Nonniin.
Uudet loksut massattu, ja kotelonsuoja-aineet laitettu. Helmaputket maalissa. Alkaa näyttää hyvältä tuon ruostee(ttomuude)n saralta!
Samalla lähti takaluukku irti ja rälläköin ruosteet poies. Täytynee siitä alkaa sorvaileen tässä kuntoon.
Nyt käydään enää kovaa vääntöä allekirjoittaneen päässä, että laitanko takavinssin takapenkin lattialle vai muokkaanko sen runkopalkkien väliin bensatankin taakse (ja samalla muokkaan hieman poikittaisia runkopalkkeja). Ainakin mitä itse katselin niin polttoainetankkia onnistuisi siirtämään sellaisen 5-10cm eteenpäin, jolloin vinssi mahtuisi taakse.
Toisaalta olis tosi kätevää, että se vinssi olis siinä takapenkin jalkotilassa, vapautus yms helpottuisi. (kun siitä kerran toistaiseksi on vielä peltikin poies..

) Aloin vaan miettiä, että minne sijoittaa tässä tapauksessa rullakita/liukukita ja mistä vaijerin/narun ohjaa parhaiten. Takapuskuriksi on tulossa 100x50x5 ferriittistä.
Mitenkäs porukka on nuo akkusysteemit hoitaneet? Mulla olis nyt tulossa keulille 2x70Ah akkua ja takakonttiin sitten yksi 100Ah. Kaikki samaan piiriin? Vinssiakut (taka-akku, toinen etuakku) erotinreleellä eri piiriin? Entäs miten lataus, jokaseen akkuun oma kaapeli laturilta vai mitähä

Laturiksi nyt on kuitenkin tulossa väh. 120A laturi, en vielä ole päättänyt tuleeko se lisäksi vai korvaavaksi.