![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ja miten tuo kumi on kiinni tuolla..?
__________________
Emmie tiiä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ns murroksensuojakumi paskana,n 100 ekeä maksaa juukanparonilta saat,purettava kokokääntöpää,,
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kun se näyttää olevan irti sisäpuolelta, ehjän olonen muuten.
Onko se jossain hahlossa navan ja akselin pään välissä?
__________________
Emmie tiiä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
muistin (huonon) syövereistä:
ei oo hahloa, on vaan sopiva paikalleen, kumin sisäpuolelle vulkanoitu metallinen "rengas" jotta pysyy muodossa vaatii ainakin sen portaaliboxin löysäämisen akseliputkesta jotta saa paikalleen EDIT: tuolla ikiwanhaa jutustelua aiheesta, muista lukkoholkin putoamisen vaara... http://forums.offipalsta.com/showthr...t=13549&page=1
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 08.03.2013 19:13 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Muuten kuten pee tuossa yllä kirjoitti, mutta siellä akseliputken laipan väliin tulevassa päässä ei ole metallirengasta. Porttaalikotelon puolella suojakumissa on vulkanoitu metalliholkki.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Porttaalipoksi ollu löysällä ja kumi muljahtanu kääntöpään ja akseli putken välistä pois.
Korjaus: Napa löysälle ja sulloo kumin takasin, ja napa takasi kireelle. Jos plondista kyse niin veikkaan kuskin puolta. Se kumi oli siinä jotenkin epämuodostunut ja ei pysynyt kunnolla. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Aloinki tuossa ihmettelemään miks ei tuntunu toisellakaan puolen mitää metallia.
Juu blondi on kyseessä, pitää vissii vaa sulloo se takas sinne väliin. KERTAUKSEN vuoks, se kumi pitää ne öljyt akseliputkessa? Siis on vissii syytä tiukkailla nuo boksin pultitkin? Vaikkei sieltä näytä mitään tihkuvan..ölpät oli tosin sen näköset et kosteutta on imassu. Tässä ku kyselyikä iski nii miten ronkeli tuo on nuihen öljyjen suhteen? Mitä kannattaa laittaa?
__________________
Emmie tiiä |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se porttaalikotelonpuoleinen holkki on kumin ulkoreunassa ja kumi kiinnittyy siitä metalliholkista porttaalikoteloon. Ja ne boksien pultit kannattaa kiristellä säännöllisesti, tahtovat löystyä kovemmassa käytössä, jos ei ole liimaa tai kunnon lukkoprikkoja välissä. Koitahan saada Volvo iskuun, että pääset huomenna safarille. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
ei ollenka nii paha rasti ku luulis. mie luulin et ois hankala laittaa mut kahteestaa akku pultti mopolla touhuten max 17min ja rojut takas
![]() jos vaik seuraaval kerral muistas sen lukon kytkeä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Volvo C303 | Repro | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.02.2012 22:51 |
Myyty volvo c303 | antti-85 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.09.2011 19:47 |
Myydään volvo c303 | mobil2 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.12.2010 18:08 |
Bj40 etuakseli ongelma | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2010 20:29 |
Myydään Volvo C303 | Heering80 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 10.05.2010 22:10 |