Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2008, 20:26
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt?


hj:n rungon ja korin kimpussa jo puolenvälin paremmalla puolella! mimmossia pohjamaaleja, maaleja, massoja vanhat rakentelijat suosittelee ja mistähän nämä erinomaiset myrkyt voi ostaa? Sitten vseuraavaksi kattokourun kimppuun on jonkinlaista pinta ruostetta havittavissa jos löytyy reikiä voi olla aika kelju hitsailla (palaa vielä sisäpuolelta katosta verhoilu) vai onnistuuko jos oikeen varovasti täppäilee, kainnataisiko käyttää jonkinlaista kittiä? lasikuitu vaiko metalli kitti???

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.02.2008, 20:32
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

puhtaalle pinnalle pohjiksi inerta primer 5. ja sen päälle pintaväri.maasturissa menee teollisuusmaali. elikkä vaikkapa teknoduria.
koria kun maalailet niin jos kittiä käytät niin itse ainakin pohjamaalin enste, sitten vasta kitti. hiontaväriä mielen mukaan. päälle sitten taas vaikkapa teknodur.

verhoilua en irrottas, repsottaa kuitenkin sen jälkeen. itte tinaisin suosiolla. helppo tilkkiä pikkureijät. raspilla helposti muotoon.

tököttiähän saa varmasti monestakin paikasta. esim rtv maaleihin.

suojaaineiksi kotelosuoja pohjille sen päälle massa.

itse tein oman coktailin.
kotelosuojaa
tervaa
vuoriöljyä
keskuvoiteluvaseliinia
ohensin mineraalitärpätillä


niin ja searchilla olis varmasti löytynyt.
lukot(on)

Edited by - tjl on 07/02/2008 20:32:52

Edited by - tjl on 07/02/2008 20:35:45
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.02.2008, 20:44
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.376
Perusasetus

Minä olen jättänyt muutetut ja korjatut kohdat maalille, ilman massoja. On sitten helpompi maalata paikkoja, kun ei tarvitse siivota massoja. Koteloiden sisäpuolet on eri juttu, ne kannattaa suojata jollakin mömmöllä.

Samoilla linjoilla TJL:n kanssa maaleissa, mutta eri tehtaan tuotteissa. Siis 2k-epoksipohjaa ja pari kertaa 2k-uretaania mahdollisimman kiiltävänä päälle. Taka-akseli on juuri kuivumassa ja siinä on pohjana Temacoat GPL-S primer ja pinnassa Temadur 90.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.02.2008, 20:48
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Epoksi on pop...usko vaan.

- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
SLCK Member #51
kayttaja"at"offipalsta.com
http://www.4x4cup.com/
www.slck.net

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.02.2008, 00:29
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.319
Perusasetus

Irrota se kattoverhoilu!
Tunnen kaverin joka hitsas hj:n katto listaa ja on aika saatanan hyvin palavaa materiaalia se verhoilu, meni auto ja talli ja ainakin 6 autoa lisäks ja pirusti kaikkea muuta.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.02.2008, 16:17
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Minä olen jättänyt muutetut ja korjatut kohdat maalille, ilman massoja. On sitten helpompi maalata paikkoja, kun ei tarvitse siivota massoja. Koteloiden sisäpuolet on eri juttu, ne kannattaa suojata jollakin mömmöllä.

Samoilla linjoilla TJL:n kanssa maaleissa, mutta eri tehtaan tuotteissa. Siis 2k-epoksipohjaa ja pari kertaa 2k-uretaania mahdollisimman kiiltävänä päälle. Taka-akseli on juuri kuivumassa ja siinä on pohjana Temacoat GPL-S primer ja pinnassa Temadur 90.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
tlj:n ja tämä yhdisteet toimivia 90:n polyuretaani pinta ei pidä paskoja kiinni..uretaania ruiskuttaessa vain muistaa oman ohenteen ja harsotuksen ennen lopullista pinnan vetoa..


-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj:n korin/rungon puslat TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 20 27.02.2009 17:15
HJ:n korin ja rungon välinen kumi karza Tekniikka & Jutustelu 2 22.12.2007 19:57
kuinka monta kannaketta korin ja rungon välissä ari77 Tekniikka & Jutustelu 4 18.12.2007 21:01
o:korin ja rungon väliin korotuspalat tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.09.2006 15:18
HJ60 puslat rungon ja korin väliin 12kpl Country-Jake O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.03.2006 20:56


Sivu luotu: 00:35 (GMT +2).