![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mukava kuulla kokemuksia, että mikä toimi ja mitä pitää parantaa. Punnitsitteko autoa että mikä oli paino kisakunnossa?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kisakunnossa aika tarkalleen 2200 kg ja etuakselilla 1050 takana 1150. Ja kuten 88 jo tuolla kirjoittikin niin paras rengaskoko olisi 35" elikkä 35x14,50-15 Pitbull Rocker, se ei kaiva itseään hiekkaan ja kestää hyvin teräviä kiviä ja olisi ehkä hieman vakaampi nopeassa ajossa kuin tuo 37" joka jo taipuilee vähän vanteella. jos ensi vuonna lähdetään niin nyt sinne on aika helppo tehdä sopiva auto, tämä reissu oli ihan puhdas opintomatka. Mutta nähtiinpähän että onko siellä mitään mahdollisuuksia pysyä kärjen vauhdissa.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Pohjan panssaroinniks olis riittäny suskan korkuselle ja 15cm matalammallekin millin pelli. Ainoa vaara tänävuonna oli pyöristä lentävät kivet. Vauhtia kun on reippaasti niin päänkokonen kivi kun osuu vaikka jakikseen niin voip olla kuori halki.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Nyt ei oikeastaan tarvi ihmetellä miksi tuo Pittbullin Rocker on se suosituin rengas esim. King of Hammersissä, toinen kokeilun arvoinen voisi olla Mickey Thompsonin Baja tai General Grabberin RED.
Niin se mitä ei näy videolta. Lehden toimittaja, valokuvaaja, taittaja, latoja...lähti tuollaisen ultra-kevyen lentokoneen matkaan viimeisenä päivänä, kun yläilmoista saa kulemma hyviä kuvia. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kunnes piti laskeutua. Silloin joku tuulenpuuska otti koneesta otteen ja laskeutuminen tapahtui ei sääntöjen mukaan. Eli tuuli vei koneen pois laskeutumisradalta, tietysti lasketumistelineet pettivät ja sitten mentiin. Onneksi, vaikka tilanne näytti ulkopuolisten silmin pahalta, niin molemmat säilyivät ilman isompia vaurioita. Kone meni aika heikkoon happeen.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Katselin kauhuissani siinä lähtöä odotellessa kun tuo enemmän leijalta kuin lentokoneelta näyttävä härveli lenteli yläpuolellamme. Tuo keksintö näytti ainakin minun silmääni sellaiselta, että minua sen kyytiin ei ihan helposti olisi saanut tyynelläkään kelillä, saati sitten tuollaisessa puuskittaisessa tuulessa. Ohessa kännykällä otettu kuva tuosta ihmeen kaupalla ilmassa pysyneestä kapistuksesta. Jokainen voi sitten itse miettiä menisikö kyytiin vai ei...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
se on lentäjästä kii,kertoo vanha ja monta pakkolaskua kokenut lentsikkamiäs...
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Jonkinlaista dataa katsastuspäivän ja ensimmäisen kisapäivän tapahtumista meikäläisen vinkkelistä katseltuna löytyy tuolta:
http://vimeo.com/63927536 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TUAREG RALLYE 2013 videolähetykset netissä | myllis | Tapahtumat | 1 | 06.03.2013 15:51 |
| Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
| Tuareg rallyyn katsojaksi | JV73 | Tapahtumat | 2 | 05.02.2013 17:25 |
| Rovaniemen kuulumisia | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.10.2003 20:30 |
| Kuinka kysyä kuulumisia vierailla kielillä? | Elmo | URL | 0 | 04.12.2002 15:46 |