Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.03.2013, 14:00
TT|:n Avatar
TT| TT| ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 163
Perusasetus

Mukava kuulla kokemuksia, että mikä toimi ja mitä pitää parantaa.
Punnitsitteko autoa että mikä oli paino kisakunnossa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2013, 14:08
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TT| Näytä viesti
Mukava kuulla kokemuksia, että mikä toimi ja mitä pitää parantaa.
Punnitsitteko autoa että mikä oli paino kisakunnossa?
Kisakunnossa aika tarkalleen 2200 kg ja etuakselilla 1050 takana 1150. Ja kuten 88 jo tuolla kirjoittikin niin paras rengaskoko olisi 35" elikkä 35x14,50-15 Pitbull Rocker, se ei kaiva itseään hiekkaan ja kestää hyvin teräviä kiviä ja olisi ehkä hieman vakaampi nopeassa ajossa kuin tuo 37" joka jo taipuilee vähän vanteella. jos ensi vuonna lähdetään niin nyt sinne on aika helppo tehdä sopiva auto, tämä reissu oli ihan puhdas opintomatka. Mutta nähtiinpähän että onko siellä mitään mahdollisuuksia pysyä kärjen vauhdissa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2013, 14:38
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Pohjan panssaroinniks olis riittäny suskan korkuselle ja 15cm matalammallekin millin pelli. Ainoa vaara tänävuonna oli pyöristä lentävät kivet. Vauhtia kun on reippaasti niin päänkokonen kivi kun osuu vaikka jakikseen niin voip olla kuori halki.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2013, 23:24
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Kisakunnossa aika tarkalleen 2200 kg ja etuakselilla 1050 takana 1150. Ja kuten 88 jo tuolla kirjoittikin niin paras rengaskoko olisi 35" elikkä 35x14,50-15 Pitbull Rocker, se ei kaiva itseään hiekkaan ja kestää hyvin teräviä kiviä ja olisi ehkä hieman vakaampi nopeassa ajossa kuin tuo 37" joka jo taipuilee vähän vanteella. jos ensi vuonna lähdetään niin nyt sinne on aika helppo tehdä sopiva auto, tämä reissu oli ihan puhdas opintomatka. Mutta nähtiinpähän että onko siellä mitään mahdollisuuksia pysyä kärjen vauhdissa.
Nyt ei oikeastaan tarvi ihmetellä miksi tuo Pittbullin Rocker on se suosituin rengas esim. King of Hammersissä, toinen kokeilun arvoinen voisi olla Mickey Thompsonin Baja tai General Grabberin RED.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.03.2013, 23:40
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Perusasetus

Nyt ei oikeastaan tarvi ihmetellä miksi tuo Pittbullin Rocker on se suosituin rengas esim. King of Hammersissä, toinen kokeilun arvoinen voisi olla Mickey Thompsonin Baja tai General Grabberin RED.
Niin se mitä ei näy videolta. Lehden toimittaja, valokuvaaja, taittaja, latoja...lähti tuollaisen ultra-kevyen lentokoneen matkaan viimeisenä päivänä, kun yläilmoista saa kulemma hyviä kuvia. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kunnes piti laskeutua. Silloin joku tuulenpuuska otti koneesta otteen ja laskeutuminen tapahtui ei sääntöjen mukaan. Eli tuuli vei koneen pois laskeutumisradalta, tietysti lasketumistelineet pettivät ja sitten mentiin. Onneksi, vaikka tilanne näytti ulkopuolisten silmin pahalta, niin molemmat säilyivät ilman isompia vaurioita. Kone meni aika heikkoon happeen.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2013, 20:57
jussa79 jussa79 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.08.10
Sijainti: Eura
Viestit: 94
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Nyt ei oikeastaan tarvi ihmetellä miksi tuo Pittbullin Rocker on se suosituin rengas esim. King of Hammersissä, toinen kokeilun arvoinen voisi olla Mickey Thompsonin Baja tai General Grabberin RED.
Niin se mitä ei näy videolta. Lehden toimittaja, valokuvaaja, taittaja, latoja...lähti tuollaisen ultra-kevyen lentokoneen matkaan viimeisenä päivänä, kun yläilmoista saa kulemma hyviä kuvia. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kunnes piti laskeutua. Silloin joku tuulenpuuska otti koneesta otteen ja laskeutuminen tapahtui ei sääntöjen mukaan. Eli tuuli vei koneen pois laskeutumisradalta, tietysti lasketumistelineet pettivät ja sitten mentiin. Onneksi, vaikka tilanne näytti ulkopuolisten silmin pahalta, niin molemmat säilyivät ilman isompia vaurioita. Kone meni aika heikkoon happeen.

Katselin kauhuissani siinä lähtöä odotellessa kun tuo enemmän leijalta kuin lentokoneelta näyttävä härveli lenteli yläpuolellamme.
Tuo keksintö näytti ainakin minun silmääni sellaiselta, että minua sen kyytiin ei ihan helposti olisi saanut tyynelläkään kelillä, saati sitten tuollaisessa puuskittaisessa tuulessa.

Ohessa kännykällä otettu kuva tuosta ihmeen kaupalla ilmassa pysyneestä kapistuksesta.
Jokainen voi sitten itse miettiä menisikö kyytiin vai ei...

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.03.2013, 21:31
mjoona:n Avatar
mjoona mjoona ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: Sastamala
Viestit: 495
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Nyt ei oikeastaan tarvi ihmetellä miksi tuo Pittbullin Rocker on se suosituin rengas esim. King of Hammersissä, toinen kokeilun arvoinen voisi olla Mickey Thompsonin Baja tai General Grabberin RED.
Niin se mitä ei näy videolta. Lehden toimittaja, valokuvaaja, taittaja, latoja...lähti tuollaisen ultra-kevyen lentokoneen matkaan viimeisenä päivänä, kun yläilmoista saa kulemma hyviä kuvia. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kunnes piti laskeutua. Silloin joku tuulenpuuska otti koneesta otteen ja laskeutuminen tapahtui ei sääntöjen mukaan. Eli tuuli vei koneen pois laskeutumisradalta, tietysti lasketumistelineet pettivät ja sitten mentiin. Onneksi, vaikka tilanne näytti ulkopuolisten silmin pahalta, niin molemmat säilyivät ilman isompia vaurioita. Kone meni aika heikkoon happeen.
Mukavaa kyytiä oli ja näytti kuvamateriaali kelvanneen telkkariinkin saakka! Veikkaan että varmaan parin tunnin pikaremontin jälkeen oli taas ilmassa...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.03.2013, 20:16
Hujane Hujane ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 07.09.04
Sijainti: Juuka/Savo
Viestit: 896
Perusasetus

se on lentäjästä kii,kertoo vanha ja monta pakkolaskua kokenut lentsikkamiäs...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 09.04.2013, 16:27
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

https://www.youtube.com/watch?v=b7N_v4_Ht5o

https://www.youtube.com/watch?v=n_Jqw-ACBBU
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.04.2013, 23:26
jussa79 jussa79 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.08.10
Sijainti: Eura
Viestit: 94
Perusasetus

Jonkinlaista dataa katsastuspäivän ja ensimmäisen kisapäivän tapahtumista meikäläisen vinkkelistä katseltuna löytyy tuolta:

http://vimeo.com/63927536
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TUAREG RALLYE 2013 videolähetykset netissä myllis Tapahtumat 1 06.03.2013 15:51
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 Kynnapas Tapahtumat 7 01.03.2013 10:03
Tuareg rallyyn katsojaksi JV73 Tapahtumat 2 05.02.2013 17:25
Rovaniemen kuulumisia Frohike Tekniikka & Jutustelu 0 04.10.2003 20:30
Kuinka kysyä kuulumisia vierailla kielillä? Elmo URL 0 04.12.2002 15:46


Sivu luotu: 02:05 (GMT +2).