![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mulla on ollut, ja on edelleen ihan tavan tulpat kuten tossa aiemmin kirjailin.
--clip-- Ihan tavalliset sytkätulpat toimii ja kestää ainakin tässä hidaskäyntisessä haaramoottorissa. Ei tarvi ostaa niitä SIKAKALLIITA CNG-tulppia, setin kokeilin eikä niiden käytöllä voittanut mitään. --clip-- Persdyno ei siis sano mitään eroa, paitsi että tiskillä kirpaisee lompsataskun kohdalta jos tommosia kalliita kynttilöitä ostelee. -MaTTi- vois kokeilla ja käyttää auton letkussa ennen ja jälkeen?? Näkis onko päästöissä eroja normi vs. kallistulppien välillä, näkyiskö HC-arvossa?? Venturijärjestelmä vois olla se kaasarin tilalle/kaveriksi laitettava kaasuvehje, en tiiä. EDIT: Äh, fast fingeri ehtikin jo ensin...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Unimoggeja ja jutustelua aiheesta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 694 | 26.07.2025 22:25 |
| Jutustelua Xenoneista | ärjyy70 | Tekniikka & Jutustelu | 178 | 11.03.2016 14:05 |
| Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
| Pieniä huomioita ( jutustelua) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.09.2004 18:06 |
| Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |