Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 23.02.2013, 17:25
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Mä laitoin tänään etuiskareihin uudet uudet öljyt ja tietty jysäytin typet sisälle. Otin kuvia kyseisestä toimituksesta. Toivottavasti tämä auttaa joitakin iskareiden säätämiseen/typettämiseen liittyvissä kysymyksissä.
Mun säätölaitteisto ei oo ihan noin teknisen näköinen

Onko sulla oma typpipullo ja/tai paineensäädin?

Lainaus:
Typpi säätää iskarin ajokorkeuden ja öljy hidastaa liikkumista.
Ja öljyn määrä muuttaa progressiivisuutta. Jos tikku pohjaa helposti, lisää öljyä niin viimeisen parin tuuman matkalla jousivoima kasvaa todella paljon (eikä pohjaa niin helpolla.) Esim 2" saw, 16" iskulla max jousivoima kasvaa 40% kun lisätään öljymäärä 250ml -> 280ml. Eli tarkkaa touhua..
Jäykkyys säädetään purkamalla koko tikku ja vaihtamalla mäntään säätöprikat, niitäkin tarttis sitte varmaan olla pussillinen erilaisia joten tekemättä on jäänyt..
__________________
Harbor Cruisers

Viimeksi muokannut baxxter : 23.02.2013 17:28
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx methäman O/M/V Ajoneuvot 0 29.11.2006 16:14


Sivu luotu: 02:11 (GMT +2).