![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() saattaa olla et safarille ei kyl pääse ku vasta seuraavan kerran, pitää vähän modata takaiskareiden alapäätä et sopii vanteet paikalleen. mennee leikkaa liimaa hommiks ![]() jos pohjolan tallin ilmasto antaa periks, tai joku ystävällinen kyläläinen lainaa halliaan nii päästelen löysäks tuon boksin ja survon kumin sinne akseliputken ja boksin väliin. Sit toivon et öljyt pysyy kumin oikeella puolen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
käsitin siis ettei äsken kuvattuun projektiin tarvii muuta ku löysätä ne akselikotelossa olevat pultit? siis sen kumin sisäpään kiinnitystä varten..
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Öö sotkenpas topikkia... Ne vanteet jotka ostit on bolt on, onko etu/takavanteet sekoittunut vai iskarin korville tehty jotain?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mites nuo öljyt tonne periin ja bokseihin? Käykö 80W-90 api gl 4/5 ?
Siinä uskossa olin et askeihin tuo taas ei käy? Jonkun ohjeen mukaan sinne menis api gl 1
|
|||
|
|||
![]()
Itse olen käyttänyt volvon porttaleissa peräöljyä (hypoidia), siis sekä perissä että porttaalipokseissa, ja hyvin on toiminut. Tuotteena hahvin mahdollinen, eli tepoilin ei-synteettinen, periaatteella että parempi että öljyä on ja että se joskus vaihdetaankin, kuin että kertatäytöllä muoaliman parasta litkua.
Etuperään olen laittanut 5-6l ja takaperään 4-5l, porttaalipokseihin siihen 14mm kannalla olevaan reikään asti, mutta tällä ei enän ajeta kovin paljon maantietä, maksimit taitaa olla 100 kilsaa päivässä. Tuntuu että vähän valuu peristä porttaalipokseihin, mutta ei oo niin nuukaa kun liian kanssa pärjää. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Volvo C303 | Repro | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.02.2012 22:51 |
Myyty volvo c303 | antti-85 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.09.2011 19:47 |
Myydään volvo c303 | mobil2 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.12.2010 18:08 |
Bj40 etuakseli ongelma | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2010 20:29 |
Myydään Volvo C303 | Heering80 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 10.05.2010 22:10 |