![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitä tapahtui alkuperäiselle etuakselille?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Alkuperäinen tehtaalta asenettu?
Alkuperäinen tähän projektiin tarkoitettu? Tehtaalta tullut akseli on kuoriltaan vielä arkistoissa, mutta vajaalla kokoonpanolla. Ainakin välitykset+tasauspyörästö uupuu, kuten myös kunnolliset jarrut. Alkuperäinen tähän projektiin tarkoitettu D44 akseli odottaa asentamistaan tuohon vihriäiseen, sitten jossakin tulevaisuudessa.
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#3
|
||||
|
||||
![]() Etupään nakertelua
Homma jatkuu
Sainpas viikonloppuna ruhtinaallisen päivän täysin häiriötöntä talliaikaa ![]() Kuvasatoa viikonlopulta: Ensin apparinpuoleisen sisäkierron rakentamista: Sitten vähän etupäähän poikittaisputkia ja tukiputkia rakennellen. Ennen kuin poikkiputkia pääsi mallaamaan, niin piti etukaariputkia hieman fiksata että sai hieman enemmän suojaa tuulilasille. Lopputukos näyttää tältä: Moottori on jollain tavoin "putkitettu piiloon". Kävihän se tässä vaiheessa sellainen "ahaa" -elämys että pitäisikö vaan jättää kuoret poies. Pari putkea vaan lisää ja hieman jotain katetta putkien päälle: Sitten pitikin jo mallailla kojelautaa/rintapeltiä tontillensa. Alempi poikittaistuki maastoutui kojelaudan alle: Suunniteltu pintapellin/tuulilasin saranapaikan kiinnityskohta, mistä saa pulttailtua paketin kiinni: Alkaa vähän jo ilme muotoutumaan: "Chopattu UAZ" : Jotain tarttee varmaan keksiä tuolle konepellille: Tuosta on hyvä taas seuraavalla talliajalla jatkaa...
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hyvän näköstä seppäilyä tästä vehkeestä tulee varmasti komia
Älä ihmeessä vaiha tota uazin kone peltiä sopii älyttömän tyyliin Mutta kuinka tuo koppa näyttää niin mahottoman leveeltä vai hämääkö vaan silmä
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tosta autosta ei paljon eteenpäin näekkään, mutta ajelee sivulasista
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No sehän nyt riippuu ihan siitä mitä tällä tullaan ajamaan, hetipitikovaa vai trial- tyyppistä hidasta etenemistä missä pitää nähdä lähelle
![]() On jo kyllä hieman ajatuksissa ollut tuo lähelle näkeminen mutta ei siitä tässä vaiheessa tämän enempää... Voihan sitä ajaa myös "korvakuulolta", ellei aivan kuuro satu olemaan... ; Edit: Niinjoo... Tästä laitoksesta tulee "tohtori" mikäli pajatonttu löytää välineen siihen... ![]()
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa Viimeksi muokannut ideanikkari : 27.03.2013 00:19 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Pääsiäisen tienoolla taas tehty jotain
Pikku hiljaa jotain taas väsäilty, pienissä pätkissä...
Kojetaulu/tuulilasin saranapisteistä tuli tuollaiset: Sitten piti vähän mallailla konepeltiä paikoilleen ja katsella miten sen saa istumaan tontillensa. Linjauksisa jotain hämärää: Hieman pitempää putkea piti mallailla etupäähän. Tuon verran jää tilaa hydroboostille ym tykötarpeille korkeussuunassa. Saattaa tulla pieniä probleemia imusarjan adapterin kanssa. Tai oikeastaan vaan ilmanputsarin kotelon kanssa: Konepelti mallautui noin paikallensa. On se vaan kivaa ja helppoa kun pääsee suoria osia mallailemaan paikoilleen... ![]() Keulan putkituksissa mentiin suorilla linjoilla: Tukevampi maski rakennettu: Yleiskuva tämän hetken tilanteesta: Mitähän tuolle systeemille tekis? Lämmityslaitetta ei tähän tainnut enää saada mahtumaan. Saiskohan tuosta nakerrettua jotain hyödyllistä, vaikka imuilmanoton tms ![]() Mutta sitten tulikin tenkkapoo. Juuri viime kuussa tehdastakuun päättänyt esabbini teki tenän. Kahvasta kun painaa niin rele vaan naksuu mutta mitään ei vaan tapahdu ![]() Taisi olla liian rankkaa äkkisiltään tuo mun työskentely tälle koneelle....
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ensinnäkin:
Terveisiä Kiovasta! ![]() Ei se koppa/putket ole yhtään leveämmät kuin alkuperäinen koppa. Ainoastaan tuulilasin karmien kohdalta on levennystä tapahtunut noin putken halkaisijan verran puoleltaan... Noi tohjotan akselit ovat vaan niin kapoiset tuohon laitokseen... ![]() Yksi toimenpide voi olla konepellin lyhennys, mutta se jää nähtäväksi miten käy...
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
![]() |
Luokat |
ilmatikut, putkirunko, uaz, v8 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ajankulua lauantaiksi; Keuruun huutokauppa | armas | Chit-Chat | 1 | 28.09.2007 23:13 |
Offikikottimen puutteessa ajankulua... | -P- | Chit-Chat | 2 | 17.08.2007 10:08 |
Eräänlainen copterline | ugly_hj | Chit-Chat | 3 | 13.09.2005 21:53 |
ajankulua | Linkit | 0 | 07.12.2004 21:02 | |
Suhde tämäkin. | Rudolf | This And That | 0 | 29.10.2002 12:14 |