Joo, kiitosta vaan kaikille. Homma on tässä tullut jo ihan Suomenkielellä selväksi arvon raadilta, ilman huonoja brittivideoitakin.
Sorvailin heittokelloon adapterin ja se sopii hienosti paikalleen.
Noin sen mittauksen sitten itsekin lopuksi ajattelin menevän kun en enää muutakaan keksinyt, että nestemännän pohjassa laitetaan nollille ja kammen merkin kohdilla pitäisi olla kellossa oikeat lukemat. Mulla se ennakko on 1,4 mm kun pumppu on mekaaninen + EGR, mutta ei sähköohjattu pumppu kuitenkaan, kuten vähän uudemmissa viimeisissä 300-koneissa. Tuossa vaan tyhmyyksissäni etsin paikkaa päivällä yläkuolokohdasta taaksepäin veivaten eikä mistään löytynyt mitään ruiskutusennakon merkkejä. Jostakin kun vielä olin saanut kuulla ennakon olevan noin 8 asetetta kammella, niin mikään lukema ei pitänyt kutiansa ja alkoi mennä amatöörin sormi suuhun. No, onneksi en sentään alkanut säätämään, kun sen verran oon hajulla että nytkin syöttö on lähes kohdallaan, mutta tarkastaisin sen vain.
Mutta kokeillaan näillä opeilla, tuntuu ainakin olevan tosi yksinkertainen ja helppo homma, kun tietää mitä tekee....
TT
Viimeksi muokannut solihull : 24.02.2013 00:55
|