![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
No aika tarkkaan jotain sinnepäin.. tietysti aukkoja suurentamalla mahtuu suurempaa tavaraa sisään
eli siis jos ei kummemmin pyöränaukkoja suurenna niin pakko on sisäänjoustoa rajoittaa, ja vaikka suurentaa niin silti on pakko jonkin verran.ZJ:ssä on takana itse asiassa melkolailla joustovaraa, joten siellä ei haittaa. Katoin itsellä ajokorkeudessa olevan n.17cm sisäänjoustovaraa, ja uloskin melkein 15cm.. ei huono Etupää sen sijaan on ongelma niin xj:ssä kuin zj:ssä. Sisäänjoustoa kun ei tahdo saada tarpeeksi. Vaikka mulla on vain se 25mm rajoitettu sisäänjoustoa ja kaaria avarrettu reilusti, niin sisäänjoustovaraa ei ole kuin ~10cm - mikä on mielestäni ihan liian vähän. Ei tartte kummoiseen routaheittoon ajaa niin "klonks" sanoo etupää. Mm. öljypohja tulee vastaan, samoin jousien vara painua läjään. Ehkä tässä tapauksessa esim. 3" laadukkaat korotusjouset toimisi paremmin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Noo tarttee tässä sitten jossain vaiheessa ruveta katselemaan sopivaa alusta/korotussatsia. Nyt kun auto on viimein leimassa, niin voi vähän himmata rakenteluvauhtia ja laitella keskeneräisiä kohtia pikkuhiljaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Helmapalkit alkaa olla paikallaan Punkan offiajoissa ponnistettavaksi.
Vielä maalia ja massaa, ettei katsastusreissulla tapahtunut vain hepissä olleiden palkkien suolahuuhtelu ja sitämyöden massiivinen ruostuminen pääse uudelleen alkuun.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 22.02.2013 09:06 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sepä on sitten siinä. Maalinrajausteippi vielä pois helmasta, niin vot. Hitsausjälki on jo vähän parempi kuin edellisellä kerralla.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ajettuani Punkan lauantaisen kisan jälkeen pari kierrosta radalla ominpäin irtosi etukallistuksenvakaajan "koiranluun" yläpäästä PALLOnivel!
Kaikkea sitä näkeekin! Vaihdoin tilalle paremmin voimaa kestävät läpipulttiversiot.Kuten kesällä jo "Big BroZJerilla" Punkan hiekoilla ajettuani totesin, olisi vakiota paremmalla alustalla ZJ:stä kummasti officrossipeliksi ainakin tehojen puolesta. Ehkei sillä nyt 500HP koneisille pärjää, mutta jos Kutunjuuston isommassa pelissä on 250HP ja painoa pari tonnia, niin 215HP / 1800kg arvoilla ei luulisi ainakaan jalkoihin jäävän. Ja Kaiman:han tunnetusti pitää lumella kuin tauti... No, en taida ihan vielä ruveta rakentamaan kilpuria, mutta saahan sitä aina funtsia....
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mulla antautui sama pallonivel myös irti asti ja ihan katukäytössä
![]() Tilalle tuli Moogin "problem solverit", tiedä sit onko ne yhtään sen kestävämmät, mutta ylimääräiset kolinat hävisi. Olihan muuten mielenkiintoinen ajaa toinen kallistuksen vakaajan pää irti... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
No, ei se nyt NIIN pahasti kallistele etuvakaaja auki.. vähän tosin tuntuu kuin laivaa ajaisi
![]() Mulla on omassa nyt JKS:n Quick disconnectit, aika lailla on hiljaisemmat katuajossa kuin alkuperäiset koiranluut. Oli tainnut tosin ne orkkikset jo kulua vähän väljäksi vaikka ne oli selvästi joskus uusittukin. Nyt on myös helppo avata koiranluut kun on pikalukoilla kiinni. Lainaus:
![]() Tosin kuten puhetta oli, niin 242:n 4 full time on hyvä optio, ja törkkää vaan 4hi:n päälle ja pois sillon kun tarvitsee. Hyvin se vahto sujuu ainakin vielä yli 100km/h vauhdissa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
| Jeep Grand Cherokee -94, "Big BroZJer" | WinChester | Maasturiprojektit | 56 | 15.01.2013 22:31 |
| Myyty Uudet alut 16"! Jeep Grand Cherokee, Chysler, Dodge | ImacInnes | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.05.2010 10:51 |
| Jeep Grand Cherokee "WJ" | Nex | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2008 18:39 |