![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
|||
|
|||
![]()
hehkuissa yms tiukissa tulpissa ja ennalta vittumaisiksi tiedetyt osat niin wd40 vaan alkaa suihkuttelemaan esim cdi220 mesen koneen hekujen juureen mitä kaikki pelottelee että katkee sisään herkästi. Viikon päivät tekee tuota normi ajeluiden lomassa. eli parina päivänä lisää öljyä juureen ja sitten lähtee osa kuin osa vittuilemattta irti. Ja ennenmin näen vaivaa pieneen valmisteluun etukäteen kuin hirveellä kiireellä murjon rikki jotain. Sama alustan laitto hommissa. kaikkiin irroitettaviin osiin wd40 ja sitten puuhastelee jotian muuta hetken ja sitten vasta alustan kimppuun
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
Turbon korjaus | 2,4TD | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 02.05.2012 19:08 |
Takalasinlämmitimen korjaus ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 10:27 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |