![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Minun mielestä ![]()
Viimeksi muokannut Teme : 09.02.2013 02:22 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Highsteer palikoihin ei anna budjetti myöten.
Omegan simpukkaan ei taida löytyä pudottavaa ohjausvartta? Muita ratkaisuja ohjausvarren kulman loiventamiseen? Panhardi on nyt pituus sekä leveyssuunnassa ohjausvarren suuntainen ja lähes saman mittainen. Täytyy miettiä noita jousipetejä, ainakin madaltaisi niistä puolet pois. Laput teinkin jo niiden alle koska iskarin uusi alakiinnike tulee olemaan putken sivussa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
123 Mersun ohjausvarsi käy pienellä pultinreikien vinguttamisella jarrusatulan kiinnikkeisiin! Saisi ainakin tuon vetotangon ja panhardin loivempaan kulmaan.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko tuo nyt oikeesti ajoasento, moottori ja kaikki paino kiinni? Melkosen korkee tulossa.
![]() Jos ei, niin ota huomioon että tollasella panhardikulmalla akseli siirtyy sisäänjouston aikana pari senttiä oikealle. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ja tuota. näyttää siltä että olet kiinnittänyt nuo korvakkeet suoraan akseliputkeen.. Ei tule kestämään.
Se on niin onnettoman ohutta värkkiä että repee varmasti irti. ja menee mutkille yms. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja nimimerkillä voin sanoa, että vahvista runkoa banhardin kiinnikkeiden kohdalta, original 2mm seinämä ei kestä. ![]()
__________________
KYM#5 Viimeksi muokannut karvanoppa : 10.02.2013 10:39 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kyllä kestää korvakkeet noin, ja hyvältä näyttävät vielä! Ei tule ongelmia.
Ja tuo panhardin kiinnitys kannattaa tosiaan tehdä kunnolla rungon päähän. Riippuu siitä millaisen kiinnikkeen tekee, että tarvitseeko runkoa vahvistaa vaiko ei. Jos korvakkeen tekee sellaiseksi että sen saa hitsattua runkoaisan alapuolelle ja sivulle kiinni koko matkalta, niin silloin kestää kyllä ilman rungon vahvistamistakin, mutta jos esim pelkästään haluaa kiinnittää sen runkoaisan alapuolelle, niin sillon kyllä täytyy tehdä vahvistusta.
__________________
-Pauli- |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuleekohan kaatumatautinen noin korkeana? Onhan samuraissa leveämpi akseli kuin 410/413 ja -44 vanteet. Samurai front= 1333.5mm (52.5") rear=1326mm (52.2") 410/413 front=1232mm(48.5") rear=1224mm(48.2") |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
KYM#5 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki suikat on kaatumatautisia, jotkut enempi ja jotkut vähempi
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko noppa kuvaa miten asettuu panhardi ja välitanko? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Olisko jollakin mahdollista tehdä sisäänjousto stopparit? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.08.2012 21:37 |
Ostetaan Samurain syyläri | Paavo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 23.06.2010 05:38 |
Ostetaan Samurain takajousi | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.05.2010 19:59 |
Samurain Rättikatto. | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.09.2009 08:45 |
Sisäänjousto | Rytari | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.01.2008 11:21 |