Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #226  
Vanha 20.02.2013, 12:34
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suppana Näytä viesti
Ei taida vakiokytkin tuommoista röykytystä kestää? Mitäs kytkimelle on tehty?
Kyllä siinä ihan vakio Samurain kytkin on. Hyvin se on toiminut ainakin tähän asti. Tarkoitus olisi jossain vaiheessa päivitää siihen joku rankempaa käyttöä kestävä
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #227  
Vanha 20.02.2013, 12:39
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
Mitä virkaa tolla mustalla raudalla tossa keulalla on?
Se on siinä tähtäimenä

Oikeasti sen tarkoitus on ylikeulimisrauta. Siis vaikka jos ajaa jostain korkealta kiveltä alas, niin mahdollisesti se pitää autoa pystyssä, ettei se kippaa katolleen.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #228  
Vanha 22.02.2013, 21:04
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Typpitikkujen öljyt ja typettäminen


Mä laitoin tänään etuiskareihin uudet uudet öljyt ja tietty jysäytin typet sisälle. Otin kuvia kyseisestä toimituksesta. Toivottavasti tämä auttaa joitakin iskareiden säätämiseen/typettämiseen liittyvissä kysymyksissä.

Aluksi iskarit pitää irrottaa paikoiltaan. (no joo, niin tietysti)




Tässä tarvittavat välineet. Pari eri kokoista ruiskua, säätömittari öljyä ja kiintoavain millä saa korkin auki iskarista.


Aluksi iskarista täytyy päästää vanhat typet pihalle. Kannattaa muistaa pitää iskari pystyasennossa. Muuten saa kunnon öljysuihkun silmilleen, taikka vielä pahempaa, munilleen.


Jonkin verran öljyä aina tulee. Ei kuitenkaan paljon.


Tulppa irti. Kannattaa samalla tarkastaa tulpan O-renkaan kunto.


Vanhat öljyt pois.


Uudet sisälle.


Säätömittari kiinni iskariin.


Typpi sisälle.


Tämä ei ole mikään kovin monimutkainen juttu. Typpi säätää iskarin ajokorkeuden ja öljy hidastaa liikkumista.
Joskus tulee laitettua tarkoituksella typpeä ihan vähän ylimääräistä. Siitä on sitten myöhemmin säätömittarin kanssa helppo laskea vähän pois painetta. Pitää vaan muistaa, että iskarit ovat silloin kokonaan auki.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #229  
Vanha 23.02.2013, 08:48
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

tosi hyvä tarinan kertoja olet..
Vastaa lainaten
  #230  
Vanha 23.02.2013, 09:55
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
tosi hyvä tarinan kertoja olet..
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #231  
Vanha 23.02.2013, 10:43
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Tänään saattaisi olla hyvä päivä viedä suzuki luontoon alustan testaukseen. Pitää varmaan virittää riistakamera johonkin sopivaan kohtaan, jotta sais oikein videokuvaa aikaiseksi
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #232  
Vanha 23.02.2013, 17:25
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Mä laitoin tänään etuiskareihin uudet uudet öljyt ja tietty jysäytin typet sisälle. Otin kuvia kyseisestä toimituksesta. Toivottavasti tämä auttaa joitakin iskareiden säätämiseen/typettämiseen liittyvissä kysymyksissä.
Mun säätölaitteisto ei oo ihan noin teknisen näköinen

Onko sulla oma typpipullo ja/tai paineensäädin?

Lainaus:
Typpi säätää iskarin ajokorkeuden ja öljy hidastaa liikkumista.
Ja öljyn määrä muuttaa progressiivisuutta. Jos tikku pohjaa helposti, lisää öljyä niin viimeisen parin tuuman matkalla jousivoima kasvaa todella paljon (eikä pohjaa niin helpolla.) Esim 2" saw, 16" iskulla max jousivoima kasvaa 40% kun lisätään öljymäärä 250ml -> 280ml. Eli tarkkaa touhua..
Jäykkyys säädetään purkamalla koko tikku ja vaihtamalla mäntään säätöprikat, niitäkin tarttis sitte varmaan olla pussillinen erilaisia joten tekemättä on jäänyt..
__________________
Harbor Cruisers

Viimeksi muokannut baxxter : 23.02.2013 17:28
Vastaa lainaten
  #233  
Vanha 23.02.2013, 17:59
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Mun säätölaitteisto ei oo ihan noin teknisen näköinen

Onko sulla oma typpipullo ja/tai paineensäädin?


Ja öljyn määrä muuttaa progressiivisuutta. Jos tikku pohjaa helposti, lisää öljyä niin viimeisen parin tuuman matkalla jousivoima kasvaa todella paljon (eikä pohjaa niin helpolla.) Esim 2" saw, 16" iskulla max jousivoima kasvaa 40% kun lisätään öljymäärä 250ml -> 280ml. Eli tarkkaa touhua..
Jäykkyys säädetään purkamalla koko tikku ja vaihtamalla mäntään säätöprikat, niitäkin tarttis sitte varmaan olla pussillinen erilaisia joten tekemättä on jäänyt..
Juu kyllä mulla on oma pullo ja mittarit siihen pullon päähän. Tuo pikku mittari on sellainen "säätömittari, millä saa tarkasti laitettua paineen iskariin.

Mä joskus katselin polyperformancesta sellaista säätöprikkasarjaa. Olisiko ollut yli 300$+ rahti ja muut ryöstöt päälle
Mä olen tuolla öljyn jäykkyydellä yrittänyt paikata säätöprikkojen puutetta
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #234  
Vanha 23.02.2013, 18:24
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Juu kyllä mulla on oma pullo ja mittarit siihen pullon päähän. Tuo pikku mittari on sellainen "säätömittari, millä saa tarkasti laitettua paineen iskariin.

Mä joskus katselin polyperformancesta sellaista säätöprikkasarjaa. Olisiko ollut yli 300$+ rahti ja muut ryöstöt päälle
Mä olen tuolla öljyn jäykkyydellä yrittänyt paikata säätöprikkojen puutetta
Joo kyllähän jäykempi öljy vaikuttaa..
Eihän nuo säätöprikat olis kuin $12,50-$13,50 per säätö per iskari. 12 mahdollisuutta kertaa neljä iskaria ja molempiin suuntiin omat Tai sitte arvaa kerralla oikein ja tilaa.
Mihin asti sulla pullon mittarissa riittää säätövara? Mulla on vaan 20bar asti, ei välttämättä riitä rangeen eteen (jos tikut laittais)
Kyllä toi mun säätösysteemi muuten toimii aika hyvin: pullon säätimestä vaan haluttu paine, kovin painaa letkun venttiiliä vasten tikun venttiiliä ja kuulahanasta livauttaa paineen tikkuun. Eikä haittaa vaikka vähän suhisee ylimääräistä pitkin tallia, typpi on halpaa
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #235  
Vanha 23.02.2013, 18:33
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Joo kyllähän jäykempi öljy vaikuttaa..
Eihän nuo säätöprikat olis kuin $12,50-$13,50 per säätö per iskari. 12 mahdollisuutta kertaa neljä iskaria ja molempiin suuntiin omat Tai sitte arvaa kerralla oikein ja tilaa.
Mihin asti sulla pullon mittarissa riittää säätövara? Mulla on vaan 20bar asti, ei välttämättä riitä rangeen eteen (jos tikut laittais)
Kyllä toi mun säätösysteemi muuten toimii aika hyvin: pullon säätimestä vaan haluttu paine, kovin painaa letkun venttiiliä vasten tikun venttiiliä ja kuulahanasta livauttaa paineen tikkuun. Eikä haittaa vaikka vähän suhisee ylimääräistä pitkin tallia, typpi on halpaa
Mä tarkoitin tätä settiä http://www.polyperformance.com/shop/...Kit-p-825.html

Mulla on jenkkimittari ja se on noin 40bar. Mä sain nuo kaikki typpeen liittyvät jutut mun velipojalta, joka oli töissä san diegossa. Hän toi ne matkatavaroiden joukossa kun muutti suomeen. Siksi nuo on ameriikanmallia
Jos laitat rangeen eteenkin tikut niin mun mittaria saa kyllä lainaksi
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #236  
Vanha 23.02.2013, 18:47
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Mulla on jenkkimittari ja se on noin 40bar. Mä sain nuo kaikki typpeen liittyvät jutut mun velipojalta, joka oli töissä san diegossa. Hän toi ne matkatavaroiden joukossa kun muutti suomeen. Siksi nuo on ameriikanmallia
Jos laitat rangeen eteenkin tikut niin mun mittaria saa kyllä lainaksi
Sopiiko se suoraan suomipulloon?
Aikoinaan ku ostin mittarin, 0-20bar oli 100e +alv, 0-50bar oli 300e +alv. Sen takia loppuu kesken
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #237  
Vanha 23.02.2013, 18:50
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Sopiiko se suoraan suomipulloon?
Aikoinaan ku ostin mittarin, 0-20bar oli 100e +alv, 0-50bar oli 300e +alv. Sen takia loppuu kesken
Juu sopii se suomipulloon. Suomalainen minunkin pullo on. Siinä on adapteri välissä
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #238  
Vanha 23.02.2013, 20:46
masa d:n Avatar
masa d masa d ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.11.11
Sijainti: salo, Finland
Viestit: 50
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Juu sopii se suomipulloon. Suomalainen minunkin pullo on. Siinä on adapteri välissä
Jaa mikä? Kossupulloon vai?
__________________
Harbor Cruisers
Toyota Hiace 4x4 (ex)
Nissan patrol 4x4 (projekti/metsäkulkine)
Suzuki sj410 (ex)
Toyota Bj-40 (ex)
Vastaa lainaten
  #239  
Vanha 23.02.2013, 21:55
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Olen kysellytkin mutta kysytään vielä uudestaan kun kerran aiheesta on enemmän puhetta

Onnistuuko kuinka helposti noilla tikuilla tasonsäätö toteuttaa?

Elikkäs määrittääkö typen määrä ajokorkeuden ja öljy vaan hidastaa edestakaista liikettä?

Eli tarviisko säiliön ja kompuran suljettuun järjestelmään jolla typpeä huljutetaan tikkuun ja takaisin?

Vai riittäiskö tikut ja sylinterit joiden männän toisella/tikkujen puolella olisi typpi/öljyseos ja männän toisella puolella hydeöljyt joiden määrää sylinterissä saisi säädettyä = enemmän öljyä korkeampi ajoasento.



Ei tulisi ongelmaa katsastuksessa korkeudesta ja maastoon rajoitin ketjut pois ja niin korkealle kuin tikut antaa myöten tai nivelet ja ristikot kestää.

Tuttu tietääkseni aikanaa melkoisen iloisesti jonkin kulkineen perää korotti iloisella 80 luvulla ja samalla hitsasi akseliin ja runkoon ketjuille korvakkeet joilla katsastukseen korkeuden sääti lailliseksi
Vastaa lainaten
  #240  
Vanha 23.02.2013, 22:35
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Olen kysellytkin mutta kysytään vielä uudestaan kun kerran aiheesta on enemmän puhetta

Onnistuuko kuinka helposti noilla tikuilla tasonsäätö toteuttaa?

Elikkäs määrittääkö typen määrä ajokorkeuden ja öljy vaan hidastaa edestakaista liikettä?

Eli tarviisko säiliön ja kompuran suljettuun järjestelmään jolla typpeä huljutetaan tikkuun ja takaisin?

Vai riittäiskö tikut ja sylinterit joiden männän toisella/tikkujen puolella olisi typpi/öljyseos ja männän toisella puolella hydeöljyt joiden määrää sylinterissä saisi säädettyä = enemmän öljyä korkeampi ajoasento.



Ei tulisi ongelmaa katsastuksessa korkeudesta ja maastoon rajoitin ketjut pois ja niin korkeall kuin tikut antaa myöten tai nivelet ja ristikot kestää.

Tuttu tietääkseni aikanaa melkoisen iloisesti jonkin kulkineen perää korotti iloisella 80 luvulla ja samalla hitsasi akseliin ja runkoon ketjuille korvakkeet joilla katsastukseen korkeuden sääti lailliseksi
Tason säätö kuvailemassasi tarkoituksessa on todella paljon helpompi toteuttaa jollain ilmapussijutuilla, mikäli ymmärsin mitä tarkoitit

Yksinkertaistettuna typellä säädetään korkeus ja öljy hidastaa männän liikkumista liikkumissa iskarin rungossa.

Näistä typpitikuista varmaan olisi hyvä aloittaa oma topikki, jollei jo ole. Ainakin itseäni vaivasi epätietoisuus tikkuja hankkiessani
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #241  
Vanha 23.02.2013, 22:44
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Tason säätö kuvailemassasi tarkoituksessa on todella paljon helpompi toteuttaa jollain ilmapussijutuilla, mikäli ymmärsin mitä tarkoitit
Ymmärsit oikein, mutta ilmapussissa ei riitä nosto jos offailuun meinaa eli metrin joustoja ja kadulle 20cm.

Joku kirjoittikin, että hänellä on katsastetut typpitikut autossaan eli tielle lailliset saisi.
Vastaa lainaten
  #242  
Vanha 23.02.2013, 23:22
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Ymmärsit oikein, mutta ilmapussissa ei riitä nosto jos offailuun meinaa eli metrin joustoja ja kadulle 20cm.
Mihin sitä älytöntä nostoa tarvii siellä metsässä? Auto kupeellaan heti ensimmäisen kannon jälkeen?
Kyllä se joustaa osaa vaikkei auto mikään korkea olisikaan.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #243  
Vanha 23.02.2013, 23:35
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Ymmärsit oikein, mutta ilmapussissa ei riitä nosto jos offailuun meinaa eli metrin joustoja ja kadulle 20cm.

Joku kirjoittikin, että hänellä on katsastetut typpitikut autossaan eli tielle lailliset saisi.
Ei se korkeus tee maastoautoa. Mun suzukissa on iskareissa 4 tuumaa joustoa sisään päin. Loput 10 on ulos. Ihan turhaa tehdä liikkuvaa kerrostaloa metsään
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #244  
Vanha 23.02.2013, 23:38
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Mihin sitä älytöntä nostoa tarvii siellä metsässä? Auto kupeellaan heti ensimmäisen kannon jälkeen?
Kyllä se joustaa osaa vaikkei auto mikään korkea olisikaan.
Repro ehti ensin
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #245  
Vanha 23.02.2013, 23:46
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Huomenna olisi tarkoitus jälleen viedä auto luontoon Jos vaikka makkarat paistaisi ja viettäisi laatuaikaa pojan kanssa
Pitäisi saada paljon tunteja alle ja karsittua pieniä vikoja pois.
Huomenna on videokamera mukana
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #246  
Vanha 24.02.2013, 00:20
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74 Näytä viesti
Ei se korkeus tee maastoautoa. Mun suzukissa on iskareissa 4 tuumaa joustoa sisään päin. Loput 10 on ulos. Ihan turhaa tehdä liikkuvaa kerrostaloa metsään

Niin muttaku ei se ilmasäkki mittaansa enempää ulos veny ja kait ny laatikon alla sais olla enemmän tilaa kuin sen 35cm vaikka ulos joustoa olisi 2 metriä eli siihen tarviisi sen tikuista löytyvän korotuksen.


Mutta menin jo itsekkin sekaisin ajatuksissani joten lopetan tästä asiasta tyhmien kyselemisen ainakin tässä topikissa
Vastaa lainaten
  #247  
Vanha 24.02.2013, 17:31
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

No niin. Taas on yksi ajopäivä takana. Päivä meni lähinnä fiilistelyksi kun lasten kanssa oltiin reissussa. Kivaa oli kuitenkin
Muutama kuva reissusta.







Muutamia pikku vikoja tuli taas löydettyä. Jos ensi viikolla ehtisi niiden vikojen kimppuun

Joku videokin tarttui matkaan päivästä. Laitan niitä tänne kun saan ne tuonne tuubiin
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #248  
Vanha 27.02.2013, 15:29
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Pohjapanssari


Muutama päivä on taas vierähänyt auton kimpussa. Mä olen ollut vähän niinku kylässä. Suzuki kärrättiin tuonne Artsi777:n tallille, jotta saatiin se nosturilla ylös. Mulla kun tuo lattialla konttaaminen ei oikein onnistu


Pikku hommia ja muutoksia tehdään ja ollaan jo tehty. Yhtenä suurimmista asioista on uusi pohjapanssari. se on 4mm Domeksia



__________________
____________________________
Harbor Cruisers

Viimeksi muokannut Teme74 : 27.02.2013 15:32 Perustelu: Painovirhepaholainen:)
Vastaa lainaten
  #249  
Vanha 27.02.2013, 18:34
runner88:n Avatar
runner88 runner88 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.02.13
Sijainti: Salo
Viestit: 67
Perusasetus

komiahan siit tuli...
Vastaa lainaten
  #250  
Vanha 27.02.2013, 19:40
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja runner88 Näytä viesti
komiahan siit tuli...
Onhan se ihan ok Tuossa alimmaisessa kuvassa näyttää tuo "viiste" olevan kovin jyrkässä kulmassa. Se ei livenä ole noin pystyssä, vaan se väistää sopivasti kivet yms.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx methäman O/M/V Ajoneuvot 0 29.11.2006 16:14


Sivu luotu: 11:36 (GMT +2).