsojaksi JV73 Tapahtumat 2 05.02.2013 17:25
Rovaniemen kuulumisia Frohike Tekniikka & Jutustelu 0 04.10.2003 20:30
Kuinka kysyä kuulumisia vierailla kielillä? Elmo URL 0 04.12.2002 15:46


Sivu luotu: 12:24 (GMT +2).