Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2013, 09:40
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
jaajaa.. no pitänee kokeilemalla rueta tuota lämpöhommaa sit miettimään.
Cooleri kannattaa myös laittaa,jossei ole jo tulossa,auttaa aika paljon lämpöjen kanssa.

__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.03.2013, 10:11
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

olisi kysymys tuosta öljyn paineesta.. tuossa koneessahan on kaksi ö-paineanturia. ala- ja yläpaine.. alapaine eli sininen anturi sijaitsee kannessa ja yläpaine sijatsee suodattimen jalassa.. olisiko ok jos laittaisin tuon sinisen anturin merkkivaloon ja suotimessa olevan yläpaine anturin tilalle ö-paine mittarin..?? ja osaakos joku sanoa paljonko noissa pitäis olla paineet.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.03.2013, 00:02
Jermu1:n Avatar
Jermu1 Jermu1 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.03.06
Sijainti: Iisalmi, Finland.
Viestit: 56
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
olisi kysymys tuosta öljyn paineesta.. tuossa koneessahan on kaksi ö-paineanturia. ala- ja yläpaine.. alapaine eli sininen anturi sijaitsee kannessa ja yläpaine sijatsee suodattimen jalassa.. olisiko ok jos laittaisin tuon sinisen anturin merkkivaloon ja suotimessa olevan yläpaine anturin tilalle ö-paine mittarin..?? ja osaakos joku sanoa paljonko noissa pitäis olla paineet.
Öljynpaine pitäs olla 2000rpm 2bar lämpimällä koneella. Kytkin merkkivalon anturin eli alapaineella kytkevän suodatin jalkaan ja mekaanisen mittarin kanteen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.03.2013, 12:41
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jermu1 Näytä viesti
Öljynpaine pitäs olla 2000rpm 2bar lämpimällä koneella. Kytkin merkkivalon anturin eli alapaineella kytkevän suodatin jalkaan ja mekaanisen mittarin kanteen.
näin minäkin mietin että voisin toteuttaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.05.2013, 21:04
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Hip Hei! ensimmäiset savut tupsahti ulos suzukin pakoputkesta.. Pientä diesel vuotoa havaittavissa diesel pumpussa. pumpun sisälle menevä "kaasu vivun" akseli liikkuu sisään ja ulos muutamia millejä ja kun akselin vetää ulos niin juuresta tuhkii dieseliä.. pikkuisen testasin ja säädin kytkintä ja se vaikutti pelaavan ihan hyvin.. auto liikkui omin voimin ehkä 10cm!!!.. kriittisiä osia ennen ensimmäistä kunnon koe ajoa ovat ohjaus varret, ohj.tehostimen letkut, takakardaani, perien ja laatikoiden huohottimet, etulukon letku, etujarrut ja jotain pientä mittari yms hifistelyä. kyllä se tästä taas lähtee..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.05.2013, 10:40
Visa Visa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.05.08
Sijainti: Nivala
Viestit: 144
Perusasetus

No nyt on voimakasta toimintaa! Laita voimasavukuva.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.09.2013, 20:18
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

hiphei.. ompas kesän aikana taas tapahtunut paljon asioita.. mökki ja vene remonttia on kovasti tehty... noo mökillä naulain ampu naulan vasempaan silmään ja veneestä halkesi kansi toisen ajokerran jälkeen.. eli parempi siirtyä vain talliin uskollisen susukin kimppuun.. no tänään ruuvailin susukiin kardaanit ja ohjausvarret paikoileen ja ei muutakuin koeajolle.!! olihan se lystiä.. kaikki tuntui pelaavan niinkuin oli suunniteltu. kytkin, vaihteistot, pakoputkisto, moottori, alusta... ei mitään ihmeellistä tullut vastaan vaikka aika kovasti annoin lenkkaria.. muuten liikkuu mukavasti tuolla vw koneella on tuota varmaan ruuvattu ja ahtopaineetkin tahtoi hipua 1bar paikkeille. mutta huomenna taas jatketaan jotakin värkkäystä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? Tekniikka & Jutustelu 5 10.02.2008 16:17
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) velikani Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2007 16:09


Sivu luotu: 06:50 (GMT +2).