Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2013, 18:16
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Luulis auttavan aika paljon.
Entäs jos vielä vanteeseen hitsais muutaman knöölin mihin tuo irtokehä nojais niin ei tarttis ruuvata pultteja niin piukkaan.

__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.02.2013, 18:21
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Asiallista ! Se siis onnistui kasata !

Nyt samanlainen sitten vielä toiselleki puolelle

Ennakkoluuloton kekseliäisyys, ja viitseliäisyys johtaa hyviin keksintöihin, tää kuuluu kyllä osastoon:

*** RESPECT ***
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.02.2013, 18:48
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Entäs jos vielä vanteeseen hitsais muutaman knöölin mihin tuo irtokehä nojais niin ei tarttis ruuvata pultteja niin piukkaan.
Siinähän oli tuo "kynkkä" sitä varten, eli 2 mm paksu peltisoiro hitsattu ympäri.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.02.2013, 19:46
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.051
Perusasetus

kyllähän toi toimii!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.02.2013, 20:46
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.829
Perusasetus

Tollasen oli samaan tyyliin tehtyn joskus aikoinaan piraten palstalla ja oli ihan toimiva systeemi ainoastaan asennus ei ollut kauhean helppo.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.02.2013, 21:41
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Miten onnistuisko sellainen, että vanteessa olisi olake jossa kouru johon sisäbeadlock panta lukittuisi ja olisi jousilla kiristyvä ettei tarviisi pultteja kiristää?

Eli kouruna voisi olla toisesta laidasta hitsattu peltisoiro jonka vanteen puoleinen reuna olisi vanteen ja soiron välistä viistetty ja kyseisen viisteen ja vanteen väliin lukittuisi sisäbeadlock;erin viistetty reuna. Olipahan taas hyvin selitetty

Eikä välttämättä muuten viiste kiristeisessä tarviisi olla pultteja lainkaan
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.02.2013, 22:31
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Miten onnistuisko sellainen, että vanteessa olisi olake jossa kouru johon sisäbeadlock panta lukittuisi ja olisi jousilla kiristyvä ettei tarviisi pultteja kiristää?

Eli kouruna voisi olla toisesta laidasta hitsattu peltisoiro jonka vanteen puoleinen reuna olisi vanteen ja soiron välistä viistetty ja kyseisen viisteen ja vanteen väliin lukittuisi sisäbeadlock;erin viistetty reuna. Olipahan taas hyvin selitetty

Eikä välttämättä muuten viiste kiristeisessä tarviisi olla pultteja lainkaan
Juurikaan en pysynyt käryllä tuossa selostuksessa,mutta äkkiseltään tuli mieleen varmuus renkaan pyöriessä esim. satasen vauhdissa tai reilummassa nimismiehenkiharassa?

Tuo pikkuF:n versio näyttää varsin nerokkaalta ja toimivalta
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.02.2013, 23:58
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Miten onnistuisko sellainen, että vanteessa olisi olake jossa kouru johon sisäbeadlock panta lukittuisi ja olisi jousilla kiristyvä ettei tarviisi pultteja kiristää?

Eli kouruna voisi olla toisesta laidasta hitsattu peltisoiro jonka vanteen puoleinen reuna olisi vanteen ja soiron välistä viistetty ja kyseisen viisteen ja vanteen väliin lukittuisi sisäbeadlock;erin viistetty reuna. Olipahan taas hyvin selitetty

Eikä välttämättä muuten viiste kiristeisessä tarviisi olla pultteja lainkaan
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Juurikaan en pysynyt käryllä tuossa selostuksessa,mutta äkkiseltään tuli mieleen varmuus renkaan pyöriessä esim. satasen vauhdissa tai reilummassa nimismiehenkiharassa?

Tuo pikkuF:n versio näyttää varsin nerokkaalta ja toimivalta

Pysyyhän se lukkovannekkin kasassa ja samalla periaatteella on nipussa
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	beadlocker.png‎
Views:	646
Size:	2,6 Kt
ID:	34170  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 16" beadlock kehät mallia"offivaruste" tapsa4x4 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 15.07.2010 07:49
SLCK sivusto nurin? Cental73 Chit-Chat 2 01.04.2007 08:44
SLCK:n uusi keskustelupalsta anttir Linkit 17 21.12.2006 20:27
Teiskon SLCK:n tapahtuma 3-4. 9.? Killman Tapahtumat 9 20.06.2005 19:12
SLCK goes Åland anttir Tekniikka & Jutustelu 4 10.05.2004 13:08


Sivu luotu: 21:19 (GMT +2).