![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Samoilla linjoilla. Ite sen tekee joku siellä pajallakin...
Kone semmoseen asentoon että ko. pytyn pakoventtiili on auki, paineilmaa pakoputken kautta, ja eikun hommiin... Laadukkaalla korjauskierteellä tulee parempi kuin alkup.
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 12.03.2013 20:00 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
Turbon korjaus | 2,4TD | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 02.05.2012 19:08 |
Takalasinlämmitimen korjaus ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 10:27 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |