Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 02.02.2013, 20:03
ärjyy70 ärjyy70 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 30.10.11
Sijainti: Kilpisjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Monoa vaan koiran kuonoon. Oppivat pysymään etäällä. Ja omistajat saavat kauhistella, ehkä rupeais elukatkin pysymään kiinni.
100kg kaukkarille joka ei muutenkaan paljoa kipua tunne taistelu transsissa annat kuonolle niin voipi olla sairaalla reissu sulle

Vanha 02.02.2013, 20:20
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 Näytä viesti
100kg kaukkarille joka ei muutenkaan paljoa kipua tunne taistelu transsissa annat kuonolle niin voipi olla sairaalla reissu sulle
Kaukkari ei olekaan mikään kaupunkikoira, mitä viedään samaan koiratarhaan muiden puudelien kanssa, tai ulkoilutetaan normi pururadoilla. Eikä varsinkaan pidetä irti jos on pienikään mahdollisuus törmätä toisiin koiriin ja/tai ihmisiin Nyt puhuttiin vähän pienemmistä koirista, eikä mistään karhuntappajista. Niinkuin tuossa ylempänä käy ilmi.

Viimeksi muokannut ssuvik : 02.02.2013 20:27
Vanha 02.02.2013, 20:41
Aktiivijäsen++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Kaukkari ei olekaan mikään kaupunkikoira, mitä viedään samaan koiratarhaan muiden puudelien kanssa, tai ulkoilutetaan normi pururadoilla, eikä varsinkaan pidetä irti jos on pienikään mahdollisuus törmätä toisiin koiriin ja/tai ihmisiin Nyt puhuttiin vähän pienemmistä koirista, eikä mistään karhuntappajista. Niinkuin tuossa ylempänä käy ilmi.
Nojjoo ja ottaahan noi vitun pikku rotat aivoon mut oon kyllä aina sanonu että paljon parempi on näille idiooteille ottaa tommosia mammanpikkupuudeleita betonilähiöön ku semmosen oikean koiran...
Vanha 02.02.2013, 20:53
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Perusasetus

Nääh, en mä niitä viitsi potkia. Tähän mennessä on ääni riittänyt. Kerran kyllä jouduin yhtä pikkuspanielia ottamaan pannasta kiinni kun yritti väkisin tunkea mun ohi koirien luokse. Onneksi noi on kohtalaisen hyvillä hermoilla varustettu etteivät heti ensimmäiseksi ole puremassa jokaista iholle tunkijaa.

Pakko kertoa (toi Ärjyy70 kommentti) ainoa kerta kun olen oikeasti ollut irtokoiran kanssa ns. paskat housuissa. Muutama joulu sitten olin menossa aattoyöksi töihin ja palaamassa metsästä piskien kanssa. Tuossa samaisessa kapeassa kohdassa kuin tänään näin vastaan tulevan irtokoiran n. 50m päässä. Ajattelin mielessäni, että naapurin kultsu on taas ulkoilemassa. Himmailin vauhtia ja odottelin sen emäntää perässä. Ketään ei näkynyt… Koira hyppäsi lumikinkaman toiselta puolelta siihen tielle ja saman tien tajusin ettei se ollutkaan se naapurin kultsu…

Tuijottelin siinä sitten tod.näk Maremmaa silmiin. Välimatka sellanen 30m. Siinä ehti yllättävän paljon käydä vaihtoehtoja läpi sekunnissa. Peruuttaa en voi, se oli jo huomannut meidät. Kiertää ei pysty, karkuun turha ajatella. Jälkeen päin olen kiittänyt niitä satoja tunteja joita aikoinaan näiden kanssa tuli treeneissä tahkottua ja niitä ”guruja” joiden jorinoita tuli siinä sivussa kuunneltua. Laumis ei omalla tontilla todennäköisesti väistää jos on mahdollisuus. Eli mun toimintamalli ”Mä olen SE narttu kun omistaa TÄN kaupungin ja SÄ väistät”

Aloin siinä sitten käskyttää sitä väistämään. Hetki meni kunnes se siirtyi takaisin sinne kinkaman taakse. Ohitettiin se hitaasti, kokoajan katsekontakti. Noin 10m ja se perkele yritti hyökätä takaapäin Güntherin hanuriin. Siinä vaiheessa G sanoi jotain ja mulla repes riemu. Matalalla äänellä kirosin sen alimpaan helvettiin. Koko matkan himaan se meni noin 20m meidän edellä merkaten jokaisen postilaatikon matkalla. Aina kun se himmasi vauhtia, kovensin hieman ääntä… Näin edettiin sellaiset 300m ennenkuin pääsin kotiin. Koirat turvaan ja jumalauta kun se adrenaliiniryöppy lähti purkautumaan. Kädet tärisi aivan sairaasti.

Jälkeenpäin kuulin, että n. 15 min siitä kun mä pääsin siitä eroon, se tappoi naapuritalon pikkuvillakoiran Ikinä ennen en ollut sitä koiraa nähnyt, enkä sen jälkeenkään… Eli onnekseni se oli todennäköisesti hoidossa joulun ja karkuteillä itselleen tuntemattomassa ympäristössä koska muuten lopputulos olisi saattanut olla toinen…
Vanha 02.02.2013, 22:56
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saija Näytä viesti
Nääh, en mä niitä viitsi potkia. Tähän mennessä on ääni riittänyt. Kerran kyllä jouduin yhtä pikkuspanielia ottamaan pannasta kiinni kun yritti väkisin tunkea mun ohi koirien luokse. Onneksi noi on kohtalaisen hyvillä hermoilla varustettu etteivät heti ensimmäiseksi ole puremassa jokaista iholle tunkijaa.

Pakko kertoa (toi Ärjyy70 kommentti) ainoa kerta kun olen oikeasti ollut irtokoiran kanssa ns. paskat housuissa. Muutama joulu sitten olin menossa aattoyöksi töihin ja palaamassa metsästä piskien kanssa. Tuossa samaisessa kapeassa kohdassa kuin tänään näin vastaan tulevan irtokoiran n. 50m päässä. Ajattelin mielessäni, että naapurin kultsu on taas ulkoilemassa. Himmailin vauhtia ja odottelin sen emäntää perässä. Ketään ei näkynyt… Koira hyppäsi lumikinkaman toiselta puolelta siihen tielle ja saman tien tajusin ettei se ollutkaan se naapurin kultsu…

Tuijottelin siinä sitten tod.näk Maremmaa silmiin. Välimatka sellanen 30m. Siinä ehti yllättävän paljon käydä vaihtoehtoja läpi sekunnissa. Peruuttaa en voi, se oli jo huomannut meidät. Kiertää ei pysty, karkuun turha ajatella. Jälkeen päin olen kiittänyt niitä satoja tunteja joita aikoinaan näiden kanssa tuli treeneissä tahkottua ja niitä ”guruja” joiden jorinoita tuli siinä sivussa kuunneltua. Laumis ei omalla tontilla todennäköisesti väistää jos on mahdollisuus. Eli mun toimintamalli ”Mä olen SE narttu kun omistaa TÄN kaupungin ja SÄ väistät”

Aloin siinä sitten käskyttää sitä väistämään. Hetki meni kunnes se siirtyi takaisin sinne kinkaman taakse. Ohitettiin se hitaasti, kokoajan katsekontakti. Noin 10m ja se perkele yritti hyökätä takaapäin Güntherin hanuriin. Siinä vaiheessa G sanoi jotain ja mulla repes riemu. Matalalla äänellä kirosin sen alimpaan helvettiin. Koko matkan himaan se meni noin 20m meidän edellä merkaten jokaisen postilaatikon matkalla. Aina kun se himmasi vauhtia, kovensin hieman ääntä… Näin edettiin sellaiset 300m ennenkuin pääsin kotiin. Koirat turvaan ja jumalauta kun se adrenaliiniryöppy lähti purkautumaan. Kädet tärisi aivan sairaasti.

Jälkeenpäin kuulin, että n. 15 min siitä kun mä pääsin siitä eroon, se tappoi naapuritalon pikkuvillakoiran Ikinä ennen en ollut sitä koiraa nähnyt, enkä sen jälkeenkään… Eli onnekseni se oli todennäköisesti hoidossa joulun ja karkuteillä itselleen tuntemattomassa ympäristössä koska muuten lopputulos olisi saattanut olla toinen…
Laumanvartija rotua on ihan turha käskyttää, ei taatusti tottele vierasta, uhattuna ei tottele omistajaakaan vaan toimii täysin itsenäisesti. Paras keino laumiksen kohtaamiseen on lähteä takas sinne mistä tuli, jos lähtee uhmakkaasti käskyttään ja kulkemaan kohti niin voipi käydä huonosti, tosin oman reviirinsä ulkopuolella pitäisi olla välinpitämätön muita kohtaan ellei ole uhattuna.
Vanha 02.02.2013, 23:25
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Perusasetus

Pelkästä kiukaan vaihdosta tulikin melko täysi sauna remontti...
Hidastuu vaan HJ:n saaminen liikenteeseen....
Vanha 02.02.2013, 21:36
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 Näytä viesti
Nojjoo ja ottaahan noi vitun pikku rotat aivoon mut oon kyllä aina sanonu että paljon parempi on näille idiooteille ottaa tommosia mammanpikkupuudeleita betonilähiöön ku semmosen oikean koiran...
Meillä on tollanen melko pieni otus, uros- chihu, joka on itse sitä mieltä, että on vähintään kaksi numeroa isompi kuin oikeasti onkaan. osaa kerjätä, maata sohvalla rapsutettavana, kulkea ulkona hihnassa. Sellainen lutunen puppeli. Jotenkin tää pieni koira sopii meille kun ei metsästetä eikä tilaa ole ihan mahdottomasti. Haukkuu kyllä ulkona, lähinnä taitaa reviiriään puolustaa ja pelkää. Täällä on koiria melko lailla paljon, joukossa isojakin, sellaisia pienen mursunkin kokoisia, mutta kaikki on kiinni hihnoissa ja omistajilla on kädet

Jokainen pitää sellaista koiraa kun haluaa ja tarttee, peace vaan kaikille.
Vanha 02.02.2013, 23:43
Aktiivijäsen++

Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Meillä on tollanen melko pieni otus, uros- chihu, joka on itse sitä mieltä, että on vähintään kaksi numeroa isompi kuin oikeasti onkaan. osaa kerjätä, maata sohvalla rapsutettavana, kulkea ulkona hihnassa. Sellainen lutunen puppeli. Jotenkin tää pieni koira sopii meille kun ei metsästetä eikä tilaa ole ihan mahdottomasti. Haukkuu kyllä ulkona, lähinnä taitaa reviiriään puolustaa ja pelkää. Täällä on koiria melko lailla paljon, joukossa isojakin, sellaisia pienen mursunkin kokoisia, mutta kaikki on kiinni hihnoissa ja omistajilla on kädet

Jokainen pitää sellaista koiraa kun haluaa ja tarttee, peace vaan kaikille.
Juurikin näin jos ei metsästetä tai jos ei koiran energiaa pureta sillä tavalla mihin se on tarkoitettu niin paras on ottaa chihu tai muu tommonen puhdas seurakoira. Tätä minä ainaki arvostan paljon enemmän kuin että jotkut ottaa esim. hienoja huskyja tai muita oikeita työkoiria betonilähiöön sohvaperunaksi....................... vittu
Vanha 03.02.2013, 19:45
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

koko orkesterin vallannut vatsatauti..
ja allekirjottaneen järjetön selkäkipu,, kepit tarttis et pystyy liikkumaan etanaa nopeemmin..
rupee vasemmasta jalasta tunto/toiminta katoamaan..

Viimeksi muokannut mäksä : 03.02.2013 21:39
Vanha 04.02.2013, 10:25
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
koko orkesterin vallannut vatsatauti..
ja allekirjottaneen järjetön selkäkipu,, kepit tarttis et pystyy liikkumaan etanaa nopeemmin..
rupee vasemmasta jalasta tunto/toiminta katoamaan..
toi selkäkipu on vaan niin perseestä. Paljon pitäis tehdä, mut ei pysty, ku särkylääkkeiden voimalla. Jalat puutuu ja kädet puutuu...
Lääkärit käskee vetää vaan buranaa ja lepoo. Muutama vuosi sitten sänkicrossissa kaatuneena ja saman illan karkeloissa lauteilta alas kiuasta päin (vasaralla piti avata luukku, et sai lisää klapeja, ku menin siihen pää edellä...) kaks viikkoo kepeillä ,ku ei jalat kantaneet alla, mut röntgenissä ei näkynyt mitään. Jotain raskasta kun joutuu tekemään, ni ainoo mikä auttaa on tramali, mut kroppa ei tykkää, menee yöunet...
Kännissä ei kyl oo kipee (eikä köyhä), mut ei kyl oikee tuu tehtyäkään mitään (järkevää)...
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32

Sivu luotu: 14:04 (GMT +2).