Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.02.2013, 00:43
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Perusasetus

Joo, kiitosta vaan kaikille. Homma on tässä tullut jo ihan Suomenkielellä selväksi arvon raadilta, ilman huonoja brittivideoitakin.

Sorvailin heittokelloon adapterin ja se sopii hienosti paikalleen.
Noin sen mittauksen sitten itsekin lopuksi ajattelin menevän kun en enää muutakaan keksinyt, että nestemännän pohjassa laitetaan nollille ja kammen merkin kohdilla pitäisi olla kellossa oikeat lukemat. Mulla se ennakko on 1,4 mm kun pumppu on mekaaninen + EGR, mutta ei sähköohjattu pumppu kuitenkaan, kuten vähän uudemmissa viimeisissä 300-koneissa. Tuossa vaan tyhmyyksissäni etsin paikkaa päivällä yläkuolokohdasta taaksepäin veivaten eikä mistään löytynyt mitään ruiskutusennakon merkkejä. Jostakin kun vielä olin saanut kuulla ennakon olevan noin 8 asetetta kammella, niin mikään lukema ei pitänyt kutiansa ja alkoi mennä amatöörin sormi suuhun. No, onneksi en sentään alkanut säätämään, kun sen verran oon hajulla että nytkin syöttö on lähes kohdallaan, mutta tarkastaisin sen vain.

Mutta kokeillaan näillä opeilla, tuntuu ainakin olevan tosi yksinkertainen ja helppo homma, kun tietää mitä tekee....

TT

Viimeksi muokannut solihull : 24.02.2013 00:55
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bosch VE-pumpun säätö? kippo86 Tekniikka & Jutustelu 8 18.11.2013 10:56
2LT koneen ajoituksen säätö? Gulo Tekniikka & Jutustelu 2 27.02.2013 23:36
Ostettu bosch VE pumpunkara 4runneri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.08.2011 17:46
Pajeron ajoituksen säätö? ases Tekniikka & Jutustelu 3 07.11.2007 20:58
O:Turbodieselin Bosch VE pumppu, ym dieselkamaa arpati O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.03.2006 10:52

Sivu luotu: 22:01 (GMT +2).